Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: gumka rn19
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Zgadzam się - jak kiedyś się bawiłem w jazdę na kole (na poczciwej CBR F4) to dalo się podnieść nawet na oponie gdzie druty zaczynały prześwitywać. Jeśli jednak jesteś początkujący to po 1. dobra guma (wliczając rozgrzanie oraz odpowiednie ciśnienie), 2. Przed podniesieniem obciążyć amorek i w momencie odbicia musi się ponieść po dodaniu gazu. Najlepiej ćwiczyć na delikatnym podjeździe pod górkę.

Ja teraz tez w S1000RR widzę różnice w rozłożeniu masy. CBR 600 dużo chętniej samo wstawało na koło, a BMW nawet przy konkretnym jebnięciu trzyma asfaltu jak wściekła.
(2019-03-25, 11:51 PM)Booztek napisał(a): [ -> ]Zgadzam się - jak kiedyś się bawiłem w jazdę na kole (na poczciwej CBR F4) to dalo się podnieść nawet na oponie gdzie druty zaczynały prześwitywać. Jeśli jednak jesteś początkujący to po 1. dobra guma (wliczając rozgrzanie oraz odpowiednie ciśnienie), 2. Przed podniesieniem obciążyć amorek i w momencie odbicia musi się ponieść po dodaniu gazu. Najlepiej ćwiczyć na delikatnym podjeździe pod górkę.

Ja teraz tez w S1000RR widzę różnice w rozłożeniu masy. CBR 600 dużo chętniej samo wstawało na koło, a BMW nawet przy konkretnym jebnięciu trzyma asfaltu jak wściekła.

no na jedyne ja podniose ladnie itd ale problem przychodzi na 2 biegu, gdzie wlasnie tez daje jej dobrze w palnik a i tak sie podniesc nie chce za bardzo i ledwo sie odrywa, a jak to zrobi to wgl w innym zakresie niz u inncyh i tez niezbyt spktakularnie, bo sie podniesie na 101-5cm dokrecam jej aby bardziej poszla to ona nie opada i dluga...
(2019-03-25, 05:26 PM)NieUjety napisał(a): [ -> ]czyli co kwestia opony teraz ze podnosi sie przy 80 na 2 biegu a nie przy 120?? Red_icon_cheesygrinDDDD

coś ty kręcisz, skoro idzie na koło przy 80 km/h to jak  ma nie isc przy 120? w ogole 80 to za mało musisz miec te 7-8 k obrotow, i to nie kwestia opony bo nawet na 10 letniej chińszczyźnie poszła by z gazu nie wiem co sie uczepiliscie tych opon
(2019-03-26, 08:24 PM)yamalubisz napisał(a): [ -> ]
(2019-03-25, 05:26 PM)NieUjety napisał(a): [ -> ]czyli co kwestia opony teraz ze podnosi sie przy 80 na 2 biegu a nie przy 120?? Red_icon_cheesygrinDDDD

coś ty kręcisz, skoro idzie na koło przy 80 km/h to jak  ma nie isc przy 120? w ogole 80 to za mało musisz miec te 7-8 k obrotow, i to nie kwestia opony bo nawet na 10 letniej chińszczyźnie poszła by z gazu nie wiem co sie uczepiliscie tych opon
No też się zastanawiałem nad tym. No nie kręcą tylko tak jest przy 80 podniesie się nie za wielel ale się  cos podniesie a przy tych 7-8tys czyli właśnie około 110-120 na blacie dostaje tylko pędu nie ważne jak jej odkrece i nie chce się podnieść dlatego powstał wątek czy ja robię coś źle czy może to być kwestia już że coś jest bardziej wyeksploatowane czy jest do regulacji, bo na 1 biegu normalnie bez problemu ja podniosę a właśnie drugi bieg ten zakres obrotów co oglądałem filmy czy tam ludzie mówią wgl nie chce się podnieść podniesie tylko tak że kierownica ki się zatrzęsie i nic po za tym
za słabe moto wychodzi na to. silnik nie daje rady  Red_icon_scary Red_icon_cheesygrin
(2019-03-26, 10:35 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]za słabe moto wychodzi na to. silnik nie daje rady  Red_icon_scary Red_icon_cheesygrin

No to mnie pocieszyłes hahahahahah
(2019-03-27, 08:51 AM)NieUjety napisał(a): [ -> ]
(2019-03-26, 10:35 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]za słabe moto wychodzi na to. silnik nie daje rady  Red_icon_scary Red_icon_cheesygrin

