Niczym się nie chwale .. bo zwyczajnie niema czym, ale wrzucam bo w wielu miejscach jest czasem ktoś z forum i jeśli nie z facjaty ( bo może nigdy się nie widzieliśmy ) to na pewno po MOTO pozna i podejdzie na bajerę
...
Wstępnie GIXX wygląda tak, i pewnie tak zostanie :
A SV"ała" .. ( matko - jaki to mega motocykl - takie RN22 tylko bez jej wad
heheheh ) wygląda tak, bo tutaj nic się nie zmieni chociaż kusi mnie bo jest zestaw cały z Rizli na OLX za 2 tysiaki
...
Asior bardzo Cię lubię i szanuję.. trza Cię zklonować na więcej Was ... Asioròw hehehe ... :-) pozatym wszyscy Cię chwalą !!!!!!
Fajne masz moto.
Gixxer klasa pewnie ładnie mruczy na tym wydechu
No wiem .. muszę ten NICK zmienić
... Ten "BauMTK" będzie chyba lepszy
DZIĘKI
.... już ty mnie nie zawstydzaj .. przy tobie to każdy jest cienias
!
Pozdrów Ewę
!!!!
(2018-09-18, 03:45 AM)shogun_zag napisał(a): [ -> ]SV - fajny sprzęt, no i V-ka, no i ten dźwięk .... hmmm
i podobno jeszcze brzytwa hampel
.......
Na zaciskach były pajęczyny ..
.. jeszcze chwila i będzie spoko ..
mówisz z każdym kilometrem ino lepiej ....
no to cza by co polatać i je dogrzać
Piękny gix szukam właśnie k8 w malowaniu white blue ale same spierdoliny są...
Bezawaryjna piękna maszyna
Założymy chyba tutaj klub posiadaczy Gsxr
A możecie założyć wątek, o odczuciach po przesiadce z R1 (różnych modeli) na np Gixy ? Ciekawi mnie prawdziwe porównanie odczuć między tymi motocyklami. Nie czytam testów itd tylko odczucia osób jeżdżących tymi moto. Sorry za offtop.
AS gix super, a SVka supe brzmi
Dla mnie póki co zasadnicza różnica jest w GABARYTACH i ciężarze... i jest taka, po przesiadce z RN22 na K8 .. jakbym ze słonia siadł na kucyka
.. max odciążona RN22 (za gruby hajs) ważyła w codziennej obsłudze więcej niż totalnie seryjny GIXX w którym same te chińskie owiewki z O24 to chyba 30 kg ważą.. Rozkład mas czy dokładniej środek ciężkości jest gdzieś na poziomie gruntu w porównaniu z RN22
...
Motocykl mały, zwarty, niski, wąski .... mam sporo przemyśleń odnośnie mechaniki ale to wieczorem...
Co do jazdy to była tylko próbna przez kilka minut, więc - litr jak litr .. odkręcisz to łokcie wyrywa .. ALE >> po chwili nie na 3.000 obr. jak tylko niechcący nadgarstek na dziurach ci się ruszy o 0.5 mm
..
Gr4- Jednak kupiłeś tego GSXR k9? Napisz jak w porównaniu do erłany się tym śmiga :-) Jak na żywo? bo ze zdjęć to nie wiele było widać!
Na żywo to wczoraj opuścił salon kopsne zdjęcia jak już będzie full bo narazie lecą dodatki do niego i pełen serwis bo 5 lat stał nie jeżdżony
Jako że powoli dobieram się do K8 .. a dość powoli bo czasu mega mało .. to przez ten czas od kupna zrobiłem w sumie niewiele .. Ostatnia niedziela do południa zeszła mi jednak nad kolejnymi pracami przy GIXXIE i coby nie być stronniczym trollem krytykującym R1 a udającym że gdzie indziej to miód płynie ... to niestety ale mogę wam napisać że jednak Suzuki nie jest taką idyllą wspaniałości jaką można dawać za wzór dla innych ...
Jest w tym motocyklu kilka takich rozwiązań że ręce opadają .. ale to dosłownie ...
- Sprzęgło hydrauliczne
- Obudowa zębatki będąca mocowaniem wysprzęglika i czujnika prędkości
- Umiejscowienie zbiorniczka wyrównawczego
- Umiejscowienie amora skrętu
- absurdalnej wielkości przełączniki z prawej strony - niemal niemożliwy montaż na cliponie pompy hamulcowej Brembo, przełączników i rolgazu krótkiego - no dosłownie nie do zrobienia
- idiotyczne mocowanie zbiorniczka płynu hamulcowego przód
- no mega idiotyczny system mocowania silnika ( wybierania luzu ) na tulejkach z kołnierzami .. no qrwa ABSURD !!! Upadasz, tulejkę szlag trafia, kupijesz gówno za 65 zł .. ucieszony lecisz do garażu i cie dosłownie qrwica masakryczna qrwa jego mać, trafia !!!!!!! Żeby to wymienić trzeba uwaga >>>> WYJĄĆ CAŁY SILNIK !!!! Nie da się opuścić silnika, przesunąć .. nie wiem, jasny ujj cokolwiek .. MUSISZ WYJĄĆ SILNIK .. no PETARDA !!
Może faktycznie są to bzdury .. bo w porównaniu z koszem w R1 to inny kaliber .. Oczywiście że nie można porównywać problemów mechanicznych z miejscem zbiorniczka cieczy ( w Suzuki i tak sie tam nie zagląda ) ale z każdym nowym tematem otwieram oczy ze zdumienia .. że jak można fajnie pomyśleć niektóre rzeczy a jak masakrycznie zjebać inne
..
(2018-10-22, 07:36 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]- Obudowa zębatki będąca mocowaniem wysprzęglika i czujnika prędkości
co do wykasowanych to
każdy konstruktor w głowie ma że naprawią się za ciężkie piniondze w serwisie i że trzeba coś osłabić żeby było co naprawiać i z czego żyć... uwierz oni wszyscy czy to yamaszka czy suza kawa hujda, potrafią zrobić dobrze .... ino po co ... kto na tym zarobi....
a co do pozostawionego tekstu .... porysowałeś co bym ci to na CNC rzucił ???
Asior !!
Nie szukaj dziury w całym
... hehehe
A.S. No i teraz dałeś niektórym do myślenia
Powiem szczerze ,że i ja myślałem ,że GSXR K8 to taki jeżdżący (prawie) ideał ale po tym co napisałeś to już nie jestem tego taki pewien
To w takim razie co kupić na dzisiejsze czasy? Takie ,żeby było konstrukcyjnie bardzo dobre i mało awaryjne? Jest coś takiego? W końcu będzie trzeba wymienić sprzęt na coś nowszego i co wtedy? Ale się namieszało
Wynika z tego ,że nie ma co kombinować tylko brać kolejne zadbane R1 bo co by się nie wzięło to tylko z deszczu pod rynnę
Przecież to chuj nie wady, ja na przyszły sezon biore k9 bo wole mieć święty spokój z panewkami, koszem, magnetem.