Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: R1 RN 65 Tor jak przygotować
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć

Jednak po paru torowaniach w tym roku w zimie przyjdzie czas na przerobienie moto na tor,
Czasy też już zaczęły się poprawiać, ale dużo jeszcze brakuje 1:53 na poznaniu na najsłabszej mapie
Mapa najsłabsza, bo wolę szkolić technikę niż łamać rekordy ;Red_icon_bggrin tym roku została jeszcze Pannonia 1-2.10
Koce namioty krzesełka itp już mam, dodatkowo mam już osłonę dekli i ramy, wydech na Poznań też jest oraz decat dominatora.
 
- A.S pisał o tłoczkach, masz może namiar na producenta albo gdzie to kupić 
- owiewki jeszcze się waham, ponieważ moto też czasami wyskoczę gdzieś na winkle 
- Słyszałem, że padają wałki ? Kiedy wymienić i czy wymienić 
- Sety ? czy seria i obrócić biegi 
- kierownica clip-on czy na razie seria?
- osłona na wyświetlacz na pewno wejdzie tylko jaki producent 


I co jeszcze ? Prośba o pomoc bardziej doświadczonych rajderów torowych
to ja powiem z przykładu RN22

owiewki całosć zmieniam na tor bez crash padów sillnika, zostawiam tylko tylne sety, wiadome podróby R&G wszystkich dekli, a mimo to drugie dekle w walizce i osłony  Red_icon_cheesygrin, crash tylko przez ramę tak jak idzie śruba od wahacza... robi robotę

wydech ori wszędzie bo jest w chuj tańszy od moich MGP i przy glebie mniej serce zaboli....

sety sportowe biegi obrócone to podstawa, drugi zestaw setów w walizce, 

twarde tarcze BRAKING i miękkie klocki SBS HS, wole klocki częściej zmieniać i nie niszczyć tarczy, z dwa zestawy w walizce
serwis lag co rok, AS powie żem pojebany bo cza co dwie sesje  Red_icon_cheesygrin, ale mam zawsze z sobą narzędzie olej i uszczelniacze w walizce 

clip on to podstawa plus dwa zestawy w walizce  Red_icon_smoke

krótki rollgaz muszę pisać że drugi w walizce ??

mam też drugie aku w walizce, zębatki przód i tył, klamki w chuj trytytek i taśmy naprawczej Red_icon_cheesygrin .....

dobrze mieć drugi zestaw kół co by nie latać jak pojeb na zmiane deszcz sliki, opon mam zawsze od chuja bo się przydadzą.....
kompresor z małym zbiorniczkiem taki 6L Stanley, 
i podstawa to 

LODÓWKA TAKA JEBANA  Red_icon_tongue2 raz z Grzesiem to my piwa nie musieli kupować i wódki, bo każdy przyłaził po prośbie czy może se schłodzić, z informacją że możemy się poczęstować.... a potem był alkomat na torze  Red_icon_banana .....


[attachment=11214]
[attachment=11215]
[attachment=11216]
Mam komplet owiewek od rn32 podobno pasuja do rn65 ale trzeba sprawdzic
Oczywiście torowych Red_icon_smile

Simon kupowal ode mnie do rn22
Dzięki simon68 cenna uwagi ale to myslę że stopniowo graty będę zmieniał Red_icon_wink
sety, jakie polecasz ?

Bardzo interesują mnie bolączki rn65 przy użytkowaniu torowym,
i co zmienić, żeby troszkę polatać moto Red_icon_wink i nie zbierać oleju z toru
Filtr oleju nie taki jak u Wójcików  Red_icon_cheesygrin
(2022-09-19, 04:13 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]Filtr oleju nie taki jak u Wójcików  Red_icon_cheesygrin

czyli nie oem z salonu  Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin Red_icon_banana Red_icon_banana Red_icon_tongue2 Red_icon_tongue2
(2022-09-19, 09:10 AM)kamil_r1 napisał(a): [ -> ]Dzięki simon68 cenna uwagi ale to myslę że stopniowo graty będę zmieniał  Red_icon_wink
sety, jakie polecasz ?

