Witam
Mam pytanie do was , jak myślicie jakby w Polsce się sprzedawały owiewki z carbonu do r1 koszt to około 5 tys zł za cały komplet który jest lżejszy od oryginału minium 50 % I do jakiego modelu ? Wiadomo nikt kto jeździ motorem za 10 tys nie wrzuci do niego owiewek za polowego jego wartości . Tak sie zastanawiam czy będzie na to zapotrzebowanie .
W Polsce ludzie kupują carbonowe dodatki ale to raczej nieduże elementy jak np. nakładka zbiornika czy wloty powietrza. Na allegro mało tego a jeśli jest to z motocykli sprowadzanych.
Wszystko przez ceny i jak sam wspomniałeś 5tys to troche jest kasy, a za to wolałbym kupić Akrapa niż takie owiewki, no i to nawet ładnie nie wygląda wg. mnie taki cały moto w carbonie co innego właśnie jakieś smaczki ale co za dużo to niezdrowo. Zresztą na ulicę po co komuś (chyba żeby polansić) takie owiewki, może i są lżejsze ale na ulicy nie odczujesz aż takiej różnicy.
A masz jakiś dostęp czy coś bo mi kilka części potrzebnych
myśle że znalazło by sie paru chętnych
Gdybys napisal to 3-4 lata temu to jeden komplet bys juz sprzedal, bo dlugo szukalem dostawcy calych owiewek carbonowych i znalazlem tylko w stanach ale ze wzgledu na transport i koszty calego przedwsieziecia (wtedy ok 10K PLN za komplet wychodzilo) zrezygnowalem, poznie znalazlem goscia w polsce ktory naklejal (cyz cokolwiek) prawdziwy carbon na oryginalne owiewki, a drugi gosc mogl zrobic tylko blotniki + czasze... ale fajnie ze ktos w koncu robic zaczal cos w kierunku
Ze tak zapytam robisz czy sprowadzasz? Do jakich motocykli masz? moze jakies fotki?
pozdro
Myślę że było by dość dużo chętnych, sam bym kupił
hehehe po pierwsze primo - niedawno Cieniu założył temat z kolorem swoich owiewek .
i na co wyszło ???? większość z nas jasno powiedziało " eeeeee nie kupuj nieorginalnych bo to bo tamto ...... bo zle spasowane " i jakos nie wierze ze na samo magiczne słowo Carbon juz zdania sie pozmieniały .
no i po heheeheheh drugie primo suprimo !
cena powiedzmy 7k zł ..... niech i bedzie to cena 3k zł !
To ile dadzą takie owiewki ..... jesli chodzi o wagę to hmmmm plastik do najcięższych elementów moto nie należy i jak komus strasznie ta waga nie podchodzi to zawsze może je zdjąć i latać bez
Rozumiałbym elemęty Carbon w miejscach gdzie wytwarza sie nieoczekiwanie jakas straszna temp gdzie plastik najzwyczajniej w świecie zaczyna sie topić .
no i na sam koniec w koncu decydujemy sie na zakup wszystkich owiewek z Carbonu ..... mamy jakis delikatny szlif cos sie łamie odpada i znowu koszta gdyz na allegro nie ma a nówka Carbon również parę dobrych $ .
Może ja sie nie znam ale Carbon,chrom,naklejki+10KM,podświetlenia jakieś ze wsi całej reszcie wiejskiego tjjjjuningu mówie NIE !
Oczywiście jeśli wygrałbym w lotka , kupił upragione R1 ,wrzucił Akrapa,power commander,zakuł silnik , wsadził tam turbo, podtlenek azotu ,
toooooo tak może i kupiłbym Carbon .
p.s.
Odnosnie ceny ktora podałem no 3k to w założeniu ze wtedy plastiki kosztoiwałyby powiedzmy 1k.
I tak wieksza oszczednosc na wadze da wymiana oryginalnych alusow na felgi z carbonu czy magnezowe plus elementy tytanowe jak sruby i oski niz wymiana owiewek
Elementy carbonowe wsadzilbym w moto jakies jak najbardziej typu tlumiki, oslony dekli, nakladka na zbiornik, skrzydelka na podnozki, wloty do airboxu itp rzeczy ale wszystkie owiewki? Chyba ze na tor + logo sponsora, na ulice nie bardzo