Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RSV 2017 ..
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Jako że wiele róznych legend rozchodzi się o RSV1000 ..... to chciałem napisać co nieco .. czyli tyle ile udało mi się samemu dowiedzieć i potwierdzić ..

Poprzednie roczniki czyli do 2015 roku - no cóż .. bywało różnie. Sprzęt jest na mega wypasie i szczególnie wersja FACTORY to motocykle obłędne jednak te do 2012 niezawodnością to nie grzeszyły ..
Od 2012 do 2015 jest już dużo lepiej .. a od 2016 kiedy zasadniczo zbudowali nowoczesny motocykl .. no to jakichkolwiek wad póki co nie widać - ale czy na pewno ??
Niestety nie na pewno, Aprilia to mimo wszystko motocykl wielu sprzeczności .. niestety jest to też motocykl z Włoch .. i to stanowczo nie jest jego zaletą :/ ....
Błędy w fabryce zdarzają się nagminnie, motocykle nowe wychodzą źle skręcone lub z czymś nie dokręconym ( np. śruba trzymająca kosz sprzęgłowy, źle zamocowane nitonakrętki w stelażu tylnym, czyli odkręcenie zbiornika jest nie do zrobienia bez rozwiercania, wybijania i nitowania od nowa itd .. ) czasem czegoś brakuje na przykład łożyska w kapie sprzęgła trzymającego dźwignie zaczepiona do linki itd.. itd ...
ALE >> mając odrobinę szczęścia możemy mieć akurat egzemplarz który składał jakiś dziwny Włoch, nie mający wyjebane na wszystko i wszystkich i którego życie nie polega tylko na żarciu, spaniu i dupczeniu .. ew. darciu mordy o podwyżki po 800 Euro tygodniowo ..
Kiedy już mamy ten wyjątkowy - sprawny egzemplarz - no to jest już z górki ..
Chociaż w sumie to też nie tak do końca .. bo jakakolwiek część jest do zdobycia równie łatwo jak 800 letnie dęby do odbudowy tej dziwnej katedry co się zjarała ostatnio ...
Importerzy czy ASO .. nie maja NICZEGO na stanie, InterCars - główny importer na Polskę ma jeszcze bardziej wyjebane na klientów niż sami Włosi ... każda, nawet najmniejsza pierdółka choć tania ( w porównaniu z Ducati ) to będzie w waszych rękach nie wcześniej niż miesiąc od zamówienia ew. 6 miesięcy .. i to nie żart .. TO STANDARD Red_icon_sad ...
Najszybciej dostępny jest filtr oleju ... ale to dlatego że jest to filtr z Suzuki ....

Sama RSV A.D. 2017 to motocykl z bajki ... sam zegar, ilość elektroniki, bajerów jak QS + DS, TC, AW, LC, ABS, możliwości regulacji ( tylny wahacz, silnik w ramie, zbiornik czy kąt główki ramy (sic!) tudzież zawiechy jest obłędna .. platforma multimedialna z aplikacją V4-MP + pełna telemetria ( oprócz ugięcia zawieszenia ) jest kosmicznie bajerancka ..
Tutaj małe demo .. a oglądanie "siebie" potem na filmie jak na XBOX - no petarda ..
https://www.youtube.com/watch?v=mBEbMC0lsQA

