2019-09-10, 04:04 PM
Mam problem z licznikiem i silnikiem w dolnym zakresie obrotów( do 3-3,5 tys.).
Przy gwałtownym przyśpieszaniu na wyższych obrotach wskazówka obrotomierza dosłownie żyje swoim życiem i lata po całym zakresie.
Nie wiem czy jest sens wymieniać obrotomierz czy problem może leżeć gdzieś indziej?
Dodam,że w motocyklu jest usunięty zawór Exup i czytając forum podobno może być to przyczyną usterki obrotomierza.
Przy ruszaniu motocykl w dolnym zakresie obrotów się dusi,nie ma mocy,przerywa,trzeba przegazować i ruszać drugi raz lub ruszać na pół sprzęgle.
Po przekroczeniu 3-4 tys. wszystko działa wporządku.
Z góry dziękuję bardziej doświadczonym za komentarz.
Pozdrawiam
Przy gwałtownym przyśpieszaniu na wyższych obrotach wskazówka obrotomierza dosłownie żyje swoim życiem i lata po całym zakresie.
Nie wiem czy jest sens wymieniać obrotomierz czy problem może leżeć gdzieś indziej?
Dodam,że w motocyklu jest usunięty zawór Exup i czytając forum podobno może być to przyczyną usterki obrotomierza.
Przy ruszaniu motocykl w dolnym zakresie obrotów się dusi,nie ma mocy,przerywa,trzeba przegazować i ruszać drugi raz lub ruszać na pół sprzęgle.
Po przekroczeniu 3-4 tys. wszystko działa wporządku.
Z góry dziękuję bardziej doświadczonym za komentarz.
Pozdrawiam