2019-09-03, 07:23 AM
Stron: 1 2
2019-09-03, 09:37 AM
Motocykla nie znam, ale sama liczba wyświetleń ogłoszenia daje do myślenia
Jak jest taki och i ach to dlaczego go jeszcze nikt nie kupił
Jak jest taki och i ach to dlaczego go jeszcze nikt nie kupił
2019-09-03, 01:09 PM
(2019-09-03, 09:37 AM)tomekwwl napisał(a): [ -> ]Motocykla nie znam, ale sama liczba wyświetleń ogłoszenia daje do myślenia
Jak jest taki och i ach to dlaczego go jeszcze nikt nie kupił
Gosc zaproponował mi zamiane na moja rn22 "sztuka za sztuke" ale nie wiem czy to dobry pomysł zamieniac rn22 na gsxr bo srednio mi sie ten model podoba
2019-09-03, 01:21 PM
Ja bym nie zamienial r1 za gsxr, byłoby to grzechem Pozdrowki
2019-09-03, 01:31 PM
A dlaczego chce rn22? bo, pytam z czystej ciekawości
2019-09-03, 02:07 PM
Moto faktycznie stoi w chuj czasu, ale w sumie mój też prawie 3 tys wyświetleń i zero telefonów, a kupił pierwszy zainteresowany. Jak ci się gix nie podoba to po cholerę go brać?
2019-09-03, 05:59 PM
Koles mi pow. ze chce rn22 bo jest wieksza i lepiej mu pasuje niz gix.Cały czas zerkam na ogłoszenia moto(tak z ciekawosci) i jego gix jest wystawiony jakies pół roku non-toper. Zawsze jezdziłem na r1 i zawsze był to motocykl numer 1 dla mnie, ale ten kosz juz mnie dobija. Założyłbym nowy lub dał do regeneracji .ale nikt tu jeszcze nie napisał"załozyłem nowy kosz lub zregenerowałem zrobiłem 10 tys. i dalej cisza i nic nie wibruje"Znam człowieka który kupił rn22 od pitstop moto vlog wsadził kompletne nowe sprzegło i dalej sa wibracje(kosz od goscia z allegro) mam swoja r1 w pedantycznym stanie i szkoda mi jej sprzedac, ecu ma wszystko ori wiec o uszczelke sie nie martwie...i nie ukrywam ze moim nastepnym celem jest rn 32 tam podobno juz jest problem kosza rozwiazany...
2019-09-03, 07:04 PM
co znaczy nowe sprzęgło????
bo strasznie mieszasz pojęcia i wypowiedzi....
kosz tylko nowy OEM lub Hinson
z koszem koniecznie nowa tulejka i łożysko, bo sam kosz to za mało, trzeba wymienić wszystkie elementy które razem współpracują i które generują luzy, i bicie kosza.........
ci co robią regeneracje, to tylko usztywniają sprężyny żeby nie rechotały a luzy pozostają dalej....
regeneracja żeby była poprawna to narzędziownia która zaspawa gniazdo i zrobi je nowe, plus da nową tulejkę i łożysko, nie spotkałem się jeszcze z takim zakresem prac przy regeneracji... a do tego taka robota to się ceni że nowy kupisz taniej...
tarczki sprzęgłowe do tego oczywiście można przemierzyć i jeśli wymagają to wymienić....
ja w swoim teraz robiłem wszystko.... targałem z partzilii, tylko tarczki i przekładki i sprężyny z olek motocykle Nawfreny...
bo strasznie mieszasz pojęcia i wypowiedzi....
kosz tylko nowy OEM lub Hinson
z koszem koniecznie nowa tulejka i łożysko, bo sam kosz to za mało, trzeba wymienić wszystkie elementy które razem współpracują i które generują luzy, i bicie kosza.........
ci co robią regeneracje, to tylko usztywniają sprężyny żeby nie rechotały a luzy pozostają dalej....
regeneracja żeby była poprawna to narzędziownia która zaspawa gniazdo i zrobi je nowe, plus da nową tulejkę i łożysko, nie spotkałem się jeszcze z takim zakresem prac przy regeneracji... a do tego taka robota to się ceni że nowy kupisz taniej...
tarczki sprzęgłowe do tego oczywiście można przemierzyć i jeśli wymagają to wymienić....
ja w swoim teraz robiłem wszystko.... targałem z partzilii, tylko tarczki i przekładki i sprężyny z olek motocykle Nawfreny...
