Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: My Bad Girl - rn22 xD
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
(2019-09-24, 10:02 AM)kyniu napisał(a): [ -> ]No to teraz musimy się gdzieś ustawić i wytestować tego flasha Red_icon_cheesygrin
Jak do tej pory jest 2:0 dla mojej (moja bez flasha ale z full akrapem a tamte z którymi się ścigałem były po flashu)
Kyniu a czy to ważne ile jedzie... - ważne jest to że bez porównania lepiej oddaje moc hehe - może będzie okazja to sam zobaczysz i się skusisz , nie zamierzam nikogo namawiać bo "ten wątek o reflashu tu i tam"czytałem i sam do tego podchodziłem z pewnym dystansem - lecz zmiana jest na prawdę duża i na wielki plus

Ps. Niedługo wpadną końcówki to sobie wszystko sprawdzę dokładniej , nawet na tą chwilę pracuje przepięknie

Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka
Różnica jest KOLOSALNA .. w FZ1 seria pokazała nam 64 Nm a po flashu 86 Nm ...
Moc maksymalna ze 115 na 129 koni ....
Póki co po całym dniu katowania hamowni okazało się że to jedyne sensowne działanie jakie można zrobić za małą kasę a różnica jest widoczna i odczuwalna od strzała ..
Wydechy, filtr >> owszem, coś zmienią na poziomie 1 czy 3 konie.. zmiana AFR na bogatszy powoduje raczej spadek mocy i Nm ... ale daje lepsze chłodzenie .. do niej potrzebny jest już inny kąt wyprzedzenia zapłonu a to wyższa szkoła jazdy póki co....
Robiłem tych reflaszy konkretną ilość razy i oprócz relacji właścicieli ( różne motocykle ) mam teraz konkretny dowód z pomiarów na hamowni że różnica jest BARDZO duża jak na zainwestowane pieniądze ... W RN19 przypadek zaś był taki że chłop przyjechał 2 dni później i powiedział że chce wrócić do STOCKa bo zamiatał po ulicy konkretnie a po reflashu dupa mu ciągle odjeżdża, parę razy miał rodeo jak się ratował i definitywnie za mocna jest teraz .. chce ori soft do ECU ;P ....
(2019-09-24, 01:51 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]....W RN19 przypadek zaś był taki że chłop przyjechał 2 dni później i powiedział że chce wrócić do STOCKa bo zamiatał po ulicy konkretnie a po reflashu dupa mu ciągle odjeżdża, parę razy miał rodeo jak się ratował i definitywnie za mocna jest teraz .. chce ori soft do ECU ;P ....

To też było powodem przywrócenia do serii jak ja ją kupiłem. Zwyczajnie na trybie STD wyrywała mi się z rąk, a na trybie A, to już po mieście nie szło jechać, bo mikro ruch manetką powodował przyspieszenie w łorpach jak w Star Treku heheheheh
Koczis i tak ma być Red_icon_cheesygrin
Tryb A to poza miasto bo po mieście niewygodnie jak Cię miota do przodu i do tyłu Red_icon_tongue
Postanowiłem przez zimę zrobić serwis zawieszenia oraz takie tam Red_icon_wink ( pokażę Wam później) no..i..zainspirował mnie filmik który wrzucił @zybex dotyczący zawieszenia w rn22, a dokładnie ten tools który jest widoczny przez chwilę - no i zrobiłem sobie taki podobny, w sumie nic szczególnego ale ułatwia bardzo praceRed_icon_wink hehehe , nazywa się ..yamatool v1 bo pewnie jakieś tam poprawki będą i pomalować jeszcze trzeba- ale działa Red_icon_wink..zobaczcie

[attachment=10546]

..przyda się na dłużej Red_icon_wink , jakby kto pytał - tam na dole jest taki sworzeń prowadzący (słabo widać) na który nakłada się kopyto lagi i wszystko jest ładnie wycentrowane w środku.
Co ja się k#*wa namęczyłem z linkami do wspinaczki na początku, żeby ściągnąć »ten« klucz to moje...

