Witam wszystkich.Planuje synchro przepustnic w rn22 z 2013.I chciałem zapytać jak to powinno wygłądać?W sęsie jakie parametry powinny być na wakuometrach (mmHg)?I czy jeden cylinder nie powinien mieć innego podciśnienia?
pierw regulacja zaworów
czyszczenie filtra powietrze jak k&n lub nowy jak oem,
potem
2 cylinder 192 mmhg
1,3,4 180mmhg
przy 1250rpm...
(2020-06-27, 04:08 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]pierw regulacja zaworów
czyszczenie filtra powietrze jak k&n lub nowy jak oem,
potem
2 cylinder 192 mmhg
1,3,4 180mmhg
przy 1250rpm...
Super dzięki?
A 2013 to nie jest POLIFT
???
(2020-06-27, 07:12 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]A 2013 to nie jest POLIFT ???
Czyli jak polift to mają być inne parametry?
Tak
.. WSZYSTKIE RÓWNO ..
ZYBEX użyczył mi swojego elektronicznego MEGA bajeru do synchro .. Jak masz ochotę podskoczyć to z Krkowa nie masz daleko a zrobimy na malinkę
...
po lift po równo...
z drugiej strony ciekawe czemu bo on też bigbang...
Nooo to ładnie bym sobie ustawił jak wszystkie mają mieć po równo
A.S ja to ogarne tylko czekam jak kumpel dojdzie do siebie bo tam też będzie trzeba przeglądnąć luzy zaworowe.Ale będę pisał do ciebie na priv bo chce wpaść i pogadać na temat odblokowania i takich różnych.
Odgrzeje kotleta
W przed lifcie :
1 cylinder 180mmhg
2 cylinder 192 mmhg
3 cylinder 180mmhg
4 cylinder 180mmhg
przy 1250rpm
Niby temat prosty.Jasna sprawa.
Ale... w serwisówce jest coś napisane o jednym bypass polakierowanym/zaznaczonym i jest to standard (pewnie wzornik , w rn09 był to 3 cylinder) którego nie nalezy ruszać. Czyli w rn22 regulacji tez dokonujemy tylko 3 bypasami a ten oznaczony zostawiamy w spokoju ?
W teorii wszystko jest do zrobienia .... w rzeczywistości ustawiasz tak żeby trzy były równe a jeden wyżej ...
Ogólnie to jeśli ktoś już jeździ BB jakiś czas to ustawiając poziomy od razu usłyszy kiedy silnik pracuje jak zegarek a kiedy pracuje nierówno i tak jakby wypadał zapłon..... Różnica między dobrą ( od strony pracy silnika ) synchronizacją a synchronizacją według teorii czasem jest na prawdę duża :/ ...
Nooo tak że trolle mają teraz już dwa argumenty do karmienia swoich ego >> TAK >> sprawdzam olej szmatą i synchronizację robię na ucho ...
(2021-04-02, 11:48 AM)A.S. napisał(a): [ -> ]W teorii wszystko jest do zrobienia .... w rzeczywistości ustawiasz tak żeby trzy były równe a jeden wyżej ...
Ogólnie to jeśli ktoś już jeździ BB jakiś czas to ustawiając poziomy od razu usłyszy kiedy silnik pracuje jak zegarek a kiedy pracuje nierówno i tak jakby wypadał zapłon..... Różnica między dobrą ( od strony pracy silnika ) synchronizacją a synchronizacją według teorii czasem jest na prawdę duża :/ ...
Nooo tak że trolle mają teraz już dwa argumenty do karmienia swoich ego >> TAK >> sprawdzam olej szmatą i synchronizację robię na ucho ...
Synchro na ucho plus do tego np. Carbtune jest OK i nie ma tu nic dziwnego.
To mój 1szy CrossPlane i wolałem zapytać i zrobić tak jak mówi serwisówka.
Dzięki A.S.