Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: potrzebny silnik do R1 RN09 2003rok
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
jak w tytule poszukuję silnika do mojej R1 z 2003roku gdyż mój się skończył a wszyscy mi powtarzają że jak chce jeszcze polatać to lepiej kupić inny silnik bo szlif się nie opłaca i nie wytrzyma i tak za długoRed_icon_sad Więc jeśli ktoś ma na sprzedaż lub wie kto by miał proszę aby dał znać (jeśli jest ów silnik godny uwagi Red_icon_smile )oczywiście .Z góry dziękuję za chęci i zainteresowanie
Czyli jednak ?
Popytam tu i tam, jak coś namierzę dam znać.
(2010-10-29, 06:05 AM)TYSON napisał(a): [ -> ]Czyli jednak ?
Popytam tu i tam, jak coś namierzę dam znać.

dzięki jak by co ale kurde znowu jest niewiadoma sory że tak mieszam trochę na tym forum Icon_wall Ale widzicie tak to jest tyle ile fachowców tyle opinii pojechałem dziś do ostatniego fachowca od szlifów który mi został no i facet mnie pocieszył zobaczył wał i powiedział że to jest pryszcz że to tylko troszkę złapało i nie będzie z tym kłopotuRed_icon_smile A ci fachowcy ponoć co mówili że się tego nie da zrobić i to się nie opłaca nowy fachowiec stwierdził że im się po prostu nie chce tego robić bo jest dużo pracy przy tym i bawienia no i co najważniejsze nie wszyscy się na tym znają.Cały koszt szlifu dwóch panewek i naprawy korbowodów z panewkami będzie mnie kosztować 520 zł więc nie ma tragedii i zdecydowałem się na reanimację bo będzie taniej bo koleś daje gwarancję i mówi że już robił R1 i jeszcze nie miał reklamacji Red_icon_smoke No i kurde temat stał się nie aktualny pozdrawiam Red_icon_smile
Ważne że da się naprawić, oby chodził jak najdłużej bez dodatkowych kosztów.
dzięks też mam taką nadzieję
żaba pytanko mam do Ciebie ile miałeś nalatane że już serducho padło pytam bo zastanawiam się ile taki silnik może wytrzymać Pozdrowionka
Jak widac, sa fachowcy i Fachowcy a zatarte panewki w R1 to zadna nowosc, u kumpla przez warsztat rok w rok sie przetacza kilka sztuk (zazwyczaj zarzniete padalce od gumowania i innych wyglupow pod czerwone ale po robocie zadna jeszcze nie wrocila z reklamacja). Wniosek: dobry mechanik, to skarb Red_icon_smile
u mnie powodem była uszkodzona pompa oleju,Keler miałem przejechane 30tyś ale tak jak pisałem powodem było uszkodzenie tarczek ,syf dostał się do oleju ,potem do pompy olejowej,co za skutkowało jej uszkodzeniem a co za tym idzie 2 lekko obrócone panewki,silnik robiłem sam z kolegą i jak na przebieg 30tyś wszystkie podzespoły wyglądały jak nowe aż sam byłem zdziwiony,silnik może zrobić spokojnie 100tyś kwestia tylko ja się go eksploatuje Red_icon_smile