Bardzo interesują mnie bolączki rn65 przy użytkowaniu torowym,
i co zmienić, żeby troszkę polatać moto Red_icon_wink i nie zbierać oleju z toru

najtańsze chinole.... lepiej się prostuje  Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin
(2022-09-17, 10:03 AM)simon68 napisał(a): [ -> ]LODÓWKA TAKA JEBANA  Red_icon_tongue2 raz z Grzesiem to my piwa nie musieli kupować i wódki, bo każdy przyłaził po prośbie czy może se schłodzić, z informacją że możemy się poczęstować.... a potem był alkomat na torze  Red_icon_banana .....

hahaha mnie już 2 razy poratowałeś <3 (tak tak kupie sobie)  Red_icon_yes
To co widzicie w TV czy na FB to nie jest to co się dzieje w rzeczywistości .. tak to dyplomatycznie opiszę i na tym zakończmy .. Może kiedyś za parę lat wam opowiem ... Na chwilę obecną szykują się duże zmiany...

Co do tłoczków to Firma MM-Tech . Michał Małek z Tarnowa >> do niego się odezwij - możesz napisać że Arek podał ci namiar ale nie musisz.. On wie o co chodzi czyli : STALOWO-TYTANOWE tłoczki do zacisków RN65 ..

Co do reszty to po pierwszym dzwonie sam już będziesz znał odpowiedzi na każde z tych pytań wyrzucając do kosza ori owiewki za 9000 zł z lampami za 4000 zł, sety po 1500 zł stelaż tylny łamiący się od kichnięcia a co dopiero po dzwonie i rolce, wlot powietrza z całym sterowaniem albo rollgaz z przełącznikami wartości trzech bryłek węgla ... itp.
O ironio Red_icon_wink .. wydech ori możesz sobie zostawić bo nikt tego nie chce a będziesz przechodził badania bez problemu a po zmianie na Dominejtora AFR zrobi ci się 17 albo wyżej i ugotujesz głowicę :/ ... No chyba że remap ECU ( w Kielcach zrobisz dość tanio bo to tylko Woolich ogarnia - jak co to pisz ) ...
Ten motocykl jest dość zaawansowany elektronicznie i drogie ma części OEM .. nie jest to co prawda K67 ale warto zrobić wiele rzeczy bo potem będzie na prawdę spory zgryz i kupa szmalu żeby to poskładać i jako tako wyglądało do sprzedania :/ ...
Na torze nie byłem, ale parząc na ceny to do smigania po torze chyba lepiej kupic drugą duzo tansza zabawke... skoro masz upier***** to chyba lepiej tanszy sprzet Red_icon_smile. A skoro jest szmal na ubranka do nowego moto to chyba na jakies rn12 tez styknie zeby smigac ;p
Grzesiu ... nie koniecznie :/ .... Tez tak kiedyś myślałem i nie jest to dobra droga :/
Motocykl musi być świeży i mieć elektronikę nowszą jeśli myśli ktoś o jeździe po torze a nie turystyce torowej Red_icon_wink ...
Warto tylko WSZYSTKO co jest cenne i ORI zamienić na graty używane ( np. przełączniki obdarte po glebie a swoje idealne do pudełka i mieć w zapasie ) albo aftermarket ( czy nowe czy używane ) ...
Przykład tylnego stelaża >> używka niemal niedostępna a w ASO jeśli dostępna to za JEDYNE 4635 zł !!!!!! DbHolders to tylko 1500 zł ... itp .. mógłbym tu pisać takich przykładów ze 6 - 8 .... Znam to drugi sezon od podszewki ...

