Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Fabryczny amortyzator skrętu Rn19
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam mam zamiar ściągnąć amortyzator skrętu w rn19 ze względu na bardzo ciężka pracę kierownicy czytałem cos o wymianie oleju na mniej gęsty,ktos juz wymieniał takowy olej wie w którym miejscu zalewa sie nowy olej a może ktos ma lepszy pomysł na to pozdrawiam lwg
(2019-04-01, 06:47 AM)MicuYamaha napisał(a): [ -> ]Witam mam zamiar ściągnąć amortyzator skrętu w rn19 ze względu na bardzo ciężka pracę kierownicy czytałem cos o wymianie oleju na mniej gęsty,ktos juz wymieniał takowy olej wie w którym miejscu zalewa sie nowy olej a może ktos ma lepszy pomysł na to pozdrawiam lwg

panie olej to się zmienia na gęstszy żeby amor był jeszcze sztywniejszy !!!,
jak masz za twardo i nie możesz manewrować na małych prędkościach to idź przypakować na siłkę, a amora zostaw w spokoju....

p.s. sprawdź sobie jakim momentem masz dociągnięte łożysko ......
Kolego ja wlalem taki olej ze nie ruszylem kiero puzniej wlalem zadszego to ledwo z ronda wyszlem ale jak przyszly upaly wszystko bylo w normie ale i tak ciezko chodzila
sprawdź czy w ogóle tam jest olej, bo jak cięzko chodzi to albo jest zatarty albo ktoś wcześniej wlał za gęsty, oryginalnie szło 5w, ja polecam 10w
Albo zmień na jakiś z regulacją (ja mam ori ohlins-a). Na miasto ustawiam trochę słabsze tłumienie, a na trasę mocniejsze. Zawsze masz możliwość zmiany i nie robi mu różnicy temperatura...
10 zalej odkręcisz śrubkę na imbusa , wylewasz tłocząc później zanoz go całego w oleju i pompuj aż zalejesz i odpowietrzysz (butelka po 1.5 napoju rozcięta w pół)