Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Reset licznika po wyciągnięciu kluczyka - RN04
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej da ktoś jakiś trop ? Licznik nie pamiętam mi przebytych km jak zapłon wyłączę. Zachowuje się jak bym aku odłączył.
ale mówisz o przebiegu dziennym ?
bezpiecznik?
a tam nie ma przypadkiem jakiejś baterii podtrzymującej w liczniku?
(2020-06-09, 06:27 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]ale mówisz o przebiegu dziennym ?

Tak są trzy tripy, dwa pierwsze można resetować a trzeci oczywiście ogólny nie. No i te dwa się resetuja samoczynne jak wyłączę zapłon. Bezpieczników tak za dużo nie ma... Chyba że coś jest ukryte. A o baterii pierwsze słyszę Red_icon_sad W liczniku ?
bezpiecznik 5A oznaczony back up fuse
(2020-06-09, 07:34 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]bezpiecznik 5A oznaczony back up fuse

Kurczę, popatrz na zdjęcie z instrukcji. Nie ma tam takiego :/
to inaczej rok motocykla....
chyba trzeba będzie przykleić że jak ktoś pyta o coś z elektryki to podanie RN12 czy RN09 to za mało, bo
jest kilka wersji schematów elektrycznych do tych maszyn, i są one na dokładny rocznik moto, plus usa i kanada czasem inaczej... jak nie masz tego bezpiecznika
podaj rocznik moto...

tera widzę na tej serwisówce co dałeś 10A ostatni na liście

backup fuse == odometer fuse
W rn01 lub rn04 miałem takie problemy ale to przy uruchamianiu moto. Jak tylko wciskałem przycisk rozrusznika to licznik gasł i się resetował. Pamiętam że coś z masą wtedy robiłem i któryś z kabli się przepalił w Białej kostce z lewej strony czachy.

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka
tylko tu kolega pisze że po wyłączeniu zapłonu już nie pamięta, czyli brak podtrzymania licznika, po wyłączeniu, a za to jest odpowiedzialny bezpiecznik back up....
reset licznika przy zaniku napięcia wynikający z obciążenia układu przez duży pobór prądu,
brak masy powoduje taki przypadek, to inna para kaloszy....
(2020-06-10, 07:29 AM)simon68 napisał(a): [ -> ]tylko tu kolega pisze że po wyłączeniu zapłonu już nie pamięta, czyli brak podtrzymania licznika, po wyłączeniu, a za to jest odpowiedzialny bezpiecznik back up....
reset licznika przy zaniku napięcia wynikający z obciążenia układu przez duży pobór prądu,
brak masy powoduje taki przypadek, to inna para kaloszy....
Masz rację. Nie doczytałem do końca. Zobaczyłem reset licznika i z automatu mi się przypomniało.

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka
(2020-06-09, 10:37 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]to inaczej rok motocykla....
chyba trzeba będzie przykleić że jak ktoś pyta o coś z elektryki to podanie RN12 czy RN09 to za mało, bo
jest kilka wersji schematów elektrycznych do tych maszyn, i są one na dokładny rocznik moto, plus usa i kanada czasem inaczej... jak nie masz tego bezpiecznika
podaj rocznik moto...

tera widzę na tej serwisówce co dałeś 10A ostatni na liście

backup fuse == odometer fuse


Rocznik 00r. 

Podam tez vin może będzie łatwiej:

JYARN041000008397


Kurcze i chyba sobie przypomniałem nawet kiedy mogło to się spier..... Robiłem jakiś czas temu przedłużkę w zadupku do ładowania aku. No i niechcący zrobiłem zwarcie, strzeliło iskrą... I na bank wtedy mógł pójść bezpiecznik. Jak tylko będę w domu sprawdzę ten o którym piszesz i dam znać.
Kurczę, bezpieczniki całe. Hmmm...
Znalazłem.
Pod czaszą z lewej strony są wtyczki, między innymi jedna główna długa. Upalony był w niej pin. Zrobiłem mostek o wszystko działa.
Dokładnie o tym kablu pisałem. U mnie akurat się zbiegło że słabą masą.

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka