Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Synchro przepustnic
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich.Planuje synchro przepustnic w rn22 z 2013.I chciałem zapytać jak to powinno wygłądać?W sęsie jakie parametry powinny być na wakuometrach (mmHg)?I czy jeden cylinder nie powinien mieć innego podciśnienia?
pierw regulacja zaworów
czyszczenie filtra powietrze jak k&n lub nowy jak oem,

potem
2 cylinder 192 mmhg
1,3,4 180mmhg
przy 1250rpm...
(2020-06-27, 04:08 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]pierw regulacja zaworów
czyszczenie filtra powietrze jak k&n lub nowy jak oem,

potem
2 cylinder 192 mmhg
1,3,4  180mmhg
przy 1250rpm...

Super dzięki?
A 2013 to nie jest POLIFT Red_icon_tongue ???
(2020-06-27, 07:12 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]A 2013 to nie jest POLIFT Red_icon_tongue  ???

Czyli jak polift to mają być inne parametry? Red_icon_smile
Tak Red_icon_smile .. WSZYSTKIE RÓWNO ..

ZYBEX użyczył mi swojego elektronicznego MEGA bajeru do synchro .. Jak masz ochotę podskoczyć to z Krkowa nie masz daleko a zrobimy na malinkę Red_icon_wink  ...
po lift po równo...
z drugiej strony ciekawe czemu bo on też bigbang...
Nooo to ładnie bym sobie ustawił jak wszystkie mają mieć po równo Red_icon_smile A.S ja to ogarne tylko czekam jak kumpel dojdzie do siebie bo tam też będzie trzeba przeglądnąć luzy zaworowe.Ale będę pisał do ciebie na priv bo chce wpaść i pogadać na temat odblokowania i takich różnych.
Odgrzeje kotleta Red_icon_cheesygrin

W przed lifcie :
1 cylinder 180mmhg
2 cylinder 192 mmhg
3 cylinder 180mmhg
4 cylinder 180mmhg
przy 1250rpm
Niby temat prosty.Jasna sprawa.

Ale... w serwisówce jest coś napisane o jednym bypass polakierowanym/zaznaczonym i jest to standard (pewnie wzornik , w rn09 był to 3 cylinder) którego nie nalezy ruszać. Czyli w rn22 regulacji tez dokonujemy tylko 3 bypasami a ten oznaczony zostawiamy w spokoju ?
W teorii wszystko jest do zrobienia .... w rzeczywistości ustawiasz tak żeby trzy były równe a jeden wyżej ...
Ogólnie to jeśli ktoś już jeździ BB jakiś czas to ustawiając poziomy od razu usłyszy kiedy silnik pracuje jak zegarek a kiedy pracuje nierówno i tak jakby wypadał zapłon..... Różnica między dobrą ( od strony pracy silnika ) synchronizacją a synchronizacją według teorii czasem jest na prawdę duża :/ ...

Nooo  tak że trolle mają  teraz już dwa argumenty do karmienia swoich ego >> TAK >> sprawdzam olej szmatą i synchronizację robię na ucho ... Red_icon_mad3
(2021-04-02, 11:48 AM)A.S. napisał(a): [ -> ]W teorii wszystko jest do zrobienia .... w rzeczywistości ustawiasz tak żeby trzy były równe a jeden wyżej ...
Ogólnie to jeśli ktoś już jeździ BB jakiś czas to ustawiając poziomy od razu usłyszy kiedy silnik pracuje jak zegarek a kiedy pracuje nierówno i tak jakby wypadał zapłon..... Różnica między dobrą ( od strony pracy silnika ) synchronizacją a synchronizacją według teorii czasem jest na prawdę duża :/ ...

Nooo  tak że trolle mają  teraz już dwa argumenty do karmienia swoich ego >> TAK >> sprawdzam olej szmatą i synchronizację robię na ucho ... Red_icon_mad3
Synchro na ucho plus do tego np. Carbtune jest OK i nie ma tu nic dziwnego.
To mój 1szy CrossPlane i wolałem zapytać i zrobić tak jak mówi serwisówka.
Dzięki A.S.