Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Proszę o pomoc. Pilne
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam jestem nowy na forum. Mam taki problem mam R1 z 2010 r i wymienialem mocowanie tablicy wraz z podswietleniem tablicy . Odpalam moja R1 zapala sie kontrolka check engine pracuje na ok 1 tys. obrotów i wogóle nie reaguje na gaz. Co to może być? Prosze o pomoc i z góry dziekuje
Witaj!
Na pewno ktoś Ci pomoże, ale mamy taką zasadę że zanim zaczniesz pisać na forum musisz się przywitać/przedstawić w dziale Świeżaki.
Vitek. Diagnostyke robiles? Komputer wywala jakies bledy? Wczesniej wszystko gralo i kable dobrze popodlaczales? Na poczatek sprawdzilbym elektryke i TPS bo to dosc czesty problem w tym modelu..
Diagnostyki nie robiłem bo nie mam jak. Kable dobrze podłączyłem bo wszystko świeci. NIe mam pojecia czym to moze byc spowodowane. w zeszlym tygodniu ja przepalałem wszystko było ok. Dzisiaj odpaliłem zapaliło sie check motor pracuje jak przekrecam manetke to na wyswietlaczy pokazuje to na wykresie, a obroty stoją w miejscu. Red_icon_sad
Obstawiam TPS bo raczej linek od gazu nie zerwalo. Silnik nie halasuje? Diagnostyke mozna sprawdzic z poziomu zegarow czy nie pokaze jakichs bledow (lektura - service manual) lub czeka Cie wycieczka do ASO Yamahy.
Błąd pokazuje nr 60 silnik pracuje normalnie tylko na gaz nie reaguje

XoXo

o ile jest Kody są takie same jak w rn19 to w manual 0708 mówi :
Fault code No.: 60
Symptom: Throttle servo motor: open or short circuit detected. Defective throttle servo motor. Malfunction in ECU (servo motor driving system).
Probable cause of malfunction:
•Open or short circuit in wire harness.
•Defective throttle servo motor (potentiometer circuit).
•Stuck throttle servo motor (mechanism).
•Stuck throttle servo motor (motor).
•Malfunction in ECU.
Diagnostic code No.: 01


Spróbuj wymienić 7.5A bezpiecznik (throttle servo) powinien byc tam gdzie reszta bezpiecznikow.
Wersja europejska czy usa? Jakie nr bledow wywala Ci komp na diagnostyce w D61 lub po wlaczeniu motocykla czy pojawia sie jakis numer na zegarach? Bo jesli 60 to TPS jak mowilem do regulacji/wymiany, bezpiecznik poszedl lub masz gdzies zwarcie na kablach albo w najgorszym wypadku wymiana przepustnic lub awaria ECU (i wtedy masz problem duzy..).