2022-03-23, 08:12 PM
2022-03-23, 08:38 PM
Jak z motula i nie na tor to rbf 600.
2022-03-26, 11:46 AM
Grzesiu podałeś właśnie ten torowy
Kolego jak normalna jazda zalej normalnie DOT4, nie poczujesz różnicy więc po co przepłacać
Kolego jak normalna jazda zalej normalnie DOT4, nie poczujesz różnicy więc po co przepłacać
2022-03-26, 03:07 PM
660 na tor
2022-03-26, 07:55 PM
Grzesiu RBF660 to całkowicie syntetyczny płyn, ma wyższą temperaturę pracy niż DO4, przez swój skład ma za to jedną i najważniejszą wadę szybko chłonie wilgoć, więc trzeba go często wymieniać, co przy zwykłym użytkowaniu nie ma sensu
A jaki Ty lejesz płyn na torowanie, skoro 660 się nie nadaje?
A jaki Ty lejesz płyn na torowanie, skoro 660 się nie nadaje?
2022-03-27, 11:07 AM
Rozumiem ze taki zwykły samochodowy dot 4 bedzie dobry???
2022-03-27, 02:52 PM
No to piszę przecież że 660 na tor, do zwykłego użytku 600 a wodę każdy chłonie i trzeba uważać. Zwykłego bym nie lał, kilka ostrych hamowań i może się zagotować.
2022-03-28, 08:38 AM
(2022-03-27, 11:07 AM)yamaharn2222 napisał(a): [ -> ]Rozumiem ze taki zwykły samochodowy dot 4 bedzie dobry???
Jeśli nie planujesz pałować po torach, a użytkować po drogach publicznych, jak najbardziej wystarczy
Grzesiu sorki wydawało mi się, że napisałeś 660 Źle Cię zrozumiałem
2022-03-28, 08:59 AM
Spoko, oczywiście zwykły dot 4 się nada ale lepiej mieć zapas w temp wrzenia, a różnica w cenie to ile 20zł? na 2-3 lata? a nawet jak co rok zmieniasz to i tak nie ma sensu taka oszczędność :-)
2022-03-28, 09:46 PM
Czyli tak jak na poczatku rozmowy, rbf 600 bedzie idealny?!?!?!
2022-03-29, 09:42 AM
(2022-03-23, 08:12 PM)yamaharn2222 napisał(a): [ -> ]Pany jaki polecacie płyn hamulcowy motula do rn22??? jazda tylko uliczna bez torowania.
DOT 4, DOT 5.1 na seryjnych hamulcach i jeździe po drodze, ja nie widzę sensu przepłacać Jeśli poczujesz się lepiej przy zalaniu RBF 600 śmiało możesz zalać układ tym płynem
2022-03-29, 12:12 PM
Ehhh Żaba mącisz
2022-03-29, 06:15 PM
Nie mące, napisałem tylko swoje zdanie, nie chcę mi się referatów pisać co i dlaczego.
2022-04-01, 09:24 AM
Różnica w płynie jest ogromna .. nigdy nie uzyskałem takiej "klamy" na RBF600 co na RBF660 .. a już nie wspominając o jakichś wynalazkach typu ATE czy jemu podobnych .. Można sobie godzinę odpowietrzać a po kilku kółkach na torze klamka jak guma ...
Na drodze może to być zaletą ... na torze kiedy ktoś robi się wirtuozem klamki to też pewnie mu to pomoże tylko co wieczór nowy płyn bo w końcu poleci prosto zamiast dohamować ..
Ogólnie też byłem zdania że "co to za różnica" ale jest spora... od odporności na nagrzanie po dbanie o korozję układu i zanieczyszczenia zbierające się w płynie pod tłoczkami ..
Na drodze może to być zaletą ... na torze kiedy ktoś robi się wirtuozem klamki to też pewnie mu to pomoże tylko co wieczór nowy płyn bo w końcu poleci prosto zamiast dohamować ..
Ogólnie też byłem zdania że "co to za różnica" ale jest spora... od odporności na nagrzanie po dbanie o korozję układu i zanieczyszczenia zbierające się w płynie pod tłoczkami ..
2022-04-01, 08:19 PM
Arku zgodzę się z Tobą, jednak ciągle zapominamy, że kolega pyta o płyn na drogę. Więc dlatego uważam, że nie poczuje różnicy, a jedynie będzie musiał zmieniać płyn częściej.
Miałem sportową pompę Nisina w poprzedniczce i testowałem RBF660 i DOT4, na ulicy ciężko wychwycić różnice, może jednak być tak, że nie jestem tak wprawionym jeźdźcem by wyczuć te detale
Gdzieś, kiedyś oglądałem o tym filmik i testy, fajnie to było przedstawione...
A kolega jak ma ochotę lać RBF660 to jak najbardziej może, jego wybór
Miałem sportową pompę Nisina w poprzedniczce i testowałem RBF660 i DOT4, na ulicy ciężko wychwycić różnice, może jednak być tak, że nie jestem tak wprawionym jeźdźcem by wyczuć te detale
Gdzieś, kiedyś oglądałem o tym filmik i testy, fajnie to było przedstawione...
A kolega jak ma ochotę lać RBF660 to jak najbardziej może, jego wybór
2022-04-02, 10:19 AM
Ja chyba po chińsku piszę... 660 absolutnie nie na drogę, mam teraz bo głównie na torze jeżdżę ale to się na drogę nie nadaje, on działa dobrze dopiero jak się nagrzeje więc na drodze klamka miękka cały czas. Na drogę 600 jeździłem i byłem zadowolony, zmiana raz na rok czy dwa to tak często? Bez przesady. A zapas temperaturowy spory i dzięki temu głowa spokojna że nie zagotuje go podczas ostrzejszej jazdy.
2022-04-02, 03:29 PM
(2022-04-02, 10:19 AM)Grzegorz86 napisał(a): [ -> ]Ja chyba po chińsku piszę... 660 absolutnie nie na drogę, mam teraz bo głównie na torze jeżdżę ale to się na drogę nie nadaje, on działa dobrze dopiero jak się nagrzeje więc na drodze klamka miękka cały czas. Na drogę 600 jeździłem i byłem zadowolony, zmiana raz na rok czy dwa to tak często? Bez przesady. A zapas temperaturowy spory i dzięki temu głowa spokojna że nie zagotuje go podczas ostrzejszej jazdy.
boś je mietka faja..... ja na drodze 660 od zawsze.... i klama jak cza.....
2022-04-03, 04:21 PM
echhh ci programiści to są dziwni