No to mnie pocieszyłes hahahahahah

Musisz wyczuć moment i wtedy ci wstanie.
U mnie tak wstaje:
https://www.youtube.com/watch?v=-QphVbQqkc8
(2019-03-27, 10:22 AM)MarioCFC napisał(a): [ -> ]
(2019-03-27, 08:51 AM)NieUjety napisał(a): [ -> ]
(2019-03-26, 10:35 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]za słabe moto wychodzi na to. silnik nie daje rady  Red_icon_scary Red_icon_cheesygrin

No to mnie pocieszyłes hahahahahah

Musisz wyczuć moment i wtedy ci wstanie.
U mnie tak wstaje:
https://www.youtube.com/watch?v=-QphVbQqkc8

No mi tak nie chce wstać właśnie
..... moim zdaniem za mało gazu dajesz skoro nie idzie do góry . Jeżeli miałbyś złe opony to mieliły by już na 1 biegu tzn nie miały by przyczepności i kręciły by w miejscu. Wcześniej jeździłem rn09 i stawała 3bieg z gazu więc teoretycznie 2 bieg powinna stawać jak zła , Spróbuj na wyższych obrotach postawić 8tys obrotów coś takiego, kwestia ile dasz jej z manety gazu .

PS co myślicie o gumowaniu na rn19 swoja mam nie cały miesiąc ,a nasłuchałem się o koszach sprzęgłowych i kołach magnesowych. Silniki w rn19 są delikatne i nie lubią gumowania jak np gixy czy rn09
Jakie macie opinie i doświadczenia : wheelie na rn19 ;-)
Rn19 lubi gumowania i potrafi dużo przetrwać kwestia wyczucia operacji gazem z 2 bez problemu wstaje ale trzeba to idealnie synchronizować ,ze sprzęgła ładnie idzie ale kosze delikatne lubi przypalić tarcze pokrzywic przekładki, ogólnie ciężkie moto do gumowania ale jak już postawisz to można km walić na kole Red_icon_wink
(2019-05-13, 10:38 PM)martinprv napisał(a): [ -> ]..... moim zdaniem za mało gazu dajesz skoro nie idzie do góry . Jeżeli miałbyś złe opony to mieliły by już na 1 biegu tzn nie miały by przyczepności i kręciły by w miejscu. Wcześniej jeździłem rn09 i stawała 3bieg z gazu więc teoretycznie 2 bieg powinna stawać jak zła , Spróbuj na wyższych obrotach postawić 8tys obrotów coś takiego, kwestia ile dasz jej z manety gazu .

PS co myślicie o gumowaniu na rn19 swoja mam nie cały miesiąc ,a nasłuchałem się o koszach sprzęgłowych i kołach magnesowych. Silniki w rn19 są delikatne i nie lubią gumowania jak np gixy czy rn09
Jakie macie opinie i doświadczenia : wheelie na rn19 ;-)

probowalme ja podnosci ze krecilem do 10tys odpuszczalem do 9  manetke zamykalem i nic, probowalem tez stanac i ja wybic ale tez nie chce po za tym moze byc inny problem dlaczego nie idzie ale do tego juz inny watek otworzylem
(2019-05-13, 11:08 PM)Gr4 napisał(a): [ -> ]Rn19 lubi gumowania i potrafi dużo przetrwać kwestia wyczucia operacji gazem z 2 bez problemu wstaje ale trzeba to idealnie synchronizować ,ze sprzęgła ładnie idzie ale kosze delikatne lubi przypalić tarcze pokrzywic przekładki, ogólnie ciężkie moto do gumowania ale jak już postawisz to można km walić na kole Red_icon_wink
[quote pid='161400' dateline='1557785310']

Bardziej mi chodziło o żywotność podzespołów przy gumowaniu niż wrażenia z jazdy na jednym kole :-) slyszalem historie ,że zawodnik nie żałował sobie gumy i np magneto sie rozsypalo efekt nowy piec potrzebny i wiele innych ciekawych historii :-)
[/quote]
trzeba wymienić magneto na poprawione i już się raczej nie rozsypie. od gumowania to możliwe że Pan Krzysztof Panewa się przekręci
Mój kolega przebieg 60k z tego na kole pewnie z 30 jak nie więcej i dopiero silnik padł ale guma to był przedsmak katowania
(2019-05-14, 07:45 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]trzeba wymienić magneto na poprawione i już się raczej nie rozsypie. od gumowania to możliwe że Pan Krzysztof Panewa się przekręci

jak się oleju pilnuje powinno być ok ;-) jaki koszt poprawionego magneta orientujesz się może ?
oj nie wiem czy i tak nie poodpadają magnesy. chyba z tysiaka po rabacie z Yamahy jak się nie mylę
Stron: 1 2