2019-09-03, 07:13 PM
(2019-09-03, 07:04 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]co znaczy nowe sprzęgło????
bo strasznie mieszasz pojęcia i wypowiedzi....
kosz tylko nowy OEM lub Hinson
z koszem koniecznie nowa tulejka i łożysko, bo sam kosz to za mało, trzeba wymienić wszystkie elementy które razem współpracują i które generują luzy, i bicie kosza.........
ci co robią regeneracje, to tylko usztywniają sprężyny żeby nie rechotały a luzy pozostają dalej....
regeneracja żeby była poprawna to narzędziownia która zaspawa gniazdo i zrobi je nowe, plus da nową tulejkę i łożysko, nie spotkałem się jeszcze z takim zakresem prac przy regeneracji... a do tego taka robota to się ceni że nowy kupisz taniej...
tarczki sprzęgłowe do tego oczywiście można przemierzyć i jeśli wymagają to wymienić....
ja w swoim teraz robiłem wszystko.... targałem z partzilii, tylko tarczki i przekładki i sprężyny z olek motocykle Nawfreny...
Człowiek wymienił wszystko nowe, kosz, tulej ,łozysko tarczki przekładki i kosz wewnętrzny koszt naprawy 4000 zl polskich
2019-09-03, 07:16 PM
Ja założyłem nowy kosz, sprzęgło i całą resztę, zrobione ze 5 tyś. km plus 4 wypady na duże tory (gdzie nie miał lekko) i cisza. O regeneracji się nie wypowiadam bo szkoda nerwów.
2019-09-03, 07:24 PM
Predzej r1 przejdzie do historii niz zostanie rozwiazany problem kosza
2019-09-03, 07:55 PM
(2019-09-03, 07:13 PM)yamaharn2222 napisał(a): [ -> ]to przepłacił, mnie wsio wyszło 2350PLN tyle że własna robota bez antyhopingu bo był OK.(2019-09-03, 07:04 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]co znaczy nowe sprzęgło????
bo strasznie mieszasz pojęcia i wypowiedzi....
kosz tylko nowy OEM lub Hinson
z koszem koniecznie nowa tulejka i łożysko, bo sam kosz to za mało, trzeba wymienić wszystkie elementy które razem współpracują i które generują luzy, i bicie kosza.........
ci co robią regeneracje, to tylko usztywniają sprężyny żeby nie rechotały a luzy pozostają dalej....
regeneracja żeby była poprawna to narzędziownia która zaspawa gniazdo i zrobi je nowe, plus da nową tulejkę i łożysko, nie spotkałem się jeszcze z takim zakresem prac przy regeneracji... a do tego taka robota to się ceni że nowy kupisz taniej...
tarczki sprzęgłowe do tego oczywiście można przemierzyć i jeśli wymagają to wymienić....
ja w swoim teraz robiłem wszystko.... targałem z partzilii, tylko tarczki i przekładki i sprężyny z olek motocykle Nawfreny...
Człowiek wymienił wszystko nowe, kosz, tulej ,łozysko tarczki przekładki i kosz wewnętrzny koszt naprawy 4000 zl polskich
ps. raz widziałem niby nowy kosz... mechaniory skasowały miliony monet powiedziały że nowy... zapomnieli dodać, że w ich mniemaniu nowy tzn. inny niż ten co był w silniku zakupiony na allegro z "niskim przebiegiem"........
stara góralska prawda mówi że jak sam se Maryny nie wyruchasz to nikt tego dobrze za ciebie nie zrobi ...........
temu sam robię i nikomu nigdy moto nie oddam, no chyba że AS-owi,..........
2019-09-03, 07:58 PM
Dopóki ludzie będą wydawać kasę na złote klamki i inne bajery zamiast dbać o zarzynany silnik to tak będzie.
