OK, zacznę cały wywód od tego...
Allegro: R1 210 KM !!!!
Cytat:SPORTOWE TLUMIKI YOSHIMURA ORAZ POWER COMANDER ZALOZONY W USA,MOTOCYKL MA 210 KM.
WWWWTTTTTFFFFFFF
proste przeliczanie takich panow,motocykl ma jakies 180ps w serii plus tlumiki 3% mocy plus commander okolo 15 % czyli wyskakuje po kalkulacji 212 ps,smiech kurwa na sali skad tacy ludzie sie biora lecz moze jakiegos napalenca znajda ktory sie nabierze.Jedno jest pewne HAMOWNIA PRAWDE CI POWIE,Jak mi przedstawi wykres to uwierze.
dokładnie... piękna ściema dla nieświadomych... ale może ktoś kupi, a potem się przekona...
ok, więc tak właśnie się zastanawiam nad przyrostem mocy do R1...
wydech:
z Nowakiem były krótkie dyskusje co do wyboru... Graves
(oczywiście pełen układ)
PC:
Pewnie PC V
inne:
dodatek quick shifter
idzie zima... trzeba kombinować
jakieś sugestie, opinie, zniewagi?
pzdr!
nie zapomnij o wiekszym przeplywie powietrze -> K&N lub BMC do tego kompletny ukladzik + PC V ewentualnie modul BAZZAZ albo pokus sie o YEC ECU zamiast PC V
Mysle zeby tez osiagnac lepsze przyspieszenie, nalezalony poprawic aerodynamike Twojej R1, czyli wypieprzyc te kartoflane kierunki !!!!!
juz z pol roku zakladasz te ledy.... pozniej fender eliminator , zawiecha, amorek skretu i magnezowe kola marchessini
to bylo tak na poczatek, pozniej mozesz pomyslec o walkach rozrzadu... kutych czesciach do silnika itd
Powoli panowie,wyscigowke chcecie zrobic?? :-) Kola marchesini troche drogi biznes,kiedys patrzylem. Zawiecha? Mysle ze na nasze (bynajmniej moje) mozliwosci wystarczy seryjna regulacja,amor skretu ,uff seria totalna pomylka czego nigdy nie moglem pojac wzgledem seryjnego u zx10r (Ohlins) czemu do r1 laduja cos takiego.Reszta jest ok :-)
Mysle ze poprawi o 0.5sek do 200kmh jak wywali te kartoflaki z bokow... to taki PIERWSZY MOD ktory czeka juz z pol roku
Bartus uzbeiraj na te wydechy to bedzie czadzik
pozniej juz z gorki
)
PC V vs. YEC ECU... przepaść cenowa... a jak jest z mocą?
muszę poszukać, chyba że ktoś ma w głowie chociaż przybliżone wartości
Y.E.C. Racing engine performance parts are not street legal. They are for closed-course competition only.
no wywalę te kartofle, ale szczerze... czekam na kasę, by zrobić to razem z fender eliminatorem
hmmm, przyjde z nozyczkami i zrobimy fender eliminator po tanosci, ok?
a przednie kartoflaki to na co czekaja? lepsza pogode, sprzyjajacy kurs zlotowki czy odrobine checi?
mowilem Ci ze moge wymienic
PS: PC V chyba tez nie jest street legal, bo jak pozmieniasz mapy, wyciagniesz troche wiecej to juz nie bedziesz spelnial emisji spalin, tylko ciiiiiiiiiiii
nie mowiac juz o wydechu
hehe... ostatnio robiłem przegląd RR'ki z pełnym akrapem i nikt mi nic nie mówił
(tak się kurna 'znają')
ale wydech rzeczywiście może być już nie street-legal...
poza tym troszkę myślałem nad BAZZAZ z racji możliwości kontroli trakcji, ale czy będę często bywał na torze z R1... czas pokaże
no i quick shifter obowiązkowo, co by kolesie na S1000RR mogli tylko wąchać moje spaliny
tak czy inaczej przy BAZZAZ i YEC ECU trzeba dokupić jeszcze kable... $350 ... Matko Boska!
(ale może ktoś tu niedługo będzie miał "zniżki"?
i może jeszcze mi wystawi fakturę vat - hihi, ciekaw jak na to będzie patrzył urząd skarbowy - motocykl miejski, z sprzętem torowym - przecież muszę szybko dojeżdżać do kontrahentów
)
BAZZAZ est plug n play jak PC V. A YEC mozna hacowac i podlaczyc bez kupowania okablowania, ale czy do RN22 to trzeba by sprawdzic.
(2010-10-13, 01:44 PM)nowak napisał(a): [ -> ]BAZZAZ est plug n play jak PC V. A YEC mozna hacowac i podlaczyc bez kupowania okablowania, ale czy do RN22 to trzeba by sprawdzic.
hmm..., z informacji o YEC czytamy:
Racing wire harness is required
źródło:
Y-E-C-Racing-ECU-Set-Yamaha-R1-2009
ale może źle czytam?
dobrze czytasz, ale mozna tak przerobic instalacje zeby podlaczyc bez kupowania nowej wiazki
heheh pan Henio z Wieśkiem wszystko zrobia
a tak na powaznie, to zastanow sie nad tymi wydechami najpierw... USD/PLN 2.76
http://aratausacom.host-manager.com/prod...tid=221093
1999$ * 2.76 = ....
kupiłem R1 z 2005 z power commanderem pełnym akrapem i K&N na hamowni bez power commandera pokazało chyba 160 koni na kole, postaram sie wrzucic wydruk
no no no... sympatycznie upiększona maszyna
tyle, że te 160 koni to moc na tylnym kole, defakto moc silnika (którą podają producenci) wynosi więcej
moc na kole racja jest mniejsza od mocy silnika, do ktorej musimy doliczyć straty które są na minusie
do 10 % mocy silnika, pzdr
Kurcze trochę mi nie wypada , ale za namową ? jednego z forumowiczów się tu u Was zalogowałem .
Jeśli macie jakiekolwiek pytania odnośnie jednostek sterujących Bazzaz piszczcie śmiało i pytajcie , unikniemy w ten sposób wielu niedomówień i kolorowanek
oki-doki... czas na zakupy... plan:
Bazzaz Z-Fi TC to dla mnie podstawa
Czy warto kupić Z-AFC?
Czy oprócz tego potrzebuję jeszcze do RN22 jakiegoś specjalnego okablowania/osprzętu (przełączniki, czy "cuś" by np. wyłączyć TC lub zmienić mapę "w locie")?
hehehe
ja tez jestem ciekaw sporo dot Bazzaz. Trimix masz jakies porownanie PC V vs BAZZAZ z modulem samokalibrujacym?