Panowie michelin pilot power klei sie zaje.........scie ale tez bardzo szybko sie konczy...........mi starcza na 3000km
Gratulacje
jak tak czytam komu ile starcza to dochodze do wniosku ze chyba sie powinienem przerzucic na harleya
mi opony w GS500F starczyly na 20tys km ( i jeszcze dal osie jezdzic
) pilot powera z przodu wywalilem po 8 tys + nie wiem ile jezdzil poprzednik a jeszcze spokojnie mogly zrobic z 5 tys ale byla jakims cudem wyzabkowana. Teraz zrobilem 5tysi na pilot roaddzie z tylu a opona wyglada jak nowa
Polecam do codziennego użytkowania Metzelera M-5.
Na sprzęcie miałem dunlopa D-210 robione na amerykę.
Po 3000 km był kwadratowy, nie trzymał bokami a po rozgrzaniu sprawdzał mój refleks bo bardzo chętnie wchodził w slajd.
Jeżeli ktoś będzie miał okazję kupić po taniości to nie polecam.
Na M-5 zrobiłem 6000 km i ma się dobrze, a co ważne Ja jeszcze lepiej .
koledzy a co myslicie o tych oponkach Pirelli Dragon Supercorsa PRO -czy moze ktos na nich latal i ma jakies spostrzezzenia
Metzeler Roadtec Z6 Interact
A to byście zapodali na wasze kozy
Michelin Pilot Power Pure zastępca flagowego Pilot Power 2 TC !!! mega
A powiedzcie jaki wpływ bedzie miała na jazde szerokość opony. u siebie mam 190, a widzialem 180 i 200 z opon które mnie interesuja. jaki wpływ ma to na jazde ?
Metzeler m5 albo najnowsze pirelli angel czy jakos tak
a nie miales na mysli pirelli "diablo" super corsa?
diablo supercorsa - moc
co znajomy na nich wyczynia . . . kleją się pięknie ale znikają równie szybko =/
znikaja blyskawicznie, i w momencie gdy zlapie Cie deszcz predkosc max 30km/h ;p Ja po moim Pilot Roadzie 2ct na nastepny sezon walsnie kupie metzelera , supercorse albo pirelli to najnowsze "angel" chyba sie nazywa
a co proponujecie z mezelera
Diablo Corsa Rosso beda nastepne u mnie, obecnie Supercorsy (nie Diablo) i sa swietne ale tylko gdy cieply i suchy asfalt
Metzeler M-5 ma jeden skład mieszanki bieżnika , a pięć różnych twardości karkasu czyli osnowy.
Czyli jest to opona do codziennego użytkowania w supersportach.
Bardzo dobre zachowanie na drodze , na tory i do sportu metzeler wypuścił M-3 ale na nich nie jeździłem.
Polecam interacta M-5.
Jest tez taki bajer na oponie jak wskaźnik wykorzystania opony.
(2011-10-07, 04:51 PM)korzen napisał(a): [ -> ]A powiedzcie jaki wpływ bedzie miała na jazde szerokość opony. u siebie mam 190, a widzialem 180 i 200 z opon które mnie interesuja. jaki wpływ ma to na jazde ?
ponawiam pytanie bo chyba zostało przeoczone
Według mnie będzie to mniej korzystnie wpływało na kierowanie motocyklem... a tak z ciekawości jakie to opony, że został pominięty jeden z najbardziej popularnych rozmiarów 190 ??
najlepiej jezdzic na takim rozmiarze jaki podaje producent, z jakiegos powodu 600tki maja 180 a litry 190
male chinskie raczki na pewno mialy w tym jakis cel, z tego co sie orientowalem w serwisie to ma wplyw na sterownosc, po prostej to mozesz jechac i na 250
A ja w rn09 mam podane, że z tyłu powinno być 190/55/17. Najczęściej są 190/50/17 i się zastanawiam, czy niższy profil coś zmieni, bo chyba raczej nie.
jak jest waska opona i wysoki profil to szybciej traci przyczepnosc, tzn przy glebokim zlozeniu opona styka sie w mniejszym stopniu z asfaltem, chyba nizsza lepsza
ale do jazdy po miescie nie ma znaczenia zadnego