Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Regeneracja kosza r1 rn 12
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam!
Panowie i Panie może ktoś się orientuje gdzie w wawie zrobię regenerację kosza sprzęgłowego w moto?
Standardowa usterka w r1 i czas już coś z tym zrobić. Pozdro ✋️
Simon robiłeś u nich ?
Simon płacą Ci za ich reklamę? Red_icon_tongue coś zbyt często ich polecasz ;P
Ja robiłem, ale jeszcze nie testowałem.
Hahhahahahaah ten ziomek z facebooka brał ode mnie koszyk z rn12, bo mi leżał w garazu Red_icon_cheesygrin
Ja robiłem u nich i jest troche lepiej ale szału nie ma
(2021-03-30, 06:17 PM)Grzegorz86 napisał(a): [ -> ]Simon płacą Ci za ich reklamę?  Red_icon_tongue coś zbyt często ich polecasz  ;P

AS u nich robił....
a mnie tera robią dwa... kórwa miałem trzeci dziś wysłać i se zapomniałem musze jeszcze spakować i paczkomat odwiedzić.... kosze jeden do 22 i jeden do 12
i dostanę jeszcze od nich komplet sprzęgła tarczki przekładki do testowania, bo zaczeli robić swoje... cza dać człekowi szanse
bo poprawili to co zjebali i teraz inaczej robią....
Ja robiłem w lutym 2020 wiec juz w tej nowej technologii, tylko A.S ostatnio pisał po kontakcie z ser. i człowiek mu napisał ze kosz musi miec luz na łozsku, a Damian robi to na sztywno, w rn32 kosz jest ciasno spasowany i prawdo podobnie od tego peka wał
Ja wiem że 1000 zł to dla kogoś może być roczny budżet na paliwo ale warto kupić coś co zostało tam założone nie bez powodu ... Napisał mi też dlaczego jest taki LUZ na koszu na tulejce >> po ciasnym spasowaniu kosza powstawał efekt wyrabiania panewek ślizgowych utrzymujących wał na środku ( to co dzieje się w RN49 ) .... przerzucenie napędu wałka wyrównoważającego na druga stronę wału i luźno spasowany kosz sprzęgłowy wyeliminowały zjawisko w RN22 .. w następnym silniku poprawili kosz, wałek dali od drugiej strony no i się zaczęło Red_icon_sad ... w 2017 zmienili panewki na płytki wkładane w blok ale nadal jest z tym problem .. tak że jest w silniku masę rzeczy o których nie mamy pojęcia i sugerowanie się tym że gdzieś w innym ( np. w Kawasaki ZX-6 ) jest sprężyna i zapadka i to działa nie gwarantuje że akurat w RN22 nie ma to żadnego znaczenia czy jest hydraulika czy łańcuch napina się palcami wedle uznania :/ ..
Temat był napinacza ale i kosza tez
TYLKO >>>> temat dotyczył silnika BB ... nie RN12 czy RN19 Red_icon_wink ..... W rzędówkach kosze są pasowane na ścisk >> Kawasaki, Honda, Suzuki, Ducati .. od 20 lat i nic się nie dzieje ... Problem dotyczy dziwacznego wyzalazku pt. BB .. Red_icon_wink
Asior ale przyznaj że dźwięk BB ma super... :D
Zygi kup s1000rr po 2015 i podziel sie opinia to moze i ja skuszeRed_icon_smile
Problem się pojawia, gdy masz motocykl za 30 tys zł i wyżej. Chciałbyś nim popałować ale gdzieś tam z tyłu głowy szkoda Ci się wyjebać i go poświęcić na śrubki.
Drugi problem to nie ma z kim jeździć i gdzie. Bo w okolicy nudne drogi bez zakrętów.
3 problemem to jest drugi etat, w moim przypadku, nie mógłbym sobie pozwolić na takie zabawki z jednej pensji - co wiąże się z brakiem czasu jak się długo pracuje.
4 - czas dla rodziny

Nie chcę wyjść na marudę ale tak to u mnie wygląda Red_icon_smile

Zostaje mi pitbike-a kupić i busa za kasę po R1 Red_icon_smile

P.S. Aż sprawdzę na YT tą S1000RR Red_icon_cheesygrin
Sorry za off top.
To jest to. We francji gdzie siedzę (bez moto akurat, bo w PL w garażu jeszcze), mam z 50 km max do zajebistych winkli (Mt Ventoux). Jak się wybiorę w drugą mańkę (Ardèche) to mam niemal 100 km przezajebistych winkli na szerokim asfalcie i zero milicji (z wyjątkiem kilku fotoradarów po drodze). No sora pany, ale na zadupi, na którym mieszkam w PL naprawdę ciężko o frajdę z łikendowej jazdy w koło komina Red_icon_sad
zybex - miałem to samo.
A jeszcze wystarczyło raz na tor pojechać i już w ogóle nie było sensu w koło komina jeździć...
ahhh te mokre sny o torze