Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: gsxr 1000 k7 black
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
jakieś 3 m-ce temu rn12 pojechała do innego właściciela, przesiadka na 1000 k7. Pozycja na moto dla mnie na plus, mocowo także, szczególnie dolny zakres. Jedyne w czym rn12 była dużo lepsza to heble, moje puchną nawet na kratingach.
Fajne foto ja mam k8 właśnie też z 12 i mi się na 12 lepiej siedziało
Ładna fota Red_icon_smile
Pasują zaciski z RN12 Red_icon_wink .... do tego pompa jakaś Brembo czy Breaking ... i ponoć stajesz dęba nawet jak mucha uderzy w manetkę Red_icon_wink ...

Mam 2 zestawy tych zacisków .. przez jesień sprawdzę czy to jest p&p czy trzeba coś kombinować ..
U mnie jest ten sam zacisk co u ciebie + Brembo 19x20 ... tarcze też nowe Brembo - klocki Brenta ..
HAMUJE jak RN22 - na drodze różnicy nie widzę .. NO ALE właśnie >> na drodze :/ ... na torze może będzie inaczej więc sprawdzę to i dam znać .. bo mod tani w sumie a skuteczność kosmiczna, jak twierdzą znawcy tematu ...
Swoja drogą >> ostatnio chciałem sprawdzić czy mam ECU rozblokowane .. i na A1 ( ten nowy odcinek ) jest taka MEGA duża prosta .. w jedną stronę jakoś się powstrzymywałem bo droga nowa a nierówna ... ale w drugą jakiś kolo w Maseratti myślał że coś pofika więc odpadł przy 280 km/h ... gixx leciał dalej i pokazał 306 km/h ... OCZYWIŚCIE to bzdura .. licznik zakłamuje i pewnie zębatki zmienione .. ALE >> ECU rozblokowane i coś jest w nim wgrane tzn. było we Włoszech jak kupiłem ... bo od razu mi się wydawało że kurwa coś ten Gixx jest za mocny .. za dużo ma Nm na dole, za bardzo idzie .. No i miałem rację .. to jest mocno pomodzony motór Red_icon_wink .. Szkoda że nie mam opcji ODCZYTU z ECU w tym kablu z FTECU bo bym ładny soft ściągnął Red_icon_wink ..

BARDZO ładny .. gratki Red_icon_smile !!
Zaciski z Rn12 mają to do siebie że są drogie. Ja ze swojego doświadczenia polecam zaciski z sc59. Ostatnio na alle był ładny kpl za 350 zł. Różnica ogromna.
Gratuluje Red_icon_wink heh GSX-R1 forum!
(2019-08-19, 09:15 PM)ryba napisał(a): [ -> ]Zaciski z Rn12 mają to do siebie że są drogie. Ja ze swojego doświadczenia polecam zaciski z sc59. Ostatnio na alle był ładny kpl za 350 zł. Różnica ogromna.
Ja wczoraj za 250zł sprzedałem swoje zaciski z rn12 z dwoma kompletami klockow... więc nie takie drogie Red_icon_wink
A gix fajny Red_icon_smile życzę bezawaryjnej jazdy Red_icon_smile
Gratki sprzęta ostatnio coś wszyscy na Gixxy się przesiadają Red_icon_cheesygrin
ja jak zwykle pod prad... gix->yamaha Red_icon_wink
mattig93 .... ale brzydal  Icon_wall z jedną lampą na czole  Red_icon_tongue2 

Niech cieszy i służy wiernie  Red_icon_cheesygrin .....  Red_icon_wink 



                                                                               Red_icon_tongue
(2019-08-20, 07:57 PM)romuald napisał(a): [ -> ]mattig93 .... ale brzydal  Icon_wall z jedną lampą na czole  Red_icon_tongue2 

Niech cieszy i służy wiernie  Red_icon_cheesygrin .....  Red_icon_wink 



                                                                               Red_icon_tongue

i od razu się mnie dowcip wspomniał 

Spotyka się maluch z czołgiem i czołg się śmieje: 
- hehehe... Maluch, Ty to masz silnik w dupie.. heh 
A maluch odpowiada: 
- Wolę mieć silnik w dupie niż huja na czole !
Czyli nie tylko ja mam problem z heblami w tym motocyklu. Co się na rn19 przesiądę to się spowrotem przyzwyczaić nie mogę do Gixa. Przez zimę sobie posprawdzam co z tym jest nie tak. A o jakim kartingu mówisz? Koszalin?
Owszem w r1 są dużo lepsze ale w Gizie tragedii nie ma co wy z 300km do zera w 5s hamujecie?
(2019-08-22, 10:06 AM)Tazz napisał(a): [ -> ]Owszem w r1 są dużo lepsze ale w Gizie tragedii nie ma co wy z 300km do zera w 5s hamujecie?

