Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN12 2005
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
[attachment=9535]
Sprzedam Yamaha R1 model RN12 2005r. Motocykl od 3 sezonów w moim posiadaniu, bez awarii i przygód. Wszystkie plastiki w oryginalnym malowaniu( możliwość sprawdzenia w serwisie). Motocykl pochodzi z polskiego salonu, posiadam 3 kluczyki w tym jeden czerwony oraz wszystkie dokumenty.


R1 jest mocno doinwestowana:
- zaciski BERINGER
- tarcze żeliwne Beringer
- pompa hamulcowa MAGURA
- stalowy oplot przód + tył GOODRIDGE
- akcesoryjna szyba FABBRI
- wyświetlacz biegów
- kierownice clip-on GILLES
- końcówki kierownicy GILLES
- regulatory napięcia sprężyn
- akcesoryjny mały zbiorniczek na płyn hamulcowy
- amortyzator skrętu OHLINS
- nakładka na bak carbon (oryginalna niebieska również jest)
- osłony carbonowe na dekle silnika
- akcesoryjny korek wlewu oleju
- crash pad silnika EVOTECH RC
- crash pady osi tył + ramy
- rolki pod wahacza
- akcesoryjne sety GILLES
- decat + końcówki ARROW
- akcesoryjne mocowanie tablicy
- sportowy napęd DID ERV3 520 + zębatka SUPERSPROX
- sportowy filtr powietrza BMC
- opony BRIDGESTON RS10
- nowy kosz sprzęgłowy z ASO
- nowe świece NGK
- olej LIQUI MOLY 10w50
Łączny koszt dodatków to około 20000zł. Cena za motocykl 23000zł bez quickshiftera.
- quickshifter TRANSLOGIC cena z QS 24000zł (założony w kwietniu bieżącego roku, nowy 2500zł)

[attachment=9536]
[attachment=9537]
(2018-10-10, 08:44 PM)Adi92 napisał(a): [ -> ]Łączny koszt dodatków to około 20000zł. Cena za motocykl 23000zł

Adi, tak trochę pół żartem, ale jakbyś se te dodatki ściągnął to ja bym chętnie ten moto za 3k kupił Red_icon_wink
hahahha, w cenie dodatków daje moto gratis Red_icon_cheesygrin
Szkoda ze te malowanie gdyby byl to black
okleisz Red_icon_wink
Toru trochę zaznała widząc dodatki
nie wiem czy można to nazwać że zaznała toru. 1 wypad na Silesię i 3 na radom. Nie wiem czy to też coś strasznego jechać na tor, do tego są stworzone te motocykle Red_icon_wink, użytkowanie głownie po naszych pięknych drogach Red_icon_wink
Adi ... co możesz powiedzieć o przednich tarczach hamulcowych? Jak to w praniu ...
tarcze są żeliwne, co do hamowania jest petarda. Same tarcze nie wiem jak będą się zachowywać bo są jeszcze zaciski i pompa. Ogólnie droga zabawa. W ofercie mają jeszcze stalowe tarcze które wyglądają identycznie
chodzi mi o hamowanie na zimnych i rozgrzanych tarczach
teraz widzę.... żeliwo co Cię podkusiło? czy taką kupiłeś?
Zeliwo kruche
hamulec jest bardzo dobry na zimnej tarczy a na rozgrzanej bajka
No to pytanie po co robia wentylowane z innego materialu jak te sie bardziej sprawdzaja
(2018-10-11, 09:39 PM)Adi92 napisał(a): [ -> ]hamulec jest bardzo dobry na zimnej tarczy a na rozgrzanej bajka

Adi nie żartuj żeliwo do sporta.......
waga waga waga i jeszcze raz waga , żeliwo i częsta zmiana temperatury tarczy równa się mikro pęknięci i wibracje....
Dzięki Adi.
A wracając do tematu sprzedaży ... Red_icon_cool
Simon skoro latasz w sporcie markę powinieneś znać Red_icon_wink
Co do wentylowania tarcz Tazz w motoGP też nie mają wentylowanych tarcz Red_icon_wink a zdaje się po to żeby tarcza utrzymywała temp.
Co do wagi Simon to nie jestem pewny ale waga jest ta sama co tarczy stalowej albo lżejsza, technologia Red_icon_wink ewentualnie na stronę producenta można zajrzeć i poczytać. Ja wiem każdy brembo Red_icon_smile no ale to jest droższy bajer Red_icon_cheesygrin
Niestety w dniu dzisiejszym pożegnałem się z częścią mnie Red_icon_sad R1 sprzedane. Na forum zostaje R1<3 Jak czas będzie łaskawy to może kiedyś RN32 się dorobię Red_icon_cheesygrin
Moto poszło, ale będzie na Forum czy wyjazd poza granice kraju?
moto zostaje w kraju ale kupił obcokrajowiec, a dokładnie człowiek z KENI Red_icon_cheesygrin
Stron: 1 2