2020-06-23, 09:46 PM
2020-06-24, 06:20 AM
2020-06-24, 07:10 AM
no ciekawe czemu nicasil poszedł....
2020-06-24, 08:25 AM
Jak już kilka tych silników rozebrałem ( RN22 ) tak KAŻDY jeden ma problem z rysami na 3cim cylindrze .. a niektóre na każdym ... Coś jest na rzeczy, bo ZX6 od 2009 robiłem dwie i mimo że moto latały po torze i czasem lądowały w masie kurzu i piachu to cylindry były jak nowe ...
Kolega z okolicy wiedząc że robię głównie z tym modelem, zaatakował mnie czy warto itd ...
Niestety ZERO kontaktu ze sprzedającym .. więc pomyślałem że może ktoś tu coś wie ..
Gdyby nie zbiornik do roboty i owiewki malowane to powiedzmy 18.000 to ostatecznie byłoby opłacalne .. ale w tym akurat przypadku koszty samych uszczelek to 2500 zł do tego robota przy głowicy, nie wiadomo jak dekle i cała reszta plus masa roboty, płyny, więc... do tego najprawdopodobniej skończy się na innym silniku za 5000 zł .. więc max 15000 zł to jest absolutna granica opłacalności a i tak moto z malowanym zbiornikiem i owiewkami po naprawach...
No ale jeśli nikt z forum to olewamy temat .. bo i tak jest mocno na siłę ten bizness ..
Kolega z okolicy wiedząc że robię głównie z tym modelem, zaatakował mnie czy warto itd ...
Niestety ZERO kontaktu ze sprzedającym .. więc pomyślałem że może ktoś tu coś wie ..
Gdyby nie zbiornik do roboty i owiewki malowane to powiedzmy 18.000 to ostatecznie byłoby opłacalne .. ale w tym akurat przypadku koszty samych uszczelek to 2500 zł do tego robota przy głowicy, nie wiadomo jak dekle i cała reszta plus masa roboty, płyny, więc... do tego najprawdopodobniej skończy się na innym silniku za 5000 zł .. więc max 15000 zł to jest absolutna granica opłacalności a i tak moto z malowanym zbiornikiem i owiewkami po naprawach...
No ale jeśli nikt z forum to olewamy temat .. bo i tak jest mocno na siłę ten bizness ..
2020-06-24, 08:33 AM
tu widać że #1 cylinder i od strony ssących temu mnie ciekawi jak to się mu stało...
w sumie patrząc tak dokładniej po zdjęciu to to nie jest "odparzony" nicasil tylko zwykłe zatarcie...
w sumie patrząc tak dokładniej po zdjęciu to to nie jest "odparzony" nicasil tylko zwykłe zatarcie...
2020-06-24, 08:45 AM
Na jednej focie jest logo akrapa a na drugiej już nie... ciekawe
2020-06-24, 10:43 PM
(2020-06-24, 08:45 AM)Grzegorz86 napisał(a): [ -> ]Na jednej focie jest logo akrapa a na drugiej już nie... ciekawe
faktycznie haha
2020-06-25, 06:21 AM
https://www.youtube.com/watch?v=RXhRGwhjh7A
90 tys mil i pierwsza powarzna awaria
90 tys mil i pierwsza powarzna awaria
2020-06-25, 06:50 AM
Wygląda jakby po pałowaniu, nie poczekał aż olej się schłodzi i temp spadnie tylko odrazu zgasił... olej był słaby, na granicy wrzenia i się zespawało nastepne odpalenie i po silniku. Jakby coś wpadło do cylindra to zazwyczaj przetarta jest tuleja po całej długości , a tu widać normalnie boczną ściankę tłoka odznaczoną na tulei.