Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: GSXR-1000 K8 i SV-1000 K3 ..
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Niczym się nie chwale .. bo zwyczajnie niema czym, ale wrzucam bo w wielu miejscach jest czasem ktoś z forum i jeśli nie z facjaty ( bo może nigdy się nie widzieliśmy ) to na pewno po MOTO pozna i podejdzie na bajerę Red_icon_wink ...

Wstępnie GIXX wygląda tak, i pewnie tak zostanie :

[Obrazek: ac8819dc94e8c38a.jpg]

A SV"ała" .. ( matko - jaki to mega motocykl - takie RN22 tylko bez jej wad Red_icon_smile heheheh ) wygląda tak, bo tutaj nic się nie zmieni chociaż kusi mnie bo jest zestaw cały z Rizli na OLX za 2 tysiaki Red_icon_wink ...

[Obrazek: 748175823f9a4fbf.jpg]  

[Obrazek: 679288c4bacaa89b.jpg]
Asior bardzo Cię lubię i szanuję.. trza Cię zklonować na więcej Was ... Asioròw hehehe ... :-) pozatym wszyscy Cię chwalą !!!!!!
Fajne masz moto.
Gixxer klasa pewnie ładnie mruczy na tym wydechu Red_icon_cheesygrin
No wiem .. muszę ten NICK zmienić Red_icon_wink ... Ten "BauMTK" będzie chyba lepszy Red_icon_wink
DZIĘKI Red_icon_wink .... już ty mnie nie zawstydzaj .. przy tobie to każdy jest cienias Red_icon_smile !
Pozdrów Ewę Red_icon_wink !!!!
"Dziadostwo, straszne dziadostwo" Red_icon_tongue2
Red_icon_mad3 Red_icon_mad3 Red_icon_mad3 

SV - fajny sprzęt, no i V-ka, no i ten dźwięk .... hmmm Red_icon_cheesygrin
(2018-09-18, 03:45 AM)shogun_zag napisał(a): [ -> ]SV - fajny sprzęt, no i V-ka, no i ten dźwięk .... hmmm Red_icon_cheesygrin

i podobno jeszcze brzytwa hampel  Red_icon_tongue .......
Na zaciskach były pajęczyny .. Red_icon_tongue .. jeszcze chwila i będzie spoko ..
mówisz z każdym kilometrem ino lepiej ....
no to cza by co polatać i je dogrzać Red_icon_smoke

Milvith

Piękny gix szukam właśnie k8 w malowaniu white blue ale same spierdoliny są...

Bezawaryjna piękna maszynaRed_icon_smile
Założymy chyba tutaj klub posiadaczy Gsxr Red_icon_bggrin
[Obrazek: 8DBA3495-_qeaxarp.jpg]
A możecie założyć wątek, o odczuciach po przesiadce z R1 (różnych modeli) na np Gixy ? Ciekawi mnie prawdziwe porównanie odczuć między tymi motocyklami. Nie czytam testów itd tylko odczucia osób jeżdżących tymi moto. Sorry za offtop.
AS gix super, a SVka supe brzmi Red_icon_smile
Dla mnie póki co zasadnicza różnica jest w GABARYTACH i ciężarze... i jest taka, po przesiadce z RN22 na K8 .. jakbym ze słonia siadł na kucyka Red_icon_smile .. max odciążona RN22 (za gruby hajs) ważyła w codziennej obsłudze więcej niż totalnie seryjny GIXX w którym same te chińskie owiewki z O24 to chyba 30 kg ważą.. Rozkład mas czy dokładniej środek ciężkości jest gdzieś na poziomie gruntu w porównaniu z RN22 Red_icon_smile ...
Motocykl mały, zwarty, niski, wąski .... mam sporo przemyśleń odnośnie mechaniki ale to wieczorem...
Co do jazdy to była tylko próbna przez kilka minut, więc - litr jak litr .. odkręcisz to łokcie wyrywa .. ALE >> po chwili nie na 3.000 obr. jak tylko niechcący nadgarstek na dziurach ci się ruszy o 0.5 mm Red_icon_tongue ..
Gr4- Jednak kupiłeś tego GSXR k9? Napisz jak w porównaniu do erłany się tym śmiga :-) Jak na żywo? bo ze zdjęć to nie wiele było widać!
Na żywo to wczoraj opuścił salon kopsne zdjęcia jak już będzie full bo narazie lecą dodatki do niego i pełen serwis bo 5 lat stał nie jeżdżony Red_icon_wink
(2018-09-24, 05:54 PM)Gr4 napisał(a): [ -> ]Na żywo to wczoraj opuścił salon kopsne  zdjęcia jak już będzie full bo narazie lecą dodatki do niego i pełen serwis bo 5 lat stał nie jeżdżony Red_icon_wink

