Cześć
Poszukuje R1 po 2015 roku jeżeli ma ktoś coś ciekawego na sprzedaż to prośba o info.
Musi być bezwypadkowe, najlepiej polski salon, jak by się trafiła po 2018 też by było super
ale nie jest to konieczne,
dzięki
Nie, ale Kamil napisał na FB ze kupił nową R1.
No to czas żeby się pochwalić.
Jak zobaczę w garażu to uwierzę
w piątek jadę do Gorzowa po odbiór
Już 2 sprzedających się wcześniej wysypało ze sprzedaży tak, że zobaczymy
Jestem Dobrej myśli i już szukam gratów.
Jeśli do Gorzowa to chyba wiem skąd to moto będzie
....
(2022-03-07, 09:29 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Jeśli do Gorzowa to chyba wiem skąd to moto będzie ....
Wójcik racing team.
Motki nowe z zerowym przebiegu toru nie widziały jeszcze
Są na Świecie rzeczy jakie się filozofom nie śniły
.....
Coś w tym jest, nie podpalam się zobaczę na miejscu i sam ocenię
W tym tygodniu i tak nie uda się odebrać, bo dokumentów szukają.
Tak że dobry wstęp do wykręcenia się z deala
Dokumenty znajdą ale przemiał jest ogromny, księgowość też spora .. siedziba teraz zmieniona z Wawy na Gorzów i zwyczajnie nie leży to na półce i nie czeka ... a przygotowania do sezonu idą pełną parą i Sławek ma tam sajgon totalny ...
WRT się nie wykręci ale to nie jest motocykl NOWY z salonu z zerowym przebiegiem wyjęty wczoraj ze skrzyni.. coś nie doczytałeś dobrze
..
Nie wiem jak bardzo jesteś w temacie, z tego co rozmawiałem ze Sławkiem.
Rama ma być z 2021 i felgi, a cała reszta gratów przełożona z 2022, dla mnie jest to nowe moto
Rożnicy w ramie na pewno nie wyczuję tak jak to mają podobno zawodnicy,
A swoją drogą nie widzę powodu dla którego zależało by im wprowadzić mnie w błąd
tym bardziej że za cenę tej jednej R1 może wahacz kupią.
No coś tam do czynienia mam .. Przy wszystkich tych trzech motocyklach troszkę roboty miałem czy na BolDor czy w Moście... no ale mniejsza ..
Napisałem w tym temacie tylko dlatego że odstałem już kilka zapytań na PW o te motocykle .. i ciężko pisać cały czas to samo ...
Tak jak to teraz opisałeś to zgoda .. bo to co było wyżej to mogło kogoś zmylić ( tak to nazwijmy ) i znowu leciały pytania TO JAK TO W KOŃCU JEST
.. teraz jest powiedzmy OK
..
Co do reszty to wahacze do Formula EWC nie kosztują tyle co całe RN65 ... do tego cała ekipa składa się z 2 zespołów .. czyli wspomniana Formula EWC ( która zmienia tylko silniki na nowy sezon
i QS z fabrycznych na jakieś inne ) i STOCK ... Te pierwsze muszą mieć ramę ori i kartery silnika fabryczne - cała reszta to mogą być prototypy.. no a stocki jak sama nazwa wskazuje to maszyna taka jak w salonie. Możesz założyć zawieszenie zmodyfikowane tylko wkładami ( przód ) i aftermarket tył, wiązkę i ECU z GYTRA .. możesz zmienić kierownice, przełączniki, zbiornik, stelaże i oczywiście owiewki .. reszta ( nawet układ chłodzenia ), półki, felgi czy tarcze, ośki, zabieraki i zaciski > ma być SERYJNE
...
Moto odebrane, ale pojechało od razu na serwis tak, zdjęcia wrzucę jak odbiorę.
Parę gratów trzeba zamontować a pogoda idealna