Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 2014 :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Ja teraz nie mam opcji jak się tym zająć bo pracy zamiast ubywać to przybywa ... pół zimy składałem ZX-6 po czym jeden błąd na Panooni i Kawasaki wróciło do mnie w częściach :/ .. teraz masakra żeby zdążyć na rundę ... gixxa musiałem już poskładać bo miejsce w garażu zajmował i nie mogłem go nawet przesunąć .. do tego trzy silniki do poskładania + cały w puzlach do RN12 ... Przy hamowni ledwo z doskoku chłopaki działają .. więc póki co wszystko przekładamy na czerwiec .. Jak musisz na JUŻ, no to nie zrobię .. ale jak może być później to dam znać w temacie ... kasowo będziesz BARDZO zadowolony Red_icon_wink .. Swoja drogą jeśli 2000 zł za sam reflash .. no to nie mam pytań .. 800 zł to DUŻO bo 400 zł licencja + 400 te 5 minut programowania i 15 minut rozbierania i składania lewego boczka + wtyczki do ECU ..
No chyba że to z ustawieniem mapy na hamowni - no to 1500 zł razem to średnio ale OK .. bo napisanie mapy to nie jest raz bujnąć na 5-tym biegu ... to jest kilka sesji na każdym biegu + dużo rozbierania bo trzeba zaślepić AiS, podpiąć się pod czujniki w moto, reflash nie koniecznie tylko jeden Red_icon_wink ... na spokojnie i dokładnie żeby to zrobić to te 3 godziny zejdzie albo i ze 4, od momentu wprowadzenia moto do wyjazdu ...
(2019-05-12, 09:11 AM)A.S. napisał(a): [ -> ]Ja teraz nie mam opcji jak się tym zająć bo pracy zamiast ubywać to przybywa ... pół zimy składałem ZX-6 po czym jeden błąd na Panooni i Kawasaki wróciło do mnie w częściach :/ .. teraz masakra żeby zdążyć na rundę ... gixxa musiałem już poskładać bo miejsce w garażu zajmował i nie mogłem go nawet przesunąć .. do tego trzy silniki do poskładania + cały w puzlach do RN12 ... Przy hamowni ledwo z doskoku chłopaki działają .. więc póki co wszystko przekładamy na czerwiec .. Jak musisz na JUŻ, no to nie zrobię .. ale jak może być później to dam znać w temacie ... kasowo będziesz BARDZO zadowolony Red_icon_wink .. Swoja drogą jeśli 2000 zł za sam reflash .. no to nie mam pytań .. 800 zł to DUŻO bo 400 zł licencja + 400 te 5 minut programowania i 15 minut rozbierania i składania lewego boczka + wtyczki do ECU ..
No chyba że to z ustawieniem mapy na hamowni - no to 1500 zł razem to średnio ale OK .. bo napisanie mapy to nie jest raz bujnąć na 5-tym biegu ... to jest kilka sesji na każdym biegu + dużo rozbierania bo trzeba zaślepić AiS, podpiąć się pod czujniki w moto, reflash nie koniecznie tylko jeden Red_icon_wink ... na spokojnie i dokładnie żeby to zrobić to te 3 godziny zejdzie albo i ze 4, od momentu wprowadzenia moto do wyjazdu ...

Póki co zależy mi na samym flashu ze względów wyżej opisanych. Na hamownie przyjdzie jeszcze czas, jak dojdzie kilka zmian w R1. 
Absolutnie nie potrzebuję flasha na już, robię póki co rozeznanie w temacie, a samą operację planuje na koniec czerwca/początek lipca jeśli znajdę kogoś kto to ogarnie Red_icon_cheesygrin Nawet jest taka opcja, że mogę wysłać ECU na początku czerwca i poczekać na nie z 2/3 tygodnie, bo na co dzień jestem poza domem bo studiuję i pracuje więc R1 i tak stoi samotna w garażu Red_icon_smile
Jak dobrze pamiętam to w PolandPosition w Waw mają hamownie i dostroją Ci moto na niej + nie powinno być problemu z samym Re-flashem na EU.
Zadzwoń i zapytaj.
Tak więc dokonało się- R1 już po flashu i mogę powiedzieć że jestem zachwycony.

