Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 - 2013
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema, siema!
W końcu po ponad roku poszukiwań i prawie tydzień po zakupie mogę pochwalić się mega udanym zakupem! Yamaha od forumowicza - Marki. Sprzęt mega zadbany i jeśli to odczytasz to ponownie dziękuję Ci za ten motocykl! Tak jak Marek dziękował Żabie, tak i ja podziękuje również. Gdyby nie Żaba do tej pory bym do Markiego nie miał kontaktu i bym na pewno nie miał możliwości się dogadać odnośnie tej księżniczki Red_icon_cheesygrin także dziękuję Ci bardzo! <3

Końcówka 2013 roku, pełna książka serwisowa, niecałe 25tys. przebiegu.
Zamówione już krótkie klamki ASV i komplet dekli GB Racing. Red_icon_smile

To jest jedno z kilku zdjęć jakie posiadam, bo póki co nawet nie mam czasu zdjęć zrobić i siadając na maszynę nawet o tym nie myślę, a jak to z kobietami.. chciała i ma!

[attachment=11115]

PS. Ubiór przelotowy na szybko żeby mi tu nie było awantur! Red_icon_LOL
No powiem Ci że piękna sztuka, niech służy dzielnie.
Bardzo mi się podoba w tym malowaniu. Yoshi wydechy też pewnie nieźle drą japę a patrząc na to jaki ten sprzęt ma dźwięk to czysty miód dla uszu. Dbaj o nią, ciesz się z jazdy i niech nawija kilometry.
Bez przesady,ja tylko nacisnął... Red_icon_cheesygrin
Ciesze się, że jesteś zadowolony, niech da Ci dużo radości Red_icon_wink
W komplecie z kierowniczką Red_icon_smile ?
A gdzie lusterka ? ... Red_icon_tongue
NIECH SŁUŻY bo to zdecydowanie najlepszy model R1 jaki warto mieć i się nim cieszyć Red_icon_wink ..
(2021-06-09, 09:08 AM)A.S. napisał(a): [ -> ]W komplecie z kierowniczką Red_icon_smile  ?
A gdzie lusterka ? ... Red_icon_tongue
NIECH SŁUŻY bo to zdecydowanie najlepszy model R1 jaki warto mieć i się nim cieszyć Red_icon_wink ..

Kierowniczka już wcześniej była. Red_icon_LOL 
Jest małe lustereczko lewe przy manetce ale nie podoba mi się to zbytnio + jestem raczej przyzwyczajony do normalnych lusterek i kupię sobie jakieś ładne. Red_icon_cheesygrin

A co do RN22 to fakt, dla mnie również najpiękniejsze moto jakie wyszło z fabryki, a do tego w tym kolorze to już wgle bajka.. cieszę się, że byłem cierpliwy i nie kupiłem innego kolorku i nie okejałem ani nic.  Red_icon_cheesygrin
Niestety tak JAK WSZYSTKO dookoła, tak i Yamaha ( a w zasadzie chyba najbardziej ten koncern ) umarł pod ciężarem głupoty, debilizmu i bezmózgowia obecnych czasów Red_icon_sad ..
Kiedy w USA najmniejszy silnik w np. Toyocie to 2.0 ... w tej przetrąconej moralnie, zgniłej i przekupnej Europie wciska się ludziom takie dyrdymały w głowy że całą motoryzacja umiera Red_icon_sad i można sobie kupić 1.0 hybryda za +100.000 zł które i tak są poza normą EURO6 ... a nawet elektryki okazało się że tak zużywają opony że też należy ich zakazać !!!
Niestety do tego musi się dostosować każdy producent i wpadamy w DNO z którego ciężko się wygrzebać ..
Patrząc na RN65 ( i poprzednie też ale tak po prawdzie te z 16 czy 17 roku jeszcze ujdą ) to jest to motocykl który idealnie nadaje się do kawałów w których jak jest żółta poświata na niebie to oznacza ona ZLOT fanów danej marki >> dawniej Alfy czy Renault >> teraz niestety YAMAHY !!
Motocykl stworzony do zapierdalania po torze, który faktycznie po wrzuceniu FKR i TTX jedzie bajecznie jest tak wymyślony że co 15 km zapala się CHECK ENGINE to jest DRAMAT !!!!!!
Wszystkie te kagańce >> klapy w dolocie, exup, abs, AIS są tak spięte że JAKAKOLWIEK ingerencja żeby motocykl skłonić ku torowi ( GDZIE JEGO MIEJSCE patrząc na przepisy i ich egzekwowanie w EU ) powoduje natychmiastową blokadę wszystkich funkcji ( CHECK tak tam działa ) i niczym się tego nie usunie jak tylko kompem z OBD2 ...
Tak więc RN22 gdzie można odpiąć wszystko i gdzie w zasadzie nie ma tego typu kretynizmów rodem z Brukseli (która to swoją drogą nawet swoich największych żywicieli jakimi są Niemcy skłoniła do zwinięcia największego ich biznesu czyli produkcji disli ) jest ostatnim prawdziwym, normalnym motocyklem ... reszta to już wspomnienia i kalejdoskop przeciwieństw i absurdów Red_icon_sad ...
Po takich wpisach jeszcze bardziej cieszy mi się japa z zakupu RN22 i coraz bardziej się przekonuję do tego, że zostawię ten motocykl dożywotnio. Red_icon_cheesygrin
NIe lubie Cię Red_icon_cheesygrin hehhe Ciesz się ciesz i niech Tobie służy Red_icon_wink
Jest i pierwsza moja fota na forum, pozdrawiam gorąco! Red_icon_cheesygrin

[attachment=11116]
Albo słabo hamujesz, albo za twardo przód masz ustawiony
Dlaczego? Po czym to stwierdzasz? Red_icon_cheesygrin
bo widzi ślad na lagach Red_icon_cheesygrin
Tak jak Simon pisze
Będę musiał w takim razie temu się przyjrzeć i przetestować pod tym kątem. Red_icon_wink
Jak sobie jeździsz w koło komina, czy nawet jakieś dłuższe trasy, to nie ma to aż tak dużego znaczenia. Jak uderzasz na tor, to już tak, bo źle ustawiony zawias przenosi ciężar pracy na oponę.
No chciałem to napisać, że nie odczuwam tego, bo jeżdże w koło komina ale pomyślałem że może jeszcze jestem podjarany za bardzo motocyklem(dużo nie zdążyłem najeździć) i nie zauważyłem tego ale po dzisiejszych testach do mojej jazdy chyba raczej wszystko jest git. Red_icon_smile
Sezon coraz bliżej, więc wypadłoby  zaktualizować co się dzieje u mnie w stajni.  Red_icon_yes Red_icon_yes


Kupiony HJC RPHA 11 VENOM 2
Mój 'aktualny kask' już trochę lat miał i strasznie słaby na dzisiejsza realia.

[attachment=11123]



Dekle GB Racing.

[attachment=11122]



Lusterka używane ale w zajebistym stanie, oryginalne - nie żadne zamienniki.

[attachment=11124]


No i kompletny napęd, który czeka na założenie tylko jak cała reszta(złoty łańcuch).  
 
[attachment=11125]



W drodze są stompgripy i krótkie klamki ASV C5 - mają dojść 1 lutego.
Ze spraw wizualnych zastanawiam się jeszcze tylko nad końcówkami kierownicy + może czarna szybka i crashpady.
A ze spraw mechanicznych myślę nad decatem.

+ ze spraw mechanicznych.. prawdopodobnie RN22 pójdzie na grubszy serwis - sprawdzenie rozrządu z pomiarem luzów, zaworów, regulację przepustnic itp. Red_icon_cheesygrin 
Sam tego nie zrobię niestety ale mam na oku już dwóch delikwentów i gdzieś będę musiał się zdecydować.

