panowie, jaka jest zaleznosc dawania na gume w rn19 z gazu ?? bo przejzalem multum filmow i z gazu na 2 biegu ciagnie w gore przy +/- 120km/h, natomiast mi sie odrywa przy ok. 75km +/- i to odrywa a nie lapie pion, a przy 120 poprostu przyspiesza nawet nie drgnie w gore?? ja robie cos zle czy poprostu sprzet mam do regulacji ??
to chyba jeszcze zależy od tego jakie masz zębatki założone
(2019-03-22, 05:57 PM)griosek napisał(a): [ -> ]to chyba jeszcze zależy od tego jakie masz zębatki założone
seryjne nie bylo tam nic ruszane
chyba za słabo ciągniesz kiere do góry, nie ma takiej opcji żeby litrowy sport nie szedł z gazu na 2, r1 potrzebuje tyllko nieco wiecej obrotów tak z 8k
7-8 tys km i ujmujesz i plynnie dodajesz gazu możesz lekko poderwac ,ewentualnie ze sprzęgła strzelasz i moto samo idzie , lub wstań lekko z siedzenia i poderwij moto z odbicia ,możesz tez 1 z gazu i przebijac biegi na kole jak łapniesz prawie pion
zębatki napewno coś dają ja miałem -1 na przodzie rn19 trzeba dobrze wyczuć bo łatwo przeciągnąć ten moment stawiania wtedy zaczyna przyspieszać i tylko lekko podrywa koło
(2019-03-23, 01:25 AM)Gr4 napisał(a): [ -> ]7-8 tys km i ujmujesz i plynnie dodajesz gazu możesz lekko poderwac ,ewentualnie ze sprzęgła strzelasz i moto samo idzie , lub wstań lekko z siedzenia i poderwij moto z odbicia ,możesz tez 1 z gazu i przebijac biegi na kole jak łapniesz prawie pion zębatki napewno coś dają ja miałem -1 na przodzie rn19 trzeba dobrze wyczuć bo łatwo przeciągnąć ten moment stawiania wtedy zaczyna przyspieszać i tylko lekko podrywa koło
No to idąc tym tropem to mi podbija coś do 7tys powyżej tylko dostaje przyspieszenia, a że sprzęgła to już nie wspomnę co się dzieje... Bo mieli kapcia i strzela do przodu, a na stojąco to jeszcze nie ten etap jak dla mnie.
W takim razie może to kwestia starych, ślizgajacych opon? Na czym jeździsz (i z którego roku)?
Trening trening trening ogólnie rn19 zle się stawia na koło , ale jak już postawisz to idzie pięknie w pionie ,jak dla mnie łatwiej było postawić cbr 600 f4 i 600rr o rn09 nie wspomnę bo sama wchodziła na gumę
(2019-03-24, 06:44 PM)Gr4 napisał(a): [ -> ]Trening trening trening ogólnie rn19 zle się stawia na koło , ale jak już postawisz to idzie pięknie w pionie ,jak dla mnie łatwiej było postawić cbr 600 f4 i 600rr o rn09 nie wspomnę bo sama wchodziła na gumę
aha no mi to mowili ze 19 to sama wstaje niby i dlatego sie zdziwilem ze mi w innych obrotach sie podnosi a innym w innych jeszcze, o rn09 nie trzeba mi nic mowic bo mialem przelatalem
jak mieli to chujowa opona albo niedogrzana albo złe ciśnienie albo chujowa nawierzchnia
(2019-03-24, 10:27 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]jak mieli to chujowa opona albo niedogrzana albo złe ciśnienie albo chujowa nawierzchnia
Oponka michelin pilot power, 2 letnia (produkcja) tamten sezon 300km zrobione teraz już z 300 kolejne można powiedzieć świeża opona. po paleniu kapcia na ładnym odcinku asfaltu i mieli
Spróbuj z Braveranem, w reklamach zapewniają, że pomaga
(2019-03-25, 07:45 AM)NieUjety napisał(a): [ -> ]michelin pilot power
I wszystko wiadomo
mam fajne oponki na sprzedaż
czyli co kwestia opony teraz ze podnosi sie przy 80 na 2 biegu a nie przy 120??
DDDD
dla swojego zdrowia zmień te opony na jakieś bardziej udane
(2019-03-25, 05:51 PM)Lukasz__ napisał(a): [ -> ]dla swojego zdrowia zmień te opony na jakieś bardziej udane
Nie napisałem tematu o umoralnianiu która guma jest najlepsza i najbezpieczniejsza tylko dlaczego mam taka a nie inną różnice przy podnoszeniu na gumę względem obrotów i prędkości itp
Michałki są niebezpieczne dla zdrowia.
Ja uważam ze jest to kwestia wyczucia motocykla
na łysej oponie latałem na kole dało się bez problemu