Część
Ma ktoś może zalegający korek wlewu oleju do RN12?
Kupię oryginał, nie malowany powtórnie, nie zniszczony
Ewentualnie może macie jakieś zniżki w serwisie?.
Myślę, że za około 140zł mógłbym Ci nówkę ogarnąć.
(2019-04-24, 10:30 AM)Kamool napisał(a): [ -> ]Myślę, że za około 140zł mógłbym Ci nówkę ogarnąć.
Z góry dzięki za pomoc biere
Daj info na priv w jaki sposób możesz go zalatwic.
Kurcze ... 140 zł ? Na Larssonie od 17 ( stal ) do 63 ( alu + magnes ) zł ... niektóre te ceny w ASO to abstrakcja :/ .. Zwykła śruba M14x1.5 i 12 mm długa ..
A.s ale tu chyba chodzi o korek wlewu a nie spustu ?
Aaaaa... faktycznie ... sorry ... no to ALU - EVOTECH w kolorach tęczy 95 zeta :/
Lightech .. petarda firma .. to fakt ..
po co przepłacać OFP09 z ACCELA w olku około 40 PLN
Chopy tylko oryginał mnie interesuje. Takie zboczenie że wszystko musi być w oryginale
Widziałem ten korek w larsson.pl taki jak oryginalny, szukałem bo sam mam brzydki. 40 zł albo 60 zł, niepamiętam doķładnie. Zajrzyj tam.
(2019-04-24, 10:28 PM)cineks napisał(a): [ -> ]Chopy tylko oryginał mnie interesuje. Takie zboczenie że wszystko musi być w oryginale
to sobie zobacz co to znaczy accel :-)
(2019-04-25, 03:57 PM)simon68 napisał(a): [ -> ] (2019-04-24, 10:28 PM)cineks napisał(a): [ -> ]Chopy tylko oryginał mnie interesuje. Takie zboczenie że wszystko musi być w oryginale
to sobie zobacz co to znaczy accel :-)
Patrzyłem, może i praktyczniejszy bo na pewno łatwiej się go odkręca ale wyglądem nijak oryginału nie przypomina
Na larsson.pl znajduje tylko korki spustowe.
powiem Ci tyle akcesoria accela, są jak to mówi AS petarda, do crossów jak weźmiesz ich prowadnice łańcucha, handbary, czy co tamkolwiek czym jest orka w polu to wytrzymuje 100 razy tyle co "oryginał"
w tym przypadku podzespoły accela które zostały, zamienione z oryginalnymi, to podnoszą a nie zmniejszają wartości pojazdu.