Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Uszczelka pod głowicą rn22
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Użyłem opcji szukam ale nic nie znalazłem, Przerabial ktos może temat?. W wakacje ze znajomym wymienialiśmy uszczelke w jego rn22, r1 ciężko palila na ciepłym oraz lekko falowały obroty byl też czarny nalot na dnie zbiorniczka wyrownawczego, po zmianie oleju na yamalube 4r 15w50 motocykl zaczął łapać temperaturę a w zbiorniczku zaczęły pływać czarne drobinki i oczywiście zaczęło tez wyrzucać płyn. Po wymianie uszczelki motocykl zaczął pracować idealnie równo z odpalaniem na ciepłym problem też ustał i co ważniejsze nabrał też mocy, czy to czeka też mojego rłana? znajomy ma 1000km więcej niż u mnie ( 20500km) przebiegi oczywiście 100% oryginalne.
Było widać po uszczelce, że puszczała? Masz te same objawy?
(2021-01-19, 05:17 PM)hugo69 napisał(a): [ -> ]Było widać po uszczelce, że puszczała? Masz te same objawy?
z uszczelki popękała i schodziła ta czarna farba, u mnie lekko falują obroty i czasami też na ciepłym przy odpalaniu lubi sobie strzelić i odpali za 2razem i tak robila też wczesniejsza moja rn22 myślałem że to normalne Red_icon_rolleyes
niektóre rn22 ciężko palą, mimo, ze robione luzy zaworowe, nowe aku, nowe swiece, nowy napinacz (np moja za 2-3 obrotem silnika na zimnym, na ciepłym od strzała). Jak Ci nie wywala płynu spróbowałbym zrobić to co wyżej.
(2021-01-19, 05:28 PM)hugo69 napisał(a): [ -> ]niektóre rn22 ciężko palą, mimo, ze robione luzy zaworowe, nowe aku, nowe swiece, nowy napinacz (np moja za 2-3 obrotem silnika na zimnym, na ciepłym od strzała). Jak Ci nie wywala płynu spróbowałbym zrobić to co wyżej.
Płynu nie wywala, luzy zaworowe będę robił, przechodzę też z oleju fusch 10w50 na yamalube 15w50( zapalała się kontrolka stanu oleju)
(2021-01-19, 05:31 PM)ronemylove napisał(a): [ -> ]
(2021-01-19, 05:28 PM)hugo69 napisał(a): [ -> ]niektóre rn22 ciężko palą, mimo, ze robione luzy zaworowe, nowe aku, nowe swiece, nowy napinacz (np moja za 2-3 obrotem silnika na zimnym, na ciepłym od strzała). Jak Ci nie wywala płynu spróbowałbym zrobić to co wyżej.
Płynu nie wywala, luzy zaworowe będę robił, przechodzę też z oleju fusch 10w50 na yamalube 15w50( zapalała się kontrolka stanu oleju)

masz przed lift czy po lift??
olej zapala się przy jakiej prędkości obrotowej ??
(2021-01-19, 05:37 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]
(2021-01-19, 05:31 PM)ronemylove napisał(a): [ -> ]
(2021-01-19, 05:28 PM)hugo69 napisał(a): [ -> ]niektóre rn22 ciężko palą, mimo, ze robione luzy zaworowe, nowe aku, nowe swiece, nowy napinacz (np moja za 2-3 obrotem silnika na zimnym, na ciepłym od strzała). Jak Ci nie wywala płynu spróbowałbym zrobić to co wyżej.
Płynu nie wywala, luzy zaworowe będę robił, przechodzę też z oleju fusch 10w50 na yamalube 15w50( zapalała się kontrolka stanu oleju)

masz przed lift czy po lift??
olej zapala się przy jakiej prędkości obrotowej ??
przedlift, przy jeździe autostradowej czyli na wysokich obrotach po dłuższym pałowaniu
(2021-01-19, 06:16 PM)ronemylove napisał(a): [ -> ]
(2021-01-19, 05:37 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]
(2021-01-19, 05:31 PM)ronemylove napisał(a): [ -> ]
(2021-01-19, 05:28 PM)hugo69 napisał(a): [ -> ]niektóre rn22 ciężko palą, mimo, ze robione luzy zaworowe, nowe aku, nowe swiece, nowy napinacz (np moja za 2-3 obrotem silnika na zimnym, na ciepłym od strzała). Jak Ci nie wywala płynu spróbowałbym zrobić to co wyżej.
Płynu nie wywala, luzy zaworowe będę robił, przechodzę też z oleju fusch 10w50 na yamalube 15w50( zapalała się kontrolka stanu oleju)

masz przed lift czy po lift??
olej zapala się przy jakiej prędkości obrotowej ??
przedlift, przy jeździe autostradowej czyli na wysokich obrotach po dłuższym pałowaniu

Czyli lista na zawór zwrotny oleju rośnie
(2021-01-19, 06:16 PM)ronemylove napisał(a): [ -> ]
(2021-01-19, 05:37 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]
(2021-01-19, 05:31 PM)ronemylove napisał(a): [ -> ]
(2021-01-19, 05:28 PM)hugo69 napisał(a): [ -> ]niektóre rn22 ciężko palą, mimo, ze robione luzy zaworowe, nowe aku, nowe swiece, nowy napinacz (np moja za 2-3 obrotem silnika na zimnym, na ciepłym od strzała). Jak Ci nie wywala płynu spróbowałbym zrobić to co wyżej.
Płynu nie wywala, luzy zaworowe będę robił, przechodzę też z oleju fusch 10w50 na yamalube 15w50( zapalała się kontrolka stanu oleju)

masz przed lift czy po lift??
olej zapala się przy jakiej prędkości obrotowej ??
przedlift, przy jeździe autostradowej czyli na wysokich obrotach po dłuższym pałowaniu
muszę wiedzieć bardziej konkretnie, na tej autobanie, np
trzymasz 8 krpm potem 9  itd
i przy ilu zaczyna świecić... 
To i powiem czy tylko zawór i oring upustowy, czy jeszcze panewy cza.. .
Ciężko powiedzieć bo u mnie mruga cały czas, kupiłem nowy czujnik zobaczymy jak zmienię, u znajomego mrugał przy odcinie zmienił olej na yamalube i dolał 0.5l ponad stan i nigdy już się nie zapaliła, robiliśmy też porównania jak się pienią oleje to yamalube 0piany a ten fusch czy motul normalnie jest piana w okienku
piana jest bo oring puszcza na przelewie...
przebieg masz 20k? jesteś go pewien ??
Tak przebieg 100% oryginalny.
U mnie zagadka się rozwiązała ...
[attachment=10965]
[attachment=10966]
Czy ja wiem ... prawdziwa zagadka to jak to pękło i dlaczego ?? Chyba pierwszy taki przypadek ... ktoś musiał tam ręce wkładać :/ ....
moze tak ale po co?, założyłem nowy czujnik i wszystko śmiga aż miło i co najważniejsze yamalube zalane i zero piany Red_icon_smile  
[attachment=10968]
(2021-01-21, 06:57 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Czy ja wiem ... prawdziwa zagadka to jak to pękło i dlaczego ?? Chyba pierwszy taki przypadek ... ktoś musiał tam ręce wkładać :/ ....

też się nie spotkałem z takim cudem......
Uszkodzony czujnik chyba by cały czas pokazywał lampę alladyna, a nie tylko przy pizganiu