Witam forumowiczów. Od tego roku stałem się posiadaczem R1 RN22 2012. Jeśli chodzi o modyfikacje to jak na razie bardziej dopieszczanie:
- nowy napęd,
- nowe świece,
- synchro przepustnic,
- regulacja zaworów,
- nowe opony
- wydłubanie wkładu katalizatora
- przerobienie oryginalnych wydechów na tzw. "race baffle"
- polerka + powłoka kwarcowa
Plany ? Myślę, nad ECU flash i dołożeniem QS - może na forum dowiem się gdzie mogę to zrobić :-) ?
Siema. Trochę narobiłeś. Możesz zdjęcia poprawić, czy tylko u mnie nie wyświetla?
(2020-05-01, 10:09 PM)BartekRydziu napisał(a): [ -> ]Witam forumowiczów. Od tego roku stałem się posiadaczem R1 RN22 2012. Jeśli chodzi o modyfikacje to jak na razie bardziej dopieszczanie:
- nowy napęd,
- nowe świece,
- synchro przepustnic,
- regulacja zaworów,
- nowe opony
- wydłubanie wkładu katalizatora
- przerobienie oryginalnych wydechów na tzw. "race baffle"
- polerka + powłoka kwarcowa
Plany ? Myślę, nad ECU flash i dołożeniem QS - może na forum dowiem się gdzie mogę to zrobić :-) ?
oczywiście najpierw regulacja zaworów, a potem synchro przepustnic...
i wiesz że w RN22, 2 garnek jest na 192 mmhg a pozostałe na 180...
z ciekawości jaki przebieg i jakie wartości miałeś na zaworach, i na ile je ustawiłeś ?? i czy wiesz czy i kiedy wcześniej były robione ??
p.s tak książke pisze
i witaj na forum
Nie wiem czemu fotki nie działają a nie widzę opcji edycji postu.... Przebieg 36 tysięcy, 2 zawory były podparte - czy ktos je kiedyś robil to nie mam pojecia
Wszystko robil mi moj mechanior więc trzymał się serwisowi. Ale po tych Wszystkich zabiegach skończyły sie problemy z odpalaniem na zimnym po paru dniach postoju oraz zaczela chodzic na tyle.rowno ze mozna w koncu na lekkim gazie lub bez spokojnie rondo przejechac i moto nie skacze jak kangur
Widzę pakiet startowy bardzo zbliżony do tego u mnie
Siemanko!
Chyba po nią miałem jechać prawie nad morze jak szukałem dla siebie R1. Ogólnie jak moto?
Pewnie to ta. Była w Słupsku
Ogólnie moto spoko, oprócz tego że trzeba bylo porobić takie eskploatacyjne rzeczy ale bylem na to przygotowany. Zawsze przy kupnie moto zaczynam standardowo opony, łańcuch, sprawdzenie rozrzadu, zawory i synchro i oczywiście filtry ! + płyny. Ogólnie wcześniej mialem Cbr 954 i szukalem gixa albo kawy a zobaczylem tą i tak wyszło ze jest
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka