Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Drugie podejście do rn22 :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Ja zamawiałem chinola do rn12 i był 1:1 nawet otwór na masę był ładnie nagwintowany i w punkcie styku zeszlifowany do gołego metalu.
Dla potomnych, naprawa akrapa w carbonie jest możliwa. Jakość wykonania na 6stke, ale sam karbon niestety różni się troszkę od oryginału.
Kurcze .. no szkoda że matowy lakier ( tak to wygląda ) ale ważne że działa ..
Spróbuję to spolerowac w niewidocznym miejscu, może nabierze blasku
Raczej trzeba to prysnąć specjalnym lakierem - nabiera wtedy takiego efektu szklanego.. kiedyś oglądałem na YT jak koleś to robił .. ale może Red_icon_wink ..
zawsze można było zamówić oryginalne poszycie z akrapa i wyglądałby jak nowy Red_icon_wink
są ładne i długo niech takie są :-) .... szerokości hugo ;-)
Dobra pasta zrobiła robotę, na razie zostaje
Pokaż stelaż jak wyszedł Red_icon_smile
Całkiem nieźle
Elegancja
Teraz tylko nawijać kilometry Red_icon_smile
Nówka sztuka Red_icon_smile
zostało tylko zapierdalać.. jeden malutki szczegół malusi... ne na drodze
To co tygryski lubią najbardziej..
(2020-09-04, 02:16 PM)hugo69 napisał(a): [ -> ]Po pierwsze to brak umiejętność, po drugie za dużo gazu z wyjścia i high side

Znam ten bół gdy lecisz nad motocyklem przez kierownice, umiejętności w przypadku high side sa mało istotne, gdy wjeżdżasz w zakret na spuszczonym gazie motocykl traci przyczepności i nagle ja odzyskuje to tylko fart moze cie uratować :)  :angel: też tak załatwiłem rn22 :)
po mojemu to umiejętności mają znaczenie bo np taki Rossi już ma taki refleks że często po prostu wyczuwa uślizg tylnego koła i nie doprowadza do highside'a poprzez szybkie zmniejszenie gazu. Bo na mój rozum do tego dochodzi kiedy tylne koło wejdzie w za duży uślizg przez to że za bardzo w zakręcie odwinelismy i koło stracilo przyczepnosc a pozniej w pewnym momencie łapie znowu(bo zamknelismy gaz) i wywala jeźdzca do góry. jak za mocno i za długo przytrzymamy i nie odpuscmy to poprostu tył nas wyprzedza i motocykl kładzie sie na bok. jak zareagujemy w pore to pojdziemy delikatnym driftem i pojedziemy dalej.
(2021-01-07, 10:34 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]po mojemu to umiejętności mają znaczenie bo np taki Rossi już ma taki refleks że często po prostu wyczuwa uślizg tylnego koła i nie doprowadza do highside'a poprzez szybkie zmniejszenie gazu. Bo na mój rozum do tego dochodzi kiedy tylne koło wejdzie w za duży uślizg przez to że za bardzo w zakręcie odwinelismy i koło stracilo przyczepnosc a pozniej w pewnym momencie łapie znowu(bo zamknelismy gaz) i wywala jeźdzca do góry. jak za mocno i za długo przytrzymamy i nie odpuscmy to poprostu tył nas wyprzedza i motocykl kładzie  sie na bok. jak zareagujemy w pore to pojdziemy delikatnym driftem i pojedziemy dalej.

czy to jest trudne... ciort wie, ale na slovaki udawało mi się robić powerslidy, czyli lekko by mocniej przymknął gaz to by wyjebało w powietrze.... cza sie tego nauczyć że jak dupa idzie w slida to nie wolno zamknąć ino nawet czasem cza dojebać... ale cross na pewno w uj w tym pomaga bo tym to sie lata bokiem non toper....
zależy od człowieka . jeden szybciej pojmie drugi wolniej. dla jednego coś jest trudne dla innego nie. można też powiedzieć że kwestia wprawy, kwestia wyuczenia
(2021-01-07, 10:56 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]
(2021-01-07, 10:34 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]po mojemu to umiejętności mają znaczenie bo np taki Rossi już ma taki refleks że często po prostu wyczuwa uślizg tylnego koła i nie doprowadza do highside'a poprzez szybkie zmniejszenie gazu. Bo na mój rozum do tego dochodzi kiedy tylne koło wejdzie w za duży uślizg przez to że za bardzo w zakręcie odwinelismy i koło stracilo przyczepnosc a pozniej w pewnym momencie łapie znowu(bo zamknelismy gaz) i wywala jeźdzca do góry. jak za mocno i za długo przytrzymamy i nie odpuscmy to poprostu tył nas wyprzedza i motocykl kładzie  sie na bok. jak zareagujemy w pore to pojdziemy delikatnym driftem i pojedziemy dalej.

czy to jest trudne... ciort wie, ale na slovaki udawało mi się robić powerslidy, czyli lekko by mocniej przymknął gaz to by wyjebało w powietrze.... cza sie tego nauczyć że jak dupa idzie w slida to nie wolno zamknąć ino nawet czasem cza dojebać... ale cross na pewno w uj w tym pomaga bo tym to sie lata bokiem non toper....
z mojego punktu widzenia wygląda to tak i wiem ze to są sekundy i później refleksje ze mogłem zrobić to inaczej Red_icon_wink 
https://m.youtube.com/watch?v=6nOwDAel38...e=youtu.be
też masz racje. w przypadku wyścigów to też inaczej niż jak się jedzie po drodze no i zależy czy pałuje się po zakrętach ostro. dobra starczy tego offtopu nie zaśmiecajmy wątku naszymi dywagacjami  Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin
Stron: 1 2 3 4