No i pięknie. Wrzuć jakieś fotki no i koniecznie pochwal się jak się sprawuje na drodze jak już przetestujesz porządnie a jeżdząc z Tobą wiem ,że poooorządnie przetestujesz sprzęcicho  Red_icon_cheesygrin Red_icon_burn 
Oby się GSXR sprawował bezawaryjnie  Red_icon_cheesygrin
Jako że powoli dobieram się do K8 .. a dość powoli bo czasu mega mało .. to przez ten czas od kupna zrobiłem w sumie niewiele .. Ostatnia niedziela do południa zeszła mi jednak nad kolejnymi pracami przy GIXXIE i coby nie być stronniczym trollem krytykującym R1 a udającym że gdzie indziej to miód płynie ... to niestety ale mogę wam napisać że jednak Suzuki nie jest taką idyllą wspaniałości jaką można dawać za wzór dla innych ...
Jest w tym motocyklu kilka takich rozwiązań że ręce opadają .. ale to dosłownie ...
- Sprzęgło hydrauliczne
- Obudowa zębatki będąca mocowaniem wysprzęglika i czujnika prędkości
- Umiejscowienie zbiorniczka wyrównawczego
- Umiejscowienie amora skrętu
- absurdalnej wielkości przełączniki z prawej strony - niemal niemożliwy montaż na cliponie pompy hamulcowej Brembo, przełączników i rolgazu krótkiego - no dosłownie nie do zrobienia Red_icon_sad
- idiotyczne mocowanie zbiorniczka płynu hamulcowego przód
- no mega idiotyczny system mocowania silnika ( wybierania luzu ) na tulejkach z kołnierzami .. no qrwa ABSURD !!! Upadasz, tulejkę szlag trafia, kupijesz gówno za 65 zł .. ucieszony lecisz do garażu i cie dosłownie qrwica masakryczna qrwa jego mać, trafia !!!!!!! Żeby to wymienić trzeba uwaga >>>> WYJĄĆ CAŁY SILNIK !!!! Nie da się opuścić silnika, przesunąć .. nie wiem, jasny ujj cokolwiek .. MUSISZ WYJĄĆ SILNIK .. no PETARDA !!
Może faktycznie są to bzdury .. bo w porównaniu z koszem w R1 to inny kaliber .. Oczywiście że nie można porównywać problemów mechanicznych z miejscem zbiorniczka cieczy ( w Suzuki i tak sie tam nie zagląda ) ale z każdym nowym tematem otwieram oczy ze zdumienia .. że jak można fajnie pomyśleć niektóre rzeczy a jak masakrycznie zjebać inne Red_icon_wink ..
(2018-10-22, 07:36 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]- Obudowa zębatki będąca mocowaniem wysprzęglika i czujnika prędkości

co do wykasowanych to  Red_icon_tongue2  każdy konstruktor w głowie ma że naprawią się za ciężkie piniondze w serwisie i że trzeba coś osłabić żeby było co naprawiać i z czego żyć... uwierz oni wszyscy czy to yamaszka czy suza kawa hujda, potrafią zrobić dobrze .... ino po co ... kto na tym zarobi....

a co do pozostawionego tekstu  .... porysowałeś co bym ci to na CNC rzucił ???
Asior !!  Red_icon_cheesygrin Nie szukaj dziury w całym  Red_icon_tongue  ... hehehe  Red_icon_cheesygrin
A.S. No i teraz dałeś niektórym do myślenia  Red_icon_LOL Powiem szczerze ,że i ja myślałem ,że GSXR K8 to taki jeżdżący (prawie) ideał ale po tym co napisałeś to już nie jestem tego taki pewien  Red_icon_wfrown 
To w takim razie co kupić na dzisiejsze czasy? Takie ,żeby było konstrukcyjnie bardzo dobre i mało awaryjne? Jest coś takiego? W końcu będzie trzeba wymienić sprzęt na coś nowszego i co wtedy? Ale się namieszało  Red_icon_LOL Red_icon_LOL Red_icon_LOL 
Wynika z tego ,że nie ma co kombinować tylko brać kolejne zadbane  R1 bo co by się nie wzięło to tylko z deszczu pod rynnę  Red_icon_smoke
Przecież to chuj nie wady, ja na przyszły sezon biore k9 bo wole mieć święty spokój z panewkami, koszem, magnetem.
Stron: 1 2