Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: po co komu klucz dynamometryczny
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
tak jest dokręcać na pałe.... pacjent suzi k7 750 crash pad momentem 400N nie szło odkręcić!!!!!! 
chop takie kupił i teraz, weź mu co poradź.    
[Obrazek: 898bc5b3290dca75947a9b83662932ad.jpg][Obrazek: 845f28a3ceb96e76bfc340b27271f857.jpg]

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Ale porażka! tego to już chyba nie da się naprawić chyba ,że weźmie to jakiś Janusz z warsztatu i pospawa,wyszlifuje i będzie cacy hehe Red_icon_LOL
chciałbym zobaczyć jego minę jak to pierdolło Red_icon_cheesygrin
Zapieczona  lub na kleju byla do ogarniecia pospawac i zaczyscic jak nowe bedzie
Nie musiało być dowalone na maksa, korozja aluminium w kontakcie ze stalą i problem gotowy.

Ale 400N - dobra łapa to odkręcała ;>
dojebane na max oba crashe.....
bez kleju, prawa strona temu pęknięta że śruba "ściskająca" też dojebana na pałę i rama nie wytrzymała....
tak to jest jak daje się śfagrowi dokręcać .....
Śfagier z metrowa przedłużka , liter na garażu i poszło Red_icon_bggrin
Spawanie jak spawanie .... nic nadzwyczajnego .. ale silnik na podłogę Red_icon_sad ...
Jedna z tych kilku ( bodajże 3 ) rzeczy która mnie denerwuje w Suzuki .. ta tuleja zawsze się uszkadza, te ucha pękają .. a żeby wyjąć tuleje i włożyć nową to silnik z ramy Red_icon_sad .. albo gimnastyka z ramą pod sufitem ..
spawnie spawnie.... piec leci out....
na chuj było ruszać  Red_icon_wink
(2019-01-13, 10:13 PM)Kafel napisał(a): [ -> ]na chuj było ruszać  Red_icon_wink

cza było ruszać bo było pęknięte, to przyjechało do naprawy a nie do oglądania ....