Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: opony
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Panowie michelin pilot power klei sie zaje.........scie ale tez bardzo szybko sie konczy...........mi starcza na 3000km
Gratulacje Red_icon_cheesygrin jak tak czytam komu ile starcza to dochodze do wniosku ze chyba sie powinienem przerzucic na harleya Red_icon_tongue mi opony w GS500F starczyly na 20tys km ( i jeszcze dal osie jezdzic Red_icon_tongue ) pilot powera z przodu wywalilem po 8 tys + nie wiem ile jezdzil poprzednik a jeszcze spokojnie mogly zrobic z 5 tys ale byla jakims cudem wyzabkowana. Teraz zrobilem 5tysi na pilot roaddzie z tylu a opona wyglada jak nowa Red_icon_tongue
Polecam do codziennego użytkowania Metzelera M-5.
Na sprzęcie miałem dunlopa D-210 robione na amerykę.
Po 3000 km był kwadratowy, nie trzymał bokami a po rozgrzaniu sprawdzał mój refleks bo bardzo chętnie wchodził w slajd.
Jeżeli ktoś będzie miał okazję kupić po taniości to nie polecam.
Na M-5 zrobiłem 6000 km i ma się dobrze, a co ważne Ja jeszcze lepiej .
koledzy a co myslicie o tych oponkach Pirelli Dragon Supercorsa PRO -czy moze ktos na nich latal i ma jakies spostrzezzenia
Metzeler Roadtec Z6 Interact
A to byście zapodali na wasze kozy

XoXo

Michelin Pilot Power Pure zastępca flagowego Pilot Power 2 TC !!! mega Red_icon_smile
A powiedzcie jaki wpływ bedzie miała na jazde szerokość opony. u siebie mam 190, a widzialem 180 i 200 z opon które mnie interesuja. jaki wpływ ma to na jazde ?
Metzeler m5 albo najnowsze pirelli angel czy jakos tak Red_icon_smile a nie miales na mysli pirelli "diablo" super corsa?
diablo supercorsa - moc

co znajomy na nich wyczynia . . . kleją się pięknie ale znikają równie szybko =/
znikaja blyskawicznie, i w momencie gdy zlapie Cie deszcz predkosc max 30km/h ;p Ja po moim Pilot Roadzie 2ct na nastepny sezon walsnie kupie metzelera , supercorse albo pirelli to najnowsze "angel" chyba sie nazywa
a co proponujecie z mezelera
model M5 - 3 skladnikowy
Diablo Corsa Rosso beda nastepne u mnie, obecnie Supercorsy (nie Diablo) i sa swietne ale tylko gdy cieply i suchy asfalt Red_icon_smile
Metzeler M-5 ma jeden skład mieszanki bieżnika , a pięć różnych twardości karkasu czyli osnowy.
Czyli jest to opona do codziennego użytkowania w supersportach.
Bardzo dobre zachowanie na drodze , na tory i do sportu metzeler wypuścił M-3 ale na nich nie jeździłem.
Polecam interacta M-5.
Jest tez taki bajer na oponie jak wskaźnik wykorzystania opony.
(2011-10-07, 04:51 PM)korzen napisał(a): [ -> ]A powiedzcie jaki wpływ bedzie miała na jazde szerokość opony. u siebie mam 190, a widzialem 180 i 200 z opon które mnie interesuja. jaki wpływ ma to na jazde ?

ponawiam pytanie bo chyba zostało przeoczone

XoXo

Według mnie będzie to mniej korzystnie wpływało na kierowanie motocyklem... a tak z ciekawości jakie to opony, że został pominięty jeden z najbardziej popularnych rozmiarów 190 ??
najlepiej jezdzic na takim rozmiarze jaki podaje producent, z jakiegos powodu 600tki maja 180 a litry 190 Red_icon_wink male chinskie raczki na pewno mialy w tym jakis cel, z tego co sie orientowalem w serwisie to ma wplyw na sterownosc, po prostej to mozesz jechac i na 250 Red_icon_tongue
A ja w rn09 mam podane, że z tyłu powinno być 190/55/17. Najczęściej są 190/50/17 i się zastanawiam, czy niższy profil coś zmieni, bo chyba raczej nie.

XoXo

profil to raczej nie...
jak jest waska opona i wysoki profil to szybciej traci przyczepnosc, tzn przy glebokim zlozeniu opona styka sie w mniejszym stopniu z asfaltem, chyba nizsza lepsza Red_icon_wink ale do jazdy po miescie nie ma znaczenia zadnego
Stron: 1 2 3 4 5 6