Powyższy patent zajebisty i w cholerę usprawnia robotę.
W RN22 to jest jeszcze w mirę prosto .... Ja zrobiłem sobie specjalny klucz i do dokręcania kontry pod korkiem i do napinania / zahaczania sztycy o tą tulejkę ( dystans ) metalowy i składam to błyskawicznie .. ale w lagach RN19 czy CBR to bez takiego napinacza ( ja mam z podnośnika samochodowego z Mercedesa starego ) to nawet nie podchodzę do roboty bo szkoda zdrowia Red_icon_wink ... A jak kiedyś spróbujecie TYŁ rozebrać >> to dopiero jest jazda .. tam trzeba siły że i podnośnik czasem kwiczy Red_icon_wink ..
Mała aktualizacja Red_icon_wink

Zrobiłem pełny serwis przedniego zawieszenia - wszystko dokładnie umyłem - wymieniłem olej(5W Liqui Moly), uszczelniacze i oczywiście wyregulowałem odpowiednio zawieszenie (proponuję każdej osobie co posiada rn22 policzyć zakres klików obu lag(tej pełnej regulacji od lewej do prawej) - dodam że powinno to być 25 według manuala i obawiam się że większość będzie miała źle - jak to kogoś zainteresuje to napiszę jak to zrobić Red_icon_wink (nie chodzi tylko o regulację) 
Założyłem oczywiście carbonowe końcówki akrapović na które bardzo długo polowałem(chodziło mi o stan i aby były kompletne) , oryginalną nakładkę siedzenia , regulatory zawieszenia i jeszcze parę drobnych rzeczy

[attachment=10547]

[attachment=10548]

[attachment=10549]

..wszystko miałem zostawić na te długie wieczory zimowe, no ale jakoś szybko poszło więc wyznaczę sobie następny cel ;P ... może inne felgi ;P hehehe
(2019-11-30, 07:47 PM)Robot napisał(a): [ -> ](proponuję każdej osobie co posiada rn22 policzyć zakres klików obu lag(tej pełnej regulacji od lewej do prawej) - dodam że powinno to być 25 według manuala i obawiam się że większość będzie miała źle - jak to kogoś zainteresuje to napiszę jak to zrobić Red_icon_wink (nie chodzi tylko o regulację) 

Poproszę
Red_icon_surprised Red_icon_surprised Red_icon_surprised Red_icon_surprised Red_icon_surprised 
Jako komentarz i moje emocje związane z tym jaka Twoja R1 jest piękna po modyfikacjach zamieszczę tylko to  Red_icon_smile Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin
Michał daj spokój jeszcze wiele chciałbym zrobić

..jasne @hugo69 - pewnie nie jedno już robiłeś przy swojej rn22 to będziesz wiedział o co chodzi :
Nakrętka nr 4 z manuala(str.220) wkręcona w sztycę nawet na maxa (potem reszta) powoduje - przynajmniej u mnie max 28-30 klików i nie da się ustawić mniej - Zbierając z tej nakrętki materiał (od strony podejścia na klucz) tak aby głębiej siadła pojawia się ta możliwość (dodam że wszystkie elementy są pomierzone i nic nie jest zużyte żadne gniazda sprężynki czy takie tam..) - myślałem że to błąd manuala(te 25) no ale...
...można to ustawić jednak inaczej też będzie działać(ja tak nie chciałem) , ale kliki od Hard do Soft mają być stałe ! tak jak podaje manual.

Reszta pytań odnośnie zawieszania na Priv proszę hehe


Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka
Coś pięknego. Brak słów widząc jak o nią dbasz Red_icon_smile
Chylę czoła i życzę dalszych super modów.

Jak nie na zlocie to wpadnę w odwiedziny na moto i cykniemy wspólna fote.
Tylko po trasie będę potrzebował umyć aby jakoś kurczak wyglądał Red_icon_smile
Ta firma jak zawsze trzyma poziom Red_icon_cheesygrin
To ja chylę czoła czytając Wasze słowa - dzięki Panowie
..pewnie że zapraszam hehe, a wspólna fotę trzeba musowo zrobić !

Wysłane z mojego S8 przy użyciu Tapatalka
oj z tymi akrapami to 1000 razy lepiej wygląda.
 Dopieszczona niunia Red_icon_cheesygrin
Kyniek kurka wodna 1000 to za dużo, może 4ry razy lepiej wyglomda z tymi kominami  Red_icon_smile
Obecny właściciel tej 22ki ma wizje chodź i poprzednik też jest dobry Gościu  Red_icon_smile
Zadbana lalka Red_icon_cheesygrin teraz już praktycznie kompletna.
Dodaję, bo zapomniałem ;p zdjęcie przebiegu wykonane przez Kubę w momencie kupna przeze mnie(chyba się nie pogniewa Red_icon_smile )

[attachment=10556]


..oraz zdjęcie przebiegu z końcem sezonu 2019 Red_icon_wink


[attachment=10557]
2200km to za wiele nie nabiles.
Zacznij jeździć a nie pucowac jak to ja robiłem hehehehe
Czy ja wiem ... Motocykl z przebiegiem 35 tysięcy już jest MAKABRYCZNIE trudno sprzedać .. a co dopiero 50 czy 60 tysięcy ... Dużo wody w Wiśle upłynie zanim ludzie znormalnieją - i to tak po obu stronach umowy K-S ...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7