Przede wszystkim wielkie podziękowania dla A.S'a, poświęcił mi dużo swojego czasu, zrobił flasha, ugościł w paddocku i przekazał naprawdę sporo fajnych informacji Red_icon_smile

Jeśli chodzi o R1- jak ktoś zastanawia się nad flashem to zdecydowanie polecam. Motocykl nareszcie się obudził, nawet przy 3 tysiącach obrotów bez zastanowienia rusza do przodu jak opętany, jednocześnie stał się dużo płynniejszy i czuć to już przy pierwszym puszczeniu sprzęgła. Jazda po mieście nie męczy już tak jak wcześniej a zmniejszone hamowanie silnikiem również mocno wpłyneło na pokonywanie zakrętów. Wracając z Poznania cieszyłem się w kasku jak mały dzieciak Red_icon_smile

Jeszcze raz wielkie dzięki, już lubiłem RN22 ale teraz ją uwielbiam Red_icon_cheesygrin

[attachment=10155]
SUPER Red_icon_smile ... Dzięki też wielkie za pomoc Red_icon_smile ... Ciesze się że jest OK ...
Teraz mamy konkretne porównanie czy warto czy nie .. Wersja USA dostaje skrzydeł, wyrównuje charakterystykę, słowem nie ma już co bić piany, wiemy że jest OK Red_icon_wink !
Teraz warto by "błysnąć" wersję DE lub blokowaną z Francji .. i porównać Red_icon_wink ..
ZX-6 z Francji po flashu to jest MEGA różnica .. motocykl dosłownie jakby turbo dostał Red_icon_wink ..
GSXR-600 robiłem i po falshu od 9 tysięcy obrotów też dostaje strzała że idzie na koło ...
Jest spora różnica .. i to jest fakt ..
Przed chwilą rozmawiałem z Szymonem i potwierdza że jak najbardziej warto , pytałem o tą górę i ogólne zachowanie motocykla , także Ja.. cel mam już obrany hehe (zamawiam ten magiczny kabelek, będę sprawdzał mapy i zachowanie erki)

Jeszcze raz gratuluję, nie dość że kocur to jeszcze mega szybki hehe Arek super


Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka
Ciekawe czy uszczelki nie wywali...oby nie.
Moja była z DE ..... nie miała żadnego reflasha a i tak wywaliło .. Wywaliło pierwszy raz NA GWARANCJI w Niemczech ... potem poskładali byle jak i znowu wyjebało dziurę Red_icon_sad .. tak że nie ma na to mądrego ..
FAKT >> z tego co widzę to RN22 i inne też zresztą, robione na USA to szkuty .. są robione dużo mniej starannie i ta cena w Stanach nie wynika z niczego Red_icon_sad ..... ALE >> tak jak zdążyłem się już przekonać sam ... reguły nie ma żadnej w tym temacie ... jak i z napinaczami, koszami, łańcuszkami pompy oleju, wiązki przepustnic czy wielu innych "dodatków" fundowanych przez Yamahę w tym i innych modelach ..
Ja mam wersje de(po lift 2012) i póki co od pukać spokój przebieg 27tysi, ale to taka tykająca bomba, mam plan zeby zmienic, ale na co??? gixa od l2 w góre, s1000rr 2015...kazdy ma jakies wady...
S1000RR ma DOKŁADNIE takie same wady i tyle samo - jak nie więcej - co RN22 Red_icon_wink ..
GSX-R >> dla mnie BOMBA .. Nie ogarniam ludzi którym coś tam nie skręca albo nie hamuje .. Motocykl trwały, szybki i tani w eksploatacji podobnie jak ZX-10 z tych lat ..
Jeszcze zostaje rn32 bo to tez mega sprzet,tylko jesli yamaha nie zrobiła nic z koszem w tym modelu to przekresla to wszystkie zalety tego motocykla
W rn32 nie ma już problemów z koszem sprzęgłowym
Stron: 1 2