2018-11-25, 03:04 PM
Witam wszystkich, w koncu sie zebrałem żeby coś napisac.
Jako że objeździłem Rn19,Rn22, a teraz SC59 to mam troche spostrzeżeń.
Rn22 sprzedałem bo jazdę przeniosłem tylko na tor i zwyczajnie szkoda mi jej było w razie szlifa, a sc59 kupiłem torową.
Porównująć gabaryty rn19 i rn22 to napewno 19 jest jakby dłuższa i bardziej taka "rozciągnięta".
Latałem troche na gumie i na 19 idzie to naprawdę ciężko. Po przesiadce na 22 gumowanie jest dziecinnie proste. Rn22 jest za to szersza ale w jeździe ulicznej nie przeszkadza mi to.
SC59 w porównaniu do r1 do poprostu 600, jest dużo, dużo mniejsza. Krótsza, niższa, lżejsza.
Co do prowadzenia to kiedy zmieniłem rn19 na rn22 to czuć sporą róznice. rn22 skręca szybciej i łatwiej, wydaje sie lżejsza mimo że jest odwrotnie. Na ulicy było idealnie. Wszystko zmieniło się na torze. W ciasnych zakrętach czuć masę i szerokość motocykla, czasami trzeba użyć siły do złożenia, ale w zakrętach wg mnie jest zajebiście stabilna.
Honda to w zakretach nadal bardziej 600 niż 1000. Skręca duużo łatwiej.
Co do silników to mając 19 często na zlotach ścigałem sie na 1/4 i nie było siły żebym wygrał z kumplem na sc59, ale to nie tyle moc co charakterystyka robiła znaczenie. Na 19 robiłem 10,5 a po przesiadce na RN22 za chiny nie zejde niżej niż 11 sekund. Sprzegło w tym moto jest zero-jedynkowe a do tego silnik bardzo nerwowy na niskich obrotach.
Ale rn22 ma cos czego nie maja inne moto, a mianowicie Big Bang. Dzwięk jest zajebisty. Miałem acrapy i naprawde aż ciarki szły. Do tego ten dźwięk nie jest uciązliwy nawet przy pałowaniu. Na torze nigdzy nie myslałem żeby zakładać stopery a przy sc59 to po pierwszej sesji musiałem założyć.
Hamowanie w rn19 jest pewniejsze i mocniejsze niż w 22. Hondy nie porównuje bo mam zmienioną pompe.
Wygląd to wiadomo, kwestia gustu ale dla mnie rn22 rządzi.
A które moto jest najlepsze? Hmmm zależy do czego... jeśli tylko tor to zdecydowanie honda. Do jeżdzenia po ulicy i sporadycznie tor to zdecydowanie rn22.
Ja sam wiem że jeśli kiedyś wróce do jazdy po ulicy to z pewnością kupie rn22.
Jako że objeździłem Rn19,Rn22, a teraz SC59 to mam troche spostrzeżeń.
Rn22 sprzedałem bo jazdę przeniosłem tylko na tor i zwyczajnie szkoda mi jej było w razie szlifa, a sc59 kupiłem torową.
Porównująć gabaryty rn19 i rn22 to napewno 19 jest jakby dłuższa i bardziej taka "rozciągnięta".
Latałem troche na gumie i na 19 idzie to naprawdę ciężko. Po przesiadce na 22 gumowanie jest dziecinnie proste. Rn22 jest za to szersza ale w jeździe ulicznej nie przeszkadza mi to.
SC59 w porównaniu do r1 do poprostu 600, jest dużo, dużo mniejsza. Krótsza, niższa, lżejsza.
Co do prowadzenia to kiedy zmieniłem rn19 na rn22 to czuć sporą róznice. rn22 skręca szybciej i łatwiej, wydaje sie lżejsza mimo że jest odwrotnie. Na ulicy było idealnie. Wszystko zmieniło się na torze. W ciasnych zakrętach czuć masę i szerokość motocykla, czasami trzeba użyć siły do złożenia, ale w zakrętach wg mnie jest zajebiście stabilna.
Honda to w zakretach nadal bardziej 600 niż 1000. Skręca duużo łatwiej.
Co do silników to mając 19 często na zlotach ścigałem sie na 1/4 i nie było siły żebym wygrał z kumplem na sc59, ale to nie tyle moc co charakterystyka robiła znaczenie. Na 19 robiłem 10,5 a po przesiadce na RN22 za chiny nie zejde niżej niż 11 sekund. Sprzegło w tym moto jest zero-jedynkowe a do tego silnik bardzo nerwowy na niskich obrotach.
Ale rn22 ma cos czego nie maja inne moto, a mianowicie Big Bang. Dzwięk jest zajebisty. Miałem acrapy i naprawde aż ciarki szły. Do tego ten dźwięk nie jest uciązliwy nawet przy pałowaniu. Na torze nigdzy nie myslałem żeby zakładać stopery a przy sc59 to po pierwszej sesji musiałem założyć.
Hamowanie w rn19 jest pewniejsze i mocniejsze niż w 22. Hondy nie porównuje bo mam zmienioną pompe.
Wygląd to wiadomo, kwestia gustu ale dla mnie rn22 rządzi.
A które moto jest najlepsze? Hmmm zależy do czego... jeśli tylko tor to zdecydowanie honda. Do jeżdzenia po ulicy i sporadycznie tor to zdecydowanie rn22.
Ja sam wiem że jeśli kiedyś wróce do jazdy po ulicy to z pewnością kupie rn22.