Sezon zakończony paleniem gumy, to czas na serwis maszyny. Wiem, że wątki były, ale są dosyć stare. Być może coś nowego wyszło na rynku
A więc tak-
Na pewno klocki będę wymieniał. Tutaj powstaje pytanie na jakie? Cena nie gra roli (przód) na tyle zostawiam te co mam. Jazda po drodze, bez torowania.
Oprócz tego przeszło mi przez myśl, żeby może tarcze wymienić? Oczywiście tylko przód. Seryjne są dobre i jeszcze dużo ich zostało, ale co lepszy układ hamulcowy, to lepszy. Coś z najwyżej półki polecicie?
No i najważniejsze - jakiej firmy płyn hamulcowy? Zakładam, że DOT 4 starczy?
problem taki że najwyższa półka nie nadaje się na drogę tylko na tor, jak nie zagrzejesz to nie będzie hamować, i nie myśl że dasz radę zagrzać układ na drodze
ale co do klocków to bierz SBS 839HS nawet na torze dają radę zaleta nie niszczą mocno twardych tarcz a mocne hamowanie ( ja używam tor i droga Grześ tak samo i mówi że innych nie chce)
tarcze BRAKING BY778L BY778R
lub BRAKING WK078L WK078R - te starczą
Dlatego dopiska, że typowo na drogę. Tor pewnie wleci, ale to sporadycznie
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Do załatwienia niestety nie będę miał tamtych co podałeś. Mogę zamówić zamienniki:
Klocki przód:
sinter-sv lub st
sinter
carbon-CRQ
Tarcza:
MSW 242RAC
Jest to coś warte? Te klocki mogą być, czy typowo pod tor mi podał, które trzeba zagrzać?
czyli wszystko z TRW.... hamować hamuje..... ale szału nie ma....
klocki te co pisałem znajdziesz w olek motocykle. tarcze to już zagraniczne sklepy...
Napisz co potrzebujesz na email i wycenimy.
biuro@legato-motocykle.pl
Tarcze Braking dostaniesz u nas jak i innych producentów
(2021-09-07, 05:11 PM)Adi92 napisał(a): [ -> ]Napisz co potrzebujesz na email i wycenimy.
biuro@legato-motocykle.pl
Tarcze Braking dostaniesz u nas jak i innych producentów
kaś mnie zaćmiło i se zapomniałem o legato
tam też dostaniesz ....
Jak cena nie gra roli to kup PORZĄDNE klocki ... nie wiem czemu nikt nie patrzy w stronę ORYGINALNYCH TOYO ??
Ja przetestowałem 90% dostępnych, i na torze i na drodze i jedyne klocki które warte były kasy, starczały na sezon a nie na dwa dni ( na torze oczywiście ) NIE GOTOWAŁY płynu ( czyli nie miałem szmaty zamiast klamki po 2 kółkach ), nie orały tarcz jak pole pługiem.. itd >>> TO BYŁY ORI KLOCKI czyli złote TOYO ... Kupowane zresztą po 120 zł za komplet w BMMTORBIKE używane takie bez śladów zużycia a były petarda !!!!! Potem już musiałem ori brać z ASO ale klocki są MEGA .. Jeśli chciałem iść po taniości a mieć nadal kotwicę to brałem BRENTY ( złote ) - cena śmieszna w stosunku do jakości ...
(2021-09-07, 05:11 PM)Adi92 napisał(a): [ -> ]Napisz co potrzebujesz na email i wycenimy.
biuro@legato-motocykle.pl
Tarcze Braking dostaniesz u nas jak i innych producentów
Będę pisał, byłem u was w wawie niedawno po alpinke atem 4
także wszystko już ugadane co do mojego większego zamówienia
A wracając do tematu klocków, to u mnie siedzą dalej oryginalne bodajże - ADVICS TOYO S30S GG. Na oko zostało 3mm klocka. Nie wiem o co chodzi, że mi słabo hamuje moto. Klocki nie przepalone. Teraz mam zagwostke, bo na pewno muszę wymienić przewody na stalowe oploty i pytanie - pozostać przy tych klocach, ale już na stalowych oplotlach, czy zmienić te klocki?
(2021-09-16, 07:20 PM)Samix napisał(a): [ -> ]Teraz mam zagwostke, bo na pewno muszę wymienić przewody na stalowe oploty i pytanie - pozostać przy tych klocach, ale już na stalowych oplotlach, czy zmienić te klocki?
Jeżeli masz słaby hamulec to wymiana przewodów na stalowy oplot zbytnio nic nie zmieni. Jeżeli tarcze są ok to w pierwszej kolejności wymienił bym klocki i płyn hamulcowy, zrobić serwis układu hamulcowego i wtedy sprawdzić jak to hamuje.
Wymiana na oplot nie sprawi, że nagle hamulec będzie petarda