Witam yamaha r1 2000r
Problem polega na wolnym schodzeniu z obrotów
1 nowe swiece
2 gazniki po czyszczeniu i synchro
3 filtr nowy powietrza i paliwa
4 exup wyregulowany
5 krucce w stanie idealnym
Przebieg 45000
Efekt jest taki odpala na dotyk wolne obroty około 1100 jak doda sie gazu wkreca super ale przy schodzeniu zatrzymuje sie na 3000 i po dluższej chwili wolno schodzi na 1100 brkuje mi pomysłów pomocy !!!
No z ssaniem jes tak jak ustawie mieszanke paliwo powietrze na 2.5 -3 obroty to dziala super ale wtedy wolno schodzi z obrotów jak ustawie 4 -4.5 obrotu to ssania brak ale schodzi z sbrotów super
Przesmaruj dobrze linki przy rolgazie jakimś WD40 W zeszłym miesiącu kumpel tak miał w swojej R1 i szukał problemu gdzieś w gaźnikach czy silniku a okazało się ,że to taka pierdółka
(2018-12-06, 12:07 PM)bystry10 napisał(a): [ -> ]Przesmaruj dobrze linki przy rolgazie jakimś WD40 W zeszłym miesiącu kumpel tak miał w swojej R1 i szukał problemu gdzieś w gaźnikach czy silniku a okazało się ,że to taka pierdółka
Tam tez juz swoje paluchy wsadzilem i przesmarowalem . Przepustnice zamyka elegancko
Poziomy paliwa w komorach wszystkie wg servsówki zaworki trzymają oringi na gniazdach tez oki
Cos mi sie zdaje ze popelniam błąd w ustawieniu mieszanki paliwowo powietrznej
Potrzebym magik od ustawienia gaznika znacie kogos z mojej okolicy ?
Dzisiaj posiedzialem i w miare ustawilem spadanie z obrotów tylko teraz delikatnie muli przy wchodzeniu na obroty
Co jeszcze moze byc nie tak ?
Co jeszcze moze być nie tak?
Dobrze ustawić na mierniki podcisnieniowe x4 i nie warto gazować moto przy tym paliwa wiecej spalisz lepiej wydać. kasę i moto odstawić ustawią w 20minut w dobrym warsztacie i oczywiscie moc masz pełną nawet exup poprawią
nie warto odpusc to kto sie zna tu nie ma polobrotu ustawień..to raczej 1/5 obrotu ustawia sie
Mozesz sprawdzić przy gazniku jest potencjometr przy wciśnięciu przycisku na zegarach wskazowka powinna sie zatrzymac 4 -4.5tys obr na wlaczonym zaplonie moze to ale wątpie tu masz powietrze zle ustawione
Piszę bo respekt mam do rn01 bo rn19 dopiero lepiej zapierdala
A póżniej mówią że gsxr750 lepiej chodzi i nie dziwie sie
Co do ustawienia synchro zrobione na igłe wskazówki 4x trzymaja sie na jednym poziomie
Tylko jezeli chodzi o ustawienie czujnika Tps. To ustawiłem jak serwisuwka pisze na 5 a nie na 4,5
Ustaw na 4 j(to takie TRE jak w suzuki wyprzedzenie zapłonu) jesli przelotowy wydech ..apropos oddaj moto w dobre ręce szkoda czasu paliwa i moto pamietaj na zimnym silniku nigdy nie gazuj
Nadal lipa rozkrecilem dawke paliwa na 5 5.5 obrotu i chodzi ale czy to normalne ze aż tyle 1x wiecej niz serwisówka podaje co moze byc tego przyczyną ?