Tak czy inaczej ... długo by pisać, pochylenia, siły hamowania, tempomaty łączenia z interkomami .. masakra ..
Sam motocykl - wykonanie, materiały, detale - Światowa liga .. jednak tu mamy już powoli świat owych sprzeczności ..
Z jednej strony niby pod tor ( pozycja, regulacje, szybkie zdejmowanie czachy z reflektorem itp. ) a z drugiej MASA jakichś łączników, wsporniczków, kołeczków, złączek, palsticzków i chuj wie czego jeszcze, co przy lekkiej przewrotce idzie w pył .. TAKA niby mega torowa maszyna a odwrócenie biegów przypomina lot ma Marsa .. jest w standardzie płetwa na wahacz, regulacja tej gumki w dźwigniach którą naciskamy palcami nogi a nie ma regulacji klamki sprzęgła która jest dla kogoś kto ma palce długości 40 cm ...
Zsiadając z RSV i siadając na RN22 ... człowiek nie ma żadnej ochoty wracać na RSV .. i to tyle w kwestii pozycji i ergonomii .. reszta niech będzie milczeniem ..
Silnik - pomijając kosz sprzęgłowy który nie hałasuje jak rozwalone kosze w R1 .. ON NAPIERDALA jak stary kombajn Bizon ... on tak TŁUCZE i wibruje że KAŻDY kto odpala ten motocykl pierwszy raz cofa się 3 kroki bo ma wrażenie że zaraz coś wybuchnie - to cała reszta jest równie powalająca ale już w pozytywnym wymiarze .. V4 to jakaś anomalia ... jest delikatny a oszalały jednocześnie .. RN22 jest dzikie, szarpie, wyrywa kierownice z rąk, wybucha mocą kiedy tego w ogóle nie potrzeba a kiedy chcemy żeby zaskoczył mocą to nie daje takiego wrażenia na wysokich obrotach .. a RSV .. no cóż .. tak jak pisałem na 4tym biegu pojedziecie i aksamitnie jak Bentleyem 30 km/h i jak McLarenem 230 km/h z wyrwanymi łokciami ... trudno to opisać .. ale silnik bardziej przypomina elektryczny niż spalinowy ..
Spalanie absurdalne .. ale za to ten dźwięk ... NO TUTAJ TO JEST prawdziwe MotoGP ... RN22 jest arcydziełem a RSV4 jest majstersztykiem Red_icon_wink ... te bulgoty, marchewy, strzały ... KOSMOS !!!
QS + DS >> no tego opisać się nie da to trzeba samemu przeżyć - jak automatem - dosłownie .. Powyżej 5 czy 6 tysięcy ( niestety ) ale po prostu jak automatem .. bajka ..

ECU >>> no tutaj jest już coraz gorzej .. Niestety podobnie jak w S1000RR i jak chyba reszcie .. masz telewizor zamiast licznika.. no to COKOLWIEK zrobisz w motocyklu to bez laptopa jest dupa zbita.. bez interfejsów, programów, kabli i dobrej znajomości angielskiego - tudzież bez poznania entuzjastów marki - czeka cię WOREK euro w ASO ...
Wymontujesz wydech 80 decybelowy z norma euro-gówno-ileśtam .. sru : URGENT SERVICE + czerwony wykrzyknik na telewizorze i 3000 obr. >> teraz moto może robić za stojak na ubrania ... tylko ..
No ale programy są, kable i reszta są >> fora są, softy idzie dostać .. z zawałem, ale można to wyprostować zasadniczo za worek dobrych chęci ..

Prowadzenie >> no cóż .. nowy motocykl to i jedzie prosto, skręca, hamuje .. ja tam nadzwyczajnej podniety nie czuję .. powiem nawet że RN22 lepiej mi się jeździło .. ostatnio nawet dzwoniłem do Koczisa .. bo z jednego wsiadłem na drugi i mając zrobić 2 km na RN22 celem sprawdzenia czy wszystko gra przed oddaniem .. skończyło się na 50 km !! Zwyczajnie nie miałem ochoty z niej zsiadać .. przy RSV nie mam niczego takiego ..

Nooo .. to chyba tyle, tak na szybko .. jak coś chcecie wiedzieć to pisać .. będę wiedział to napiszę ..
Dziaaaadooostwooo!!! Straszne dziadostwo Red_icon_tongue2

RSV4, to chyba najpiękniejszy dźwięk motocykla na świecie, nie znam piękniejszego, SUPER!!!
Gratulacje Asior, super sprzęcior Red_icon_cool
O! AS napisał coś pozytywnego o RN22 Red_icon_wink
Powinieneś pisać recenzje do jakieś gazety, bo dobrze się ciebie czyta. Poza tym to poarz foty potwora :Red_icon_smile
Bez kitu zajebiście się to czytało, przy kawce w robocie Red_icon_cheesygrin
Oficjalnie Gratuluję choć szkoda że nie zdecydowałeś się na rn32.
Gratulacje Arek , tylko pamiętaj.. nie klinij do niej hehe , do każdego Moto z uczuciem trzeba Red_icon_cheesygrin

Ps.Wstaw zdjęcia.

Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka
(2019-04-19, 12:12 PM)Koczis napisał(a): [ -> ].... szkoda że nie zdecydowałeś się na rn32.


...  Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin ...........   Icon_baseball ..  Red_icon_smile
Piekny cytat a gdzie foty
Asior uważaj kaj parkujesz itd... bo puści się w tą elektronikę małego malwerka, i nie będzie cwaniakowania, jakie to cudne telefonem ustawialne  Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin Red_icon_tongue2
ino tak będzie....
[attachment=9986]
droga ta jazda by wyszła Red_icon_wink zalewać bak tylko przy odpalonym silniku hahaha...
[Obrazek: 7bd76cfee679bfa1.jpg]

[Obrazek: 2f5a9bf2bd3e0369.jpg]

Najwięcej zabawy i stresu było z odblokowaniem tego małego napisiku na telewizorze "a-racing"

[Obrazek: 58fe3e1b296da3fb.jpg]

No i wiem że Koczis zwrócił mi uwagę że spawy mogły być lepsze .. ale to jest tylko na WZÓR .. Ogólnie miał do Apki iść wydech LeoVince GP z GSXR a do K8 miał iść chinol... ale strasznie trudno było to dopasować - w sensie średnice rur .. a ten pseudo "SC" w miarę mi wyglądał na oko i szybciej i łatwiej to pójdzie więc >>> poszło ...
Jak już się odrobię to podskoczę to majstra-artysty z Limanowej i wyspawamy jubilersko-pornograficzną wersję łączenia .. póki co jednak kawałek odciętej z decata z RN22 rury + dwie chińskie przelotki musi wystarczyć Red_icon_wink   ....

[Obrazek: 8a6dacaf1e911f93.jpg]

Dzisiaj wróciłem z warsztatu przed 19.00 .. ale zabrałem się za zawieszenie i ..... i po regulacji kiedy tył nadal pływał jak galaretka, odkryłem dlaczego jeździ mi się tym motocyklem tak jak pisałem .. no nazwijmy to > zwyczajnie ...
Otóż w tyle było 0.9 bar. luftu a z przodu 1.1 .... Zrobiłem 2.3 tył i 2.2 przód.... i po 300 metrach moto rzuciło mnie na kolana !!!!  Przestało przy ruszaniu szarpać jak Ducati czy RN22 .. zaczęło jechać jak po sznurku .. Jechało mi się TAK DOBRZE że tylko przeżycia z 7 gleb blokowały mnie żeby nie przybrać i pozycji i prędkości zapisanych w głowie prosto z Brna czy Hungaro .. no i brak slajderów w gaciach z dżinsu Red_icon_smile ..
NARESZCIE motocykl jedzie zasadniczo > sam .. wystarczy patrzeć tam gdzie człowiek chce być Red_icon_wink .. 
Kilka km od domu na małym rondku .. wyłączyłem TC, AW .... ( do tej pory miałem wszystko na MAX ) tylko TC na 7 ale >> na trybie średnim czyli TRACK ( najmocniejszy jest RACE ) .... no więc zapiąłem RACE, TC Off .. AW Off ... i nieśmiało do przodu ..
NO I KURWA całe szczęście że NIEŚMIAŁO bo to jest zwyczajny ABSURD ... na jedynce odkręciłem delikatnie ale na dwójce na 2/3 i to jest zwyczajnie ABSURDALNE !!! Koło idzie w górę natychmiast, człowiek nie przygotowany na takie popieprzone RWANIE do przodu mało nie spada z motocykla !!
Kiedy zamknąłem gaz i wbiłem 3 ... odkręciłem też na 2/3 i było 211 km/h .. od tak se przeskoczyło ze 170 na 211 ... w ułamku sekundy ... to jest absolutnie nie do opanowania na drodze .. to jest czyste szaleństwo i nikomu nie potrzebna moc którą o połowę czy więcej obcina elektronika coby motocykl był motocyklem a nie jakimś poronionym pomysłem z lampami ..
V4 to na prawdę wyścigowa maszyna, nie dziwię się że Ducati też zrobiło V4 i jest to topowy motocykl na dzień dzisiejszy ... te silniki są niewiarygodne .. Szkoda że mnie nie stać na zrobienie RSV na tor .. może kiedyś .....
Jak piszesz o tym sprzęcie ze ma takie pierdolniecie to aż robi się smak na włoszczyznę v4 kolego ;-)
W poprzedniej generacji RSV4 ( do 2015 ) wszyscy narzekali na bardzo krótkie biegi .. i że jeździło się tym motocyklem jak dislem ... no to teraz zrobili pierwszy bieg do ponad 170km/h ..
Jutro pewnie nie dam rady bo muszę robić z K8 ale w poniedziałek zrobię test z włączonym AW ..
Długo mi zejdzie zanim się przyzywczaję ..

