Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Yamaha R1 RN19 - szramy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
No to fajna cena i jeśli stan na prawdę dobry to gratuluję zakupu i niech służą. Red_icon_cheesygrin
Przygotowania do sezonu zakończone. Na ten sezon nie mam jakiegoś wielkiego serwisu:

[Obrazek: 2tmfzCl.jpeg]

Olej + filtr oleju
Filtr powietrza
Płyn hamulcowy p + t

Wszystko już porobione samemu. Testowanko było i wpadło około 100 km w jeden piękny weekend lutego.
Teraz czekam na rozpoczęcie u nas w Opolu i nasz zlocik Red_icon_wink
Brawo za oryginały ... bo tutaj różnica jest i to spora Red_icon_smile !!! Oliwa też zacna .. polecam Archoil 9100 w liczbie 135 ml ... każda metalowa część w silniku odczuje sporą ulgę Red_icon_smile ....
(2024-02-23, 07:19 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]polecam Archoil 9100 w liczbie 135 ml ... każda metalowa część w silniku odczuje sporą ulgę Red_icon_smile ....
Możesz rozwinąć? To jest jakiś dodatek do oleju? Pasuje do każdego?
Tak ... modyfikator tarcia .. ma w sobie te same cząsteczki co zwykły olej ale w dużo większym stężeniu .. BARDZO dobry środek od dawna w motosporcie i wojsku .. Wycisza silnik, łagodzi wibracje, powoduje że olej dłużej trzyma swoje parametry .. bez problemu działa tam gdzie są mokre sprzęgła ( ja lałem do ASB ), nie dużo ale zmniejsza temp. pracy bo mniejsze tarcie ... Zasadniczo to u mnie motocykle i auta od 3-4 lat jeżdżą na tym. W autach wspomaganie, skrzynia, mosty, silnik - wszystko zalewam nowym olejem + Archoil9100 i już pomijając niższe spalanie to auta płyną po drodze Red_icon_smile ..
W motocyklu też zmiana jest wyczuwalna w pracy silnika chociaż BB nie przestanie drżeć całkiem ( najbardziej czuć różnicę w R4 ) .. praca skrzyni czy sprzęgła jest łagodniejsza i co ważne olej dłuuugggoo broni się przed zużyciem Red_icon_smile ..
A w jakich proporcjach ? się stosuje.
A juz znalazłem Red_icon_smile
AR9100 w proporcji 3,5% (35ml na 1L oleju) dostarcza aż ponad 1100ppm nano boru do oleju silnikowego a w proporcji 10% w oleju przekładniowym aż ponad 3300ppm nano boru – to wielokrotnie więcej niż oferuje jakikolwiek olej (nawet klasy racing/motorsport) dostępny w sprzedaży w postaci znacznie mniej skutecznego mikro boru!
Takie se foto z rozpoczęcia sezonu w Opolu

[Obrazek: oIhnqVe.png]
Stron: 1 2 3 4 5 6