2019-09-03, 08:01 PM
(2019-09-03, 07:58 PM)Grzegorz86 napisał(a): [ -> ]Dopóki ludzie będą wydawać kasę na złote klamki i inne bajery zamiast dbać o zarzynany silnik to tak będzie.
te pijesz do mnie.... bo mi dziś klamki od Szymka doszły
2019-09-03, 08:06 PM
Hehe, nawet nie wiedziałem Tobie akurat się należały
2019-09-03, 08:10 PM
(2019-09-03, 07:55 PM)simon68 napisał(a): [ -> ](2019-09-03, 07:13 PM)yamaharn2222 napisał(a): [ -> ]to przepłacił, mnie wsio wyszło 2350PLN tyle że własna robota bez antyhopingu bo był OK.(2019-09-03, 07:04 PM)simon68 napisał(a): [ -> ]co znaczy nowe sprzęgło????
bo strasznie mieszasz pojęcia i wypowiedzi....
kosz tylko nowy OEM lub Hinson
z koszem koniecznie nowa tulejka i łożysko, bo sam kosz to za mało, trzeba wymienić wszystkie elementy które razem współpracują i które generują luzy, i bicie kosza.........
ci co robią regeneracje, to tylko usztywniają sprężyny żeby nie rechotały a luzy pozostają dalej....
regeneracja żeby była poprawna to narzędziownia która zaspawa gniazdo i zrobi je nowe, plus da nową tulejkę i łożysko, nie spotkałem się jeszcze z takim zakresem prac przy regeneracji... a do tego taka robota to się ceni że nowy kupisz taniej...
tarczki sprzęgłowe do tego oczywiście można przemierzyć i jeśli wymagają to wymienić....
ja w swoim teraz robiłem wszystko.... targałem z partzilii, tylko tarczki i przekładki i sprężyny z olek motocykle Nawfreny...
Człowiek wymienił wszystko nowe, kosz, tulej ,łozysko tarczki przekładki i kosz wewnętrzny koszt naprawy 4000 zl polskich
Za antyhoping dał 950 zł plus mechanik i cała reszta, wiec rachunek wyszedł ok 4tysi
2019-09-03, 08:20 PM
Nie chodzi tutaj o zarzynanie silnika bo ja tego nie robie. R1 jesli jest serwisowana i użytkowana z glowa odpłaca sie tym samym. znam jedna rn12 która ma prawie 90 tys. i silnik ma sie naprawde dobrze
2019-09-03, 08:23 PM
(2019-09-03, 08:20 PM)yamaharn2222 napisał(a): [ -> ]Nie chodzi tutaj o zarzynanie silnika bo ja tego nie robie. R1 jesli jest serwisowana i użytkowana z glowa odpłaca sie tym samym. znam jedna rn12 która ma prawie 90 tys. i silnik ma sie naprawde dobrzebier śmiało nowy kosz i resztę z partzilii, kosz się uspokoi i wibracje znikną.... i wytrzyma sporo..........
2019-09-03, 08:26 PM
RN22 ma kilka wad ... ale np. uszczelka pod głowicą raczej do nich nie należy .. Fama poszła w Świat a prawda jest taka że to nieumiejętna wymiana napinacza rozrządu lub jego wymiana ( zła ) na manualny powodowała przeskoczenie rozrządu i wydmuchanie uszczelki ...
Reflash nie miał z tym nic wspólnego .. Słynne grzanie się drugiego gara po reflashu tak mocno forsowane na tym drugim forum o którym nie wolno tu wspominać .. powodowane było wgrywaniem byle czego z forum R1 w USA .. gdzie inne WNPM, gdzie inne paliwo ... gdzie TAD coś tam kombinował ale do końca nie wiedział co się z czym je ... a chłopaczki cwaniaczki kasowali po 1500 za ECU wrzucając tykającą bombę a nie ORI soft bez restrykcji ..
Reflash nie miał z tym nic wspólnego .. Słynne grzanie się drugiego gara po reflashu tak mocno forsowane na tym drugim forum o którym nie wolno tu wspominać .. powodowane było wgrywaniem byle czego z forum R1 w USA .. gdzie inne WNPM, gdzie inne paliwo ... gdzie TAD coś tam kombinował ale do końca nie wiedział co się z czym je ... a chłopaczki cwaniaczki kasowali po 1500 za ECU wrzucając tykającą bombę a nie ORI soft bez restrykcji ..
2019-09-03, 08:27 PM
Sam widzisz, jak się dba to i erka się odwdzięcza dobrą pracą. Jak pisał Simon bierz nowy kosz ale nie "nówkę" z allegro i będziesz zadowolony
Stron: 1 2