Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Regulator napięcia - RN04
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej, po odpaleniu ładowanie 14,1 do 14,3v.
Podczas jazdy z włączonymi światłami spada do 11,5 - 12v.
Po włączeniu świateł drogowych lub kierunkowskazu spada do 11v ładowanie.
Przed jazdą akumulator pokazuje z 12,5v a po jeździe już 12,1v. Po kilku jazdach już moto odpalić nie mogę mimo że aku ma tydzień.

I teraz pyt: Regulator ? A jeżeli tak gdzie on jest zamontowany ? Red_icon_rolleyes
Wiem że wszyscy tu okupują się tylko w serwisie... Ale czy możecie polecić jakiś zamiennik ? Na allegro przedział cenowy od 40 do 100zł. Nie chce inwestować w ori, bo pewny nie jestem czy to aby na pewno regulator.
a jak byś napisał jeszcze który to model moto ??
(2020-05-21, 09:29 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]a jak byś napisał jeszcze który to model moto ??

jak w tytule tematu RN04 z 00roku. Gdzie mogę go w moto szukać ?
sorka nie doczytałem w temacie
https://allegro.pl/oferta/regulator-napi...8622268330
to da radę
w RN09 jest pod fotelem.... ale w 04 hmmmm. szukaj znajdziesz to nie szpilka
(2020-05-22, 06:10 AM)simon68 napisał(a): [ -> ]sorka nie doczytałem w temacie
https://allegro.pl/oferta/regulator-napi...8622268330
to da radę
w RN09 jest pod fotelem.... ale w 04 hmmmm. szukaj znajdziesz to nie szpilka

Znalazłem, jest za mocowaniem górnym amortyzatora. No kupiłem najpierw taki za 5 dyszek chinola by sprawdzić czy w ogóle on jest przyczyną takiego słabego ładowania.
(2020-05-22, 08:31 AM)Taksobie napisał(a): [ -> ]
(2020-05-22, 06:10 AM)simon68 napisał(a): [ -> ]sorka nie doczytałem w temacie
https://allegro.pl/oferta/regulator-napi...8622268330
to da radę
w RN09 jest pod fotelem.... ale w 04 hmmmm. szukaj znajdziesz to nie szpilka

Znalazłem, jest za mocowaniem górnym amortyzatora. No kupiłem najpierw taki za 5 dyszek chinola by sprawdzić czy w ogóle on jest przyczyną takiego słabego ładowania.

którego chinola kupiłeś ???
bo są takie co niestety mogą porobić niezły rozpierdol.... to co Ci podałem to taki dobry zamiennik.
(2020-05-22, 09:55 AM)simon68 napisał(a): [ -> ]którego chinola kupiłeś ???
bo są takie co niestety mogą porobić niezły rozpierdol.... to co Ci podałem to taki dobry zamiennik.

Wydaje mi się, że najbardziej chińskiego chinolia z chińskich chinoli:

https://allegro.pl/oferta/regulator-napi...8695917024
czyli ceny od 40 zl do 600 zl ori Red_icon_cheesygrin zakładaj i dziel sie doświadczeniami, może nie trzeba przepłacać Red_icon_cheesygrin
(2020-05-22, 09:43 PM)yamalubisz napisał(a): [ -> ]czyli ceny od 40 zl do 600 zl ori Red_icon_cheesygrin zakładaj i dziel sie doświadczeniami, może nie trzeba przepłacać Red_icon_cheesygrin

Dam znać czy nie wybuchło. 

Byle sezon wytrzymał... Za 40zł to mogę co roku razem z olejem wymieniać - nie ma problemu hehe
Osobiście radzę dopłacić i kupić używkę ale ori.
Ja kupiłem zamiennik to zajechał mi alternator i koszta wzrosły


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No i zamontowałem tego chinola. Na szybko by sprawdzić czy jest w ogóle sens to przykręcać. Przymocowałem nowy do starego trytką i tylko przepiąłem wtyczkę Red_icon_cheesygrin. No i pojechałem na test.

Po odpaleniu gdy moto zimne ładowanie 14,5 (bez świateł). Po włączeniu spadło do 14,3v.
Podczas jazdy gdy jechałem wolno, ładowanie 12,8v spadało chwilami do 12,6v.
Gdy tylko jechałem szybciej poza miastem wzrastało ładowanie do 13,3-13,5v. Ogólnie trzymało się 13,5v.
Gdy zwolniłem lub stanąłem znów do 12,6 - 12,8v. Ruszyłem szybciej, znów ruszyłem obroty poleciały w górę 13,5v. Podczas jazdy szybszej niezależnie czy paliły się swiatła drogowe czy mijania prąd oscylował w granicy 13,5v

Po powrocie regulator gorący mocno - nie szło palca utrzymać. A jechałem może 30 minut.
A no i zapomniałem dodać zdjęcie...coś mały ten chinczyk Red_icon_smile

[Obrazek: CY_5I3BLnoeu8pcqDuZajqpkjDRDsaIpfwS3BD3m...authuser=0]
Wydaje mi się że powinniem Ci sprzed odpalać. Na spokojnie przy 12v. Mi przy 11 kręci. Poszukaj na kablach czy nie masz przebicia gdzies