Panowie/Panie jak w tytule szukam sportowych setów do RN19, może komuś zalegają
Nie chcę tylko tych chińskich co cięgło biegów przechodzi na zewnątrz ramy
Z góry dziękuję za każda propozycję
Miałem do r6 chinczyki zaczelem zakładać skręcam a sruba wchodzi jak w plastelinę i przypomniał mi się lot na rn09 na gumie set się złamał jak stałem , jak szybko założyłem to 2 razy szybciej zamieniłem na orginał ;d
(2021-06-02, 09:28 PM)Gr4 napisał(a): [ -> ]Miałem do r6 chinczyki zaczelem zakładać skręcam a sruba wchodzi jak w plastelinę i przypomniał mi się lot na rn09 na gumie set się złamał jak stałem , jak szybko założyłem to 2 razy szybciej zamieniłem na orginał ;d
a bo za bardzo już pewnie budżetowe chinole kupiłeś... cza takie nie za tanie nie za drogie
Jak nowe to mogę coś zaproponować
(2021-06-03, 10:13 AM)Adi92 napisał(a): [ -> ]Jak nowe to mogę coś zaproponować
Będę wdzięczny Adi
Simon dobre chinole może nie są takie złe, mi chodzi o to, że nie chcę tych co przechodzą na zewnątrz ramy, jak możesz podeślij jakiś link
Żabcia a womet tech ? Pewnie tez prowadzone bokiem cięgno
Gr4 Womet tech już nie robi do RN19, mieli bodajże ostatni zestaw za 1200zł jak dobrze pamiętam
Adi a Gilles VCR38GT za ile mógłbyś załatwić?
Sety ogarnięte, dzięki Szymek
Pytanie mam dla tych co montowali lub używali Chińskich setów. Kupiłem te w których dźwignia zmiany biegów jest położona jak w RN22,32 itd. Aby zamontować tą dźwignię trzeba wykręcić długą śrubę, która przechodzi przez całą ramę i trzyma silnik, następnie przełożyć ją z drugiej strony i skręcić tym adapterem od setów a nie nakrętką jak jest w oryginale.
Pytanie jest następujące, czy ten adapter wytrzyma i nie pęknie? Wszystko się dokręciło i czuć, że to trzyma, jednak mam małe zaufanie do tego Chińskiego aluminium więc dlatego pytam.
Jak nie pier... to się nie przekonasz
(2021-06-22, 08:29 AM)żaba napisał(a): [ -> ]Sety ogarnięte, dzięki Szymek Pytanie mam dla tych co montowali lub używali Chińskich setów. Kupiłem te w których dźwignia zmiany biegów jest położona jak w RN22,32 itd. Aby zamontować tą dźwignię trzeba wykręcić długą śrubę, która przechodzi przez całą ramę i trzyma silnik, następnie przełożyć ją z drugiej strony i skręcić tym adapterem od setów a nie nakrętką jak jest w oryginale.
Pytanie jest następujące, czy ten adapter wytrzyma i nie pęknie? Wszystko się dokręciło i czuć, że to trzyma, jednak mam małe zaufanie do tego Chińskiego aluminium więc dlatego pytam.
nabierz więcej zaufania do mainfriendów
, nawet jak urwiesz to i tak silnika nie zgubisz bo tam ma co trzymać....
szkoda że nie wyrobiłeś wpaść do nas na poznań...
Prawda Zygi
Wolał bym się jednak nie przekonywać bo w trasie zostanie jeden bieg
Simon wiem, że nie urwie ale jak wyżej, w trasie gdzieś jechać o jednym biegu to będzie ciężko. Na torze ewentualnie mogę wrócić do serii
Szkoda, co zrobisz dwóch ludzi mi odpadło i brak wolnego przez to...
Zapinasz dwójkę i jazda
ze 180 pojedzie a i ruszać się da bez większego problemu. Jakoś się doturlasz do domu
Problem rozwiązany, dorobię sobie taki sam adapter tylko ze stali
Przy tym rozwiązaniu nic nie przypniesz, Simon Ty mi lepiej powiedz jak to jest z tym czujnikiem stop
Widziałem, że są jakieś hydrauliczne czujniki?
Czyli wkręcam do pompy hamulca wraz z przewodem, podłączam kable i powinno działać? Możesz ogarnąć taki czujnik do mojej piękności?
Bo w tych Chińskich jest bez czujnika stop
Grzegorz wiem, że zapne dwójkę i jazda, jednak wolę problemy rozwiązywać za nim się pojawią, dlatego pytałem czy ktoś miał z tym problem
Wolę nie ryzykować dlatego dorobię stalowy