A propos >> nie bądźcie ciule Red_icon_wink i kto może przyjedźcie na ten weeknd do Poznania na ostatnią rundę WMMP kibicować naszemu kapitanowi Markowi Szkopkowi czy Arturowi Wielebskiemu !!! Wiktor Ostrowski będzie i Michał Lalewicz oczywiście ... Oni na prawdę dostają skrzydeł kiedy ktoś przybija piątkę i mówi że gratuluje i kibicuje Red_icon_wink ...
A.S dzięki wielkie i będziemy w kontakcie,  
Dominatora używam tylko na Poznań a tak to zamieniam na akrapa 
Pytanie, czy da się zrobić program pod oba wydechy, na seri z przelotem dominatora z dodatkowym wyciszeniem 
Ściągają mnie na Poznaniu niestety  



Plany sa dwa albo uda mi  zakupić kolejną sztukę typowo na tor też R1 i po 2018 ( i tak by chyba było najtaniej Red_icon_cheesygrin), spróbuję zagadać jeszcze z Sławkiem z końcem roku może będziecie mieć jakąś wyprzedaż posezonową , 
Albo modzimy  tą którą mam i kupuje drugie moto na co dzień, Została mi jeszcze Pannonia 1-2.10 i po tym terminie zacznę działać.  
Tak lekko licząc przygotowanie tej sztuk na tor bez zawiasu, który na tym etapie nie potrzebuje to 15-20 tyś
Dwóch map nie da rady Red_icon_wink .. robisz jedną mapę pod konkretny setup motocykla ...
Co do reszty to tak na prawdę nie ma teraz sensu kupować 200 konnego moto na drogę .. to Państwo to nadaje się tylko do utylizacji ... więc R1 na tor a na drogę jakiś pędopierd MT "coś tam" poniżej 120 koni i masz też super zabawę + niskie spalanie Red_icon_wink ..
Państwo to niczemu nie winne tylko pojebani ludzie co rządzą
naród wspaniały ino ludzie kurwy......
Jednak R6 zamówione,
R1 jest petarda na tor, ale dla mnie trochę za mocne,
Podszkolimy się sezon max 2 na r6 i przeskoczę na r1
A patrząc na galopującą inflacje, kursy walut to nie powinienem stracić na moto przez 2 lata Red_icon_cheesygrin
Wstawię pod postem jak odbiorę
Sprzęcik stoi w garażu zacnie się prezentuje z r1, brudny z drogi ale jeszcze przyjdzie czas na czyszczenie 
Tak ze teraz czas na zimowe przygotowania i pare pytań 

- modyfikacja amortyzatora tył, ewentualny zakup ohlinsa jednak z używkami słabo 
  A nie chce przegrzać budżetu na sezon, 
- serwis przedniego ohlinsa fkr, kogo polecacie do serwisu i modyfikacji tył myślałem o BFG
- opony dużo opon ? myślałem na tył sc3 przód sc1,sc2 na początek teraz stoi na sc 0 zostaną na upały 
- program będę potrzebował A.S. Wspominałeś, jest pełen akrap warto to by było zestroić 
- myśle jeszcze nad bliperem bo jest qs w górę ale przyzwyczaiłem się do idioto odpornej 
  Zmiany biegów ale jeszcze się zastanowię 
- dB killer rolki itp to na spokojnie 
[attachment=11224][attachment=11225]
Albo byłe moto po Wielebnym albo któreś po Bergmanie .. ale teraz to już trudno poznać..
Przede wszystkim odkręć chłodnicę wody i zobacz czy jest czysta czy szlam jest w chłodnicy i zbiorniczku ...
(2022-12-11, 07:44 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Albo byłe moto po Wielebnym albo któreś po Bergmanie .. ale teraz to już trudno poznać..
Przede wszystkim odkręć chłodnicę wody i zobacz czy jest czysta czy szlam jest w chłodnicy i zbiorniczku ...

Moto po wielebnym, góra silnika teraz robili , a chłodnica wyglada na nowa
Stron: 1 2