No i  mam nadzieję, że wszystko wypali i +/- w kwietniu R1 trafi do A.S.'a na reflesh. Red_icon_banana Red_icon_banana

I na tym prawdopodobnie skończą się mody wizualne jak i mechaniczne w mojej niuni. Red_icon_cheesygrin
Widzę że przyszły fanty tak jak i u mnie Red_icon_tongue
Dekle wyglądają rewelacyjnie. Co do kasku to uważaj na zamykanie szyby, bo ja w swoim starym HJC tylko kurwiłem na ten mechanizm zamykania szyby. Urywa się. 2 szyby tak mi poszły i kupiłem kask Arai aby się już więcej nie denerwować. HJC już więcej nie kupie.

Tylna zębata też sunstar?

No i jestem ciekaw tych klameczek z ASV jak się będą sprawowały, co do stompgripów miałem w F4 i powiem że rewelacyjne były więc dobry ruch z Twojej strony aby takowe zamontować. Jak będziesz naklejał to weź piłeczkę do tenisa i dzięki wywalisz powietrze podczas naklejania ich. Jest w necie tutorial jak coś.
(2022-01-19, 04:54 PM)szrama86 napisał(a): [ -> ]Widzę że przyszły fanty tak jak i u mnie Red_icon_tongue
Dekle wyglądają rewelacyjnie. Co do kasku to uważaj na zamykanie szyby, bo ja w swoim starym HJC tylko kurwiłem na ten mechanizm zamykania szyby. Urywa się. 2 szyby tak mi poszły i kupiłem kask Arai aby się już więcej nie denerwować. HJC już więcej nie kupie.

Tylna zębata też sunstar?

No i jestem ciekaw tych klameczek z ASV jak się będą sprawowały, co do stompgripów miałem w F4 i powiem że rewelacyjne były więc dobry ruch z Twojej strony aby takowe zamontować. Jak będziesz naklejał to weź piłeczkę do tenisa i dzięki wywalisz powietrze podczas naklejania ich. Jest w necie tutorial jak coś.

Poprzedni kask też miałem HJC, długo mi służył i nie ukrywam, że zaczep się urwał ale tylko raz także nie najgorzej. Byłem zadowolony z kasku i do tej pory jestem ale przyszedł czas na zmiany. Red_icon_cheesygrin 

Tak, tylna również sunstar.

Widziałem, że 2-3 osoby z forum mają/miały je u siebie i mega polecali te klamki, a mi w dodatku się mega podobaja z wyglądu stąd zakup.. Red_icon_smile 
Jak będę naklejał stompgripy na pewno popatrzę jak to zrobić żeby wyszło cacy albo dam ziomkowi, który niejeden raz naklejał i będzie baja. Red_icon_cheesygrin
No i w końcu po około 6 tygodniach są i one.. Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin

Klamki ASV.


[attachment=11136]




Do tego w międzyczasie doszły stompgripy.

[attachment=11137]



Yamaszka aktualnie jest po regulacji zaworów, przepustnic, wpadły nowe świece, filtry, oleje.
Do tego masa uszczelek, oringów, tulejki do lusterek, śrubki(nie miałem wcześniej lusterek) i inne pierdoły.
Wszystko zamówione OEM z Yama-Sklepu, włącznie z filtrami, olej tak jak pisaliście LM 10w-50.


W zasadzie zostało jeszcze wyczyszczenie smoka, sklejenie wszystkiego w jedną całość i R1 będzie gotowa do sezonu. Red_icon_cheesygrin

Zastanawiam się nad szybą czarną sport PUIGa, bo ta co jest aktualnie to chinol popękany już w sumie w środku. Do tego wpadną chyba końcówka kiery Baraccudy i się zastanawiam czy zmienić kapcie od razu czy przelatać ile się da na tych jeszcze.
Stron: 1 2