Stary, u mnie jest tragedia. Przodu na suchym zblokować nie idzie, chciałem Stołpie zrobić, bez szans. Coś ewidentnie jest nie tak.
Może klocki ja mam założone jakieś za 400 zł ale marki nie pamietam
U mnie klamka schodzi na 3 mm i jest beton ... poważnie, hamuje bardzo skutecznie .. :/ - tak jak pisałem nie sprawdzałem jeszcze na torze - ale na ulicy to trzeba z nimi ostrożnie ..
Rozbierzcie i wyczyście zaciski, zmieńcie płyn .. pompę też trzeba sprawdzić czy nie umarła .. w 100% coś jest zjebane ..
(2019-08-21, 08:24 PM)kilofazy napisał(a): [ -> ]Czyli nie tylko ja mam problem z heblami w tym motocyklu. Co się na rn19 przesiądę to się spowrotem przyzwyczaić nie mogę do Gixa. Przez zimę sobie posprawdzam co z tym jest nie tak. A o jakim  kartingu mówisz? Koszalin?

Dokładnie, o Koszalinie ( mam najblizej i praktycznie zawsze dosępny)
(2019-08-22, 10:09 AM)kilofazy napisał(a): [ -> ]
(2019-08-22, 10:06 AM)Tazz napisał(a): [ -> ]Owszem w r1 są dużo lepsze ale w Gizie tragedii nie ma co wy z 300km do zera w 5s hamujecie?

Stary, u mnie jest tragedia. Przodu na suchym zblokować nie idzie, chciałem Stołpie zrobić, bez szans. Coś ewidentnie jest nie tak.
 U mnie klamka jest twarda, zmieniłem klocki, plyn, odpowietrzłem ( pompa po akcji serwisowej) jest ok, ale do momentu gdy zrobie kilka szybkich kółek wtedy klamka staje się dość miękka i gorzej dozowalna.
To jest problem z klockami przegrzewającymi układ...
Identycznie miałem w RN22 .. Tam hample są MEGA przecież a mi po 3 kółkach na torze klamka WŁAŚNIE tak się zachowywała .. miękła, wchodziła głębiej .. po wychłodzeniu hamulców znowu było na 2 - 3 mm i beton ... Zakładałem jakieś z dupy mega super klocki TRW czy Brembo po pińcet za komplet... az w końcu przez przypadek kupiłem za 100 zł seryjne złote TOYO, założyłem i nie dość że przejeździłem cały sezon a nie 3 dni na komplecie, to klama cały czas była taka sama i hamowanie zajebiste .. Potem założyłem Brente ( bo to mi podpowiedział Austriak jeden ) i było tak samo superancko ..
Owszem - może to być cokolwiek .. ale ja tak miałem - spróbuj .. Red_icon_wink .. Brenta to okolice 80 zł za tarczę ..
(2019-08-27, 06:08 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]To jest problem z klockami przegrzewającymi układ...
Identycznie miałem w RN22 .. Tam hample są MEGA przecież a mi po 3 kółkach na torze klamka WŁAŚNIE tak się zachowywała .. miękła, wchodziła głębiej .. po wychłodzeniu hamulców znowu było na 2 - 3 mm i beton ... Zakładałem jakieś z dupy mega super klocki TRW czy Brembo po pińcet za komplet... az w końcu przez przypadek kupiłem za 100 zł seryjne złote TOYO, założyłem i nie dość że przejeździłem cały sezon a nie 3 dni na komplecie, to klama cały czas była taka sama i hamowanie zajebiste .. Potem założyłem Brente ( bo to mi podpowiedział Austriak jeden ) i było tak samo superancko ..
Owszem - może to być cokolwiek .. ale ja tak miałem - spróbuj .. Red_icon_wink .. Brenta to okolice 80 zł za tarczę ..

Zamówione, dziękuje za podpowiedź Red_icon_smile
Stron: 1 2