Skoro już się przywitałem to teraz wypada pokazać diabełka
R1 sprowadzona przez poprzedniego właściciela z USA, kupiona przeze mnie z przebiegiem 5800km
Ubrana całkiem fajnie, z dodatków ma:
-wydechy Mivv,
-sety Vortex,
-klamki krótkie ASV,
-bi-xenon,
-lampa tył przyciemniona z kierunkami,
-kierunki przód schowane w owiewce,
-krótkie mocowanie blachy,
-stalowy oplot przód i tył,
Ja póki co sam dołożyłem szybę MRA, a w planach mam jeszcze takie rzeczy jak:
-stompgrip'y,
-decat,
-ECU Flash,
-filtr powietrza K&N
R1 właśnie poszła na serwis, będą wymienione wszystkie płyny plus napęd, bo obecnie ma zębatki -3 z przodu i +3 z tyłu, także kosmos, a wpadnie zestaw 17/49, czyli tył +2.
Jak już ją odbiorę to będą też nowe oponki, obecne są jeszcze fabryczne także do niczego się nie nadają.
[
attachment=9935]
[
attachment=9936]
Zajebiaszcza.
Też choruje na taką w takich ciemnych malowaniach
Szary kocur :xD ...piękna hehe
Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka
Ładna ładna. Ale yamahy juz takie sa :-) jak mi kiedys ktos powiedzial..." najseksowniejsze motocykle" :-) niech ci tam jezdzi i buczy jak trzeba ;-)
Dzięki dzięki
Jak ją odbiorę to porobie jeszcze jakieś fajne zdjęcia.
Ciekawy jestem jak to będzie jechało, bo teraz z obecnym napędem to Gix 1000 k9 był jak 600
Jak się uda to za 2/3 tygodnie wpadnie jeszcze decat. Już jestem zakochany w dźwięku, a ciekawe jak to będzie gadać bez kata
Ale ładniutka
Gratulację i niech służy jak najlepiej
? szarość to zawsze się w tym modelu broni ?
Z małym opóźnieniem ale wrzucam aktualizację.
R1 wróciła z serwisu i ma się całkiem dobrze
W międzyczasie otrzymała:
-świeże płyny,
-nowy napęd (Łańcuch złoty DID ZVMX, zębatki przód -1 tył seria)
-opony Bridgestone S21
-decat
Przy okazji wywaliłem osłony dolotów i osłonę łańcucha.
Tak to teraz wygląda:
[
attachment=10063]
[
attachment=10064]
Przy okazji mam pytanie- czy ktoś się orientuje gdzie w tym momencie mógłbym zrobić flash ECU w normalnych pieniądzach? Mam wrażenie, że przeszukałem cały internet i ceny to 1500-2500zł. Wydaje mi się że to trochę dużo za samego flasha, a chciałbym sie zamknąć w 1000zł. Najlepiej jakbym mógł po prostu wysłać samo ECU, chyba że będę miał niedaleko żeby podjechać motocyklem.
A jako bonus zdjęcie efektów decata i końcówek Mivv :
[
attachment=10065]
Jak wywaliles kata to musisz to zestroic na hamowni
Wiem wiem, mimo wszystko podtrzymuje pytanie- czy ktoś się orientuje gdzie może zrobić flasha?
(2019-05-11, 05:44 PM)Szymon123 napisał(a): [ -> ]Wiem wiem, mimo wszystko podtrzymuje pytanie- czy ktoś się orientuje gdzie może zrobić flasha?
najbliżej bedziesz miał cerbola, mototune(warszawa), toxicmoto.
Tylko zanim wydasz na złote kalesony to poczytaj wątek o flashu ..
tak z ciekawości, dlaczego przy przebiegu 5800km wymieniałeś napęd?
(2019-05-11, 08:40 PM)maciek_yz napisał(a): [ -> ]tak z ciekawości, dlaczego przy przebiegu 5800km wymieniałeś napęd?
R1 kupiłem z napędem -3 przód i +3 tył, komuś mocno musiało brakować dołu. Nie powiem, jeździło się fajnie bo była torpeda, ale obroty na trasie przy 150-160kmh zdecydowanie za wysokie i przekłamanie licznika za duże.
(2019-05-11, 08:29 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Tylko zanim wydasz na złote kalesony to poczytaj wątek o flashu ..
Czytałem czytałem
Nie liczę na przyrost 30 koni i zrobienia H2R z R1, chce go zrobić z różnych innych względów- temperatura załączania się wentylatorów, hamowanie silnikiem, zmiana fahrenheita na celsjusze itd. Plus to jest wersja USA, więc te 10 kunia do wersji EU jej chociaż przybędzie
Cerbol woła 1500-2000zł, toxicmoto ponad 2000zł, a mototune Yamahy nie obsługuje