2019-01-25, 12:13 PM
Siemanko wszystkim. Mam chwilkę, więc piszę aby pochwalić się nowym nabytkiem. Dnia 09.09.2018 zakupiłem moją pierwszą Yamahę R1 RN12 z 2005r. Zdjęcia poniżej oraz w linkach podanych w poście.
[attachment=9745]
Zakup udał się dzięki ogromnej pomocy kolegi Piotrka shogun_zag. Ogromne dzięki, że pojechałeś i obejrzałeś maszynę.
Zdjęcia z ogłoszenia:
https://drive.google.com/open?id=1u3UeQV...tvW7TLbMVm
Krótka historia zakupu oraz samego motocykla:
Motocykl zakupiony w Mysłowicach, poprzedni właściciel posiadał go 8 lat. Aktualnie przesiada się na Hayke. Przebieg z jakim go kupiłem to 66686km. Przy zakupie przez poprzedniego właściciela miał około 14K km. Motocykl sprowadzony z Niemiec, gdzie napewno ktoś nim leżał. Widać to po kilku miejscach, tj otwór po crashpadach, spawany uchwyt lampy lewej. Prawdopodobnie ktoś go złożył w Polsce i sprzedał. Robota została zrobiona bardzo dobrze, wszystko pasuje nic szczególnie nie odstaje mimo że motocykl ma już 13 lat. Jak to w przypadku R1 bywa słychać już kosz sprzęgłowy, już lub dopiero jak kto woli
Zależało mi na Ori wydechu i wyglądzie zbliżonym do oryginału, udało się, jestem zadowolony z zakupu. Przez zimę moto przejdzie porządny przegląd i serwis. W miarę możliwości czasowych będę wstawiał etapy prac nad nim albo chociaż listę elementów które wymieniłem.
Z akcesoriów które planuję założyć do niego to:
Wykres z Hamowni od poprzedniego właściciela:
[attachment=9738]
Pierwszy przejazd 15.09.2018:
https://drive.google.com/open?id=1eIUK5z...I44DtIuSxx
Szkic wisiał u mnie na profilu od października, więc nastąpiło kilka aktualizacji:
Uszczelki.
Linki gaz + sprzęgło.
Łańcuszek rozrządu.
W planach sprawdzenie Magneta, jeśli stare i $ pozwolą to wymienię na nowe A.S. Nie masz czasem tego magneta za 1000?
Mam dylemat czy wymieniając kosz, wymieniać od razu tarcze. Może poradzicie?
Serwis na 2020:
[attachment=9745]
Zakup udał się dzięki ogromnej pomocy kolegi Piotrka shogun_zag. Ogromne dzięki, że pojechałeś i obejrzałeś maszynę.
Zdjęcia z ogłoszenia:
https://drive.google.com/open?id=1u3UeQV...tvW7TLbMVm
Krótka historia zakupu oraz samego motocykla:
Motocykl zakupiony w Mysłowicach, poprzedni właściciel posiadał go 8 lat. Aktualnie przesiada się na Hayke. Przebieg z jakim go kupiłem to 66686km. Przy zakupie przez poprzedniego właściciela miał około 14K km. Motocykl sprowadzony z Niemiec, gdzie napewno ktoś nim leżał. Widać to po kilku miejscach, tj otwór po crashpadach, spawany uchwyt lampy lewej. Prawdopodobnie ktoś go złożył w Polsce i sprzedał. Robota została zrobiona bardzo dobrze, wszystko pasuje nic szczególnie nie odstaje mimo że motocykl ma już 13 lat. Jak to w przypadku R1 bywa słychać już kosz sprzęgłowy, już lub dopiero jak kto woli
Zależało mi na Ori wydechu i wyglądzie zbliżonym do oryginału, udało się, jestem zadowolony z zakupu. Przez zimę moto przejdzie porządny przegląd i serwis. W miarę możliwości czasowych będę wstawiał etapy prac nad nim albo chociaż listę elementów które wymieniłem.
Z akcesoriów które planuję założyć do niego to:
- Uchwyt Ram do główki ramy
- Crash-pady górne i dolne
- Crash-pad przedniej osi
- Malowanie felg na złoto
Wykres z Hamowni od poprzedniego właściciela:
[attachment=9738]
Pierwszy przejazd 15.09.2018:
https://drive.google.com/open?id=1eIUK5z...I44DtIuSxx
Szkic wisiał u mnie na profilu od października, więc nastąpiło kilka aktualizacji:
- Kupiony kosz i nowy napinacz + 5VY-16181-00 + 93310-232R9
- Zakupione Crash-Pady Górny plus przedniej osi Womet-Tech
- Na sezon wymiana wszystkich płynów.
- Kupionych trochę części:
Uszczelki.
Linki gaz + sprzęgło.
Łańcuszek rozrządu.
W planach sprawdzenie Magneta, jeśli stare i $ pozwolą to wymienię na nowe A.S. Nie masz czasem tego magneta za 1000?
Mam dylemat czy wymieniając kosz, wymieniać od razu tarcze. Może poradzicie?
Serwis na 2020:
- Opony + łożyska kół
- Malowanie felg na złoto
- Jeśli będzie trzeba to łożysko główki ramy.