2018-08-11, 04:08 PM
Siemka
Bohater honda cbr 1000rr sc57b hrc 2007r. Której od niedawna stałem się posiadaczem. Motocykl trochę czasu przestał nie jeżdżony, po odpaleniu okazało się że pierdzi pod jedną z uszczelek kolektora. Jak już zdemontowałem kolektor to pojawiła się myśl aby go odświeżyć. Byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tego rodzaju wynalazków, ale mówię spróbuje niewielkie pieniądze bo ok 70zł z pocztą.
Do czyszczenia używałem pasty autosol, ściereczki która jest w zestawie, do tego kupiłem włókninę szarą odpowiednik papieru 800 oraz druciankę na wkrętarce.
Przebarwienia schodzą ze strzała szmatką, większe naloty trzeba kilkakrotnie nałożyć pastę i troche popracować włókniną, spawy jechałem drucianką. Na koniec wszystko trzeba opłukać wodą.
Efekt końcowy mi się bardzo podoba, z resztą oceńcie sami.
Bohater honda cbr 1000rr sc57b hrc 2007r. Której od niedawna stałem się posiadaczem. Motocykl trochę czasu przestał nie jeżdżony, po odpaleniu okazało się że pierdzi pod jedną z uszczelek kolektora. Jak już zdemontowałem kolektor to pojawiła się myśl aby go odświeżyć. Byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tego rodzaju wynalazków, ale mówię spróbuje niewielkie pieniądze bo ok 70zł z pocztą.
Do czyszczenia używałem pasty autosol, ściereczki która jest w zestawie, do tego kupiłem włókninę szarą odpowiednik papieru 800 oraz druciankę na wkrętarce.
Przebarwienia schodzą ze strzała szmatką, większe naloty trzeba kilkakrotnie nałożyć pastę i troche popracować włókniną, spawy jechałem drucianką. Na koniec wszystko trzeba opłukać wodą.
Efekt końcowy mi się bardzo podoba, z resztą oceńcie sami.