Siemanko!
Od soboty 14.11 jestem posiadaczem R1 RN04 2000 rok.
Motocykl ma przejechane obecnie lekko ponad 47 tysięcy.
Z racji tego, że poprzedni właściciel nie do końca dbał o sprzęt jest trochę mankamentów. Wszystko w swoim czasie będzie ogarnięte na tip top
Pozwolę sobie tutaj wszystko na bieżąco aktualizować, by stworzyć swego rodzaju pamiętnik
Potrzebuję również kilku gratów w jak najlepszym stanie i najlepiej w oryginale pod kolor mojego:
-zadupek
-nakładka na siedzenie pasażera
-akcesoryjne mocowanie tablicy- co polecacie?
-zbiornik płynu chłodzącego
-owiewki prawa strona
-czacha
-lusterko prawe
-bak
-wyświetlacz biegów- czy taki uniwersalny z allegro podejdzie? nigdy nie montowałem tego.
-amortyzator skrętu- jeśli ktoś zamawiał z aliexpress proszę o priv- mam klika pytań
Na start kilka fotek erłany
Pozdro!
Zajebiste opony
.. 190/55 na drodze można zamknąć bez stresu ... idealnie kleją ..
(2020-11-17, 10:13 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Zajebiste opony .. 190/55 na drodze można zamknąć bez stresu ... idealnie kleją ..
Szczerze mówiąc pierwszy raz mam tak szeroką oponę :p tak czy siak będzie torowane amatorsko na Bydgoszczy i Krzywej. Może uda się Kisielin pierwszy raz zaliczyć
No to zastanów się nad laminatami na tor
(2020-11-18, 09:42 PM)Zygi napisał(a): [ -> ]No to zastanów się nad laminatami na tor
Jeśli uda mi się kupić komplet owiewek, to te stare zostawię na tor
Dzisiaj wjechały nowe świece od Denso oraz filtr powietrza. Przy okazji wszystko po drodze przeczyszczone benzyną ekstrakcyjną.
Powiem szczerze, że przy pierwszej świecy się lekko zamotałem, gdyż nasadka mi się sklinowała, ale z czwartą już na patencie poszło gładko
Dopiero dziś znalazłem trochę czasu, by posiedzieć przy moto.
Wczoraj dojechał tłumik- Dominator GP1. Jeśli chodzi o stosunek wykonania do ceny- bardzo jestem zadowolony.
Pierwsze co, to od razu stary połatany przez Mirka spawacza zdjąłem i założyłem nowy.
R1 dostała dzisiaj również nowy olej z filtrem oraz wymieniłem płyn hamulcowy przód + tył- stary pamiętał jeszcze chyba poprzednią dekadę
To, że zbiorniczek wyrównawczy był poklejony taśmą izolacyjną, to widziałem przy kupnie. Ale aż takiego czegoś się nie spodziewałem
Ma ktoś może tutaj taki zbiorniczek na sprzedaż do RN04?
Dodatkowo ucho od owiewki też było zlepione izolatką- będzie trzeba ładnie to naprawić
Przygotowując się też do korekty lakieru ogarnąłem trochę nadkole tylne...
Standardowo poniżej kilka fotek.
(2020-11-17, 10:13 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Zajebiste opony .. 190/55 na drodze można zamknąć bez stresu ... idealnie kleją ..
Areczku a co to są za opony?
Muszę u siebie zmienić tylko nie wiem na jakie i każda rada będzie pomocna
Na Radomiu jak ostatnio widzieliśmy się polecałeś mi Pirelli Diablo Rosso Corsa...… tylko nie pamiętam czy mówiłeś mi o II czy III
Mam S21 i to jest klasa opona. Na Poznaniu crasha silnika przytarłem i obyło się bez gleby. Nie wiem co tam się stało ale opona w takim złożeniu nie puściła.
No właśnie słyszałem, że s21 są mega przyczepne tylko mi jeszcze zależy na tym żeby dały radę wytrzymać jakiś tam większy przebieg bo moja jazda to są sporadyczne wyjazdy na Radom a reszta to turystyczne wyjazdy i nawijanie kilometrów
(2020-12-05, 02:25 PM)misiek84 napisał(a): [ -> ]No właśnie słyszałem, że s21 są mega przyczepne tylko mi jeszcze zależy na tym żeby dały radę wytrzymać jakiś tam większy przebieg bo moja jazda to są sporadyczne wyjazdy na Radom a reszta to turystyczne wyjazdy i nawijanie kilometrów
kumpel gixem zrobił na nich 10 tysięcy kilometrów i jeszcze laka na weselu spalił
Więc myślę, że za tą przyczepność przebieg bardzo dobry
(2020-12-05, 02:25 PM)misiek84 napisał(a): [ -> ]No właśnie słyszałem, że s21 są mega przyczepne tylko mi jeszcze zależy na tym żeby dały radę wytrzymać jakiś tam większy przebieg bo moja jazda to są sporadyczne wyjazdy na Radom a reszta to turystyczne wyjazdy i nawijanie kilometrów
Na swojej RN22 średnio co 5 tys. zmieniałem, ale jestem mistrzem prostej, a wtedy środek leci szybko. No i raz złapałem uślizg na winklu, na ciągłej. Jak opona wróciła na asfalt, to od razu złapała przyczepność. Na autobanie za odrą licznikowe 216 km/h najwięcej miałem w deszczu, a lało konkretnie.
S22 dużo słabiej kleją na mokrym (myślałem, że się złoże przy 160, ale to polski asfalt, rzekomo słabsza przyczepność niż u Helmuta) niż S21.
D212M na przód i K2 lub K3 na tył.... naprawdę nie wiem ile razy jeszcze to mam powtarzać
(2020-12-06, 07:21 AM)szymek napisał(a): [ -> ]D212 M i D212 E
d12E baja.... ale K2 czy K3 cenowo lepiej wychodzi przy prawie idento kleju....
(2020-12-02, 07:19 AM)Zygi napisał(a): [ -> ]Mam S21 i to jest klasa opona. Na Poznaniu crasha silnika przytarłem i obyło się bez gleby. Nie wiem co tam się stało ale opona w takim złożeniu nie puściła.
Znalazłem dowód moich słów.
[
attachment=10936]
(2020-12-06, 12:01 PM)Zygi napisał(a): [ -> ] (2020-12-02, 07:19 AM)Zygi napisał(a): [ -> ]Mam S21 i to jest klasa opona. Na Poznaniu crasha silnika przytarłem i obyło się bez gleby. Nie wiem co tam się stało ale opona w takim złożeniu nie puściła.
Znalazłem dowód moich słów.
35 w cieniu asfalt 50... to jak ma puścić
....
Jak chcesz duży przebieg to Pirelli Angel
" 35 w cieniu asfalt 50... to jak ma puścić "
No Szymuś przy takiej temperaturze asfaltu może właśnie puścić
Optymalna temperatura asfaltu to 35/40 stopni
Tak mówią Ci co się ścigali zawodowo