W tym filmie poważnie nie ma wiele przesady ..
https://www.youtube.com/watch?v=CRfswqF1FEc&t=342s
Aż muszę zobaczyć ten sprzęt w realu panie będzie pogoda będziesz miał wolny czas można się ugadac na jakaś trasę z ekipa
Jak już odkryjesz trochę ten motocykl to wtedy porównaj do rn22, bo jestem ciekaw opinii. Red_icon_smile
W 35% wykorzysta się na drodze?
Gratuluje fajnego sprzętu. Powiem Ci A.S że sam miałem ochotę spróbować taką Apkę 2016+ ale narazie inne plany. Oglądałem dużo testów i porównań, w niektórych z nich RSV4 wygrywała. Mega sprzęt, nowa R1 brzmi świetnie ale Apka bije ją na głowę. Może uda się przejechać taką chociaż kawałek Red_icon_wink A w przyszłości chyba się skuszę na tego Włocha.
Gratuluję sprzęta Red_icon_smile Jest piękny Red_icon_smile
a ja się pytam czemu nie jeździsz na 1/4 manety ?  Red_icon_mad3
Jeżdżę przyjacielu .. na prawdę jeżdżę...
Obecnie moto pokazuje średnio 17-18 km na litr .. więc to wychodzi lekko ponad 5L/100km - tak latają emeryci Red_icon_wink !

Dzisiaj walczyłem z odwracaniem biegów ... kiedy już najeździłem się autem prawie 200 km między ślusarzami a spawaczami ... kiedy już dorobiłem ( wyrzeźbiłem - dosłownie ) element który trzeba było dospawać do ori dźwigni, pospawałem i poskładałem całość ( nawet działa ) .. to wierzyć mi się nie chciało że TAK MASAKRYCZNE kombinacje trzeba uczynić żeby tak radykalnie torowy zapierdalacz przystosować do NATURALNEGO i normalnego układu zmiany biegów Red_icon_sad ...
Kiedy kupowałem sprzęt to było moje pierwsze pytanie CZY SIĘ DA !??!
Odpowiedź : tak >> dźwignia 65 euro + wysyłki z Włoch, VATy itp ... INACZEJ się nie da !
Nie da się odwrócić mocowanie bo nie da się odwrócić sensora, nic się nie da i uujjjjj !
Sprawa zbadana, przetestowana i jedyne wyjście to można sobie dospawać od góry w dźwigni mocowanie ... OJ JA CZŁOWIEK MAŁEJ WIARY Red_icon_sad ...
Nie bardzo będę wnikał w szczegóły .. tak czy inaczej odwrócenie biegów to zabieg na 10 minut roboty .. i to po raz pierwszy .. po raz drugi jakieś 5 minut ... FUCK !!!!!! Wiedza ASO i reszty mieniących się znafcami .. jest na poziomie żenua Red_icon_sad ..
Aprilia wszystko przewidziała, wszystko przygotowała .. oj zaczyna mi się powoli podobać ten sprzęt ojj zaczyna Red_icon_wink ..
Niestety niedoróbki będące "w pakiecie" oczywiście też mam >>> nitonakrętka w stelażu tylnym jest zjebana >> jednej śruby od mocowania zbiornika nie mogę odkręcić bo obraca się razem z "gwintem" w stelażu ... jutro poprawka fabryki ...
Stron: 1 2