Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: Przyrost mocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
OK, zacznę cały wywód od tego...

Allegro: R1 210 KM !!!!

[Obrazek: 1266388399]

Cytat:SPORTOWE TLUMIKI YOSHIMURA ORAZ POWER COMANDER ZALOZONY W USA,MOTOCYKL MA 210 KM.

WWWWTTTTTFFFFFFF Red_icon_surprised
proste przeliczanie takich panow,motocykl ma jakies 180ps w serii plus tlumiki 3% mocy plus commander okolo 15 % czyli wyskakuje po kalkulacji 212 ps,smiech kurwa na sali skad tacy ludzie sie biora lecz moze jakiegos napalenca znajda ktory sie nabierze.Jedno jest pewne HAMOWNIA PRAWDE CI POWIE,Jak mi przedstawi wykres to uwierze.
dokładnie... piękna ściema dla nieświadomych... ale może ktoś kupi, a potem się przekona... Red_icon_wink

ok, więc tak właśnie się zastanawiam nad przyrostem mocy do R1...

wydech:
z Nowakiem były krótkie dyskusje co do wyboru... Graves Red_icon_wink
(oczywiście pełen układ)

PC:
Pewnie PC V Red_icon_wink

inne:
dodatek quick shifter

idzie zima... trzeba kombinować
jakieś sugestie, opinie, zniewagi? Red_icon_wink

pzdr!
nie zapomnij o wiekszym przeplywie powietrze -> K&N lub BMC do tego kompletny ukladzik + PC V ewentualnie modul BAZZAZ albo pokus sie o YEC ECU zamiast PC V Red_icon_smile

Mysle zeby tez osiagnac lepsze przyspieszenie, nalezalony poprawic aerodynamike Twojej R1, czyli wypieprzyc te kartoflane kierunki !!!!! Red_icon_madRed_icon_mad Red_icon_mad3 juz z pol roku zakladasz te ledy.... pozniej fender eliminator , zawiecha, amorek skretu i magnezowe kola marchessini Red_icon_cheesygrin


to bylo tak na poczatek, pozniej mozesz pomyslec o walkach rozrzadu... kutych czesciach do silnika itd Red_icon_cheesygrin
Powoli panowie,wyscigowke chcecie zrobic?? :-) Kola marchesini troche drogi biznes,kiedys patrzylem. Zawiecha? Mysle ze na nasze (bynajmniej moje) mozliwosci wystarczy seryjna regulacja,amor skretu ,uff seria totalna pomylka czego nigdy nie moglem pojac wzgledem seryjnego u zx10r (Ohlins) czemu do r1 laduja cos takiego.Reszta jest ok :-)
Mysle ze poprawi o 0.5sek do 200kmh jak wywali te kartoflaki z bokow... to taki PIERWSZY MOD ktory czeka juz z pol roku Red_icon_tongue

Bartus uzbeiraj na te wydechy to bedzie czadzik Red_icon_smile pozniej juz z gorki Red_icon_wink)
PC V vs. YEC ECU... przepaść cenowa... a jak jest z mocą?

muszę poszukać, chyba że ktoś ma w głowie chociaż przybliżone wartości

Y.E.C. Racing engine performance parts are not street legal. They are for closed-course competition only.

no wywalę te kartofle, ale szczerze... czekam na kasę, by zrobić to razem z fender eliminatorem Red_icon_tongue
hmmm, przyjde z nozyczkami i zrobimy fender eliminator po tanosci, ok? Red_icon_cheesygrin

a przednie kartoflaki to na co czekaja? lepsza pogode, sprzyjajacy kurs zlotowki czy odrobine checi? Red_icon_tongue mowilem Ci ze moge wymienic Red_icon_cheesygrin
PS: PC V chyba tez nie jest street legal, bo jak pozmieniasz mapy, wyciagniesz troche wiecej to juz nie bedziesz spelnial emisji spalin, tylko ciiiiiiiiiiii Red_icon_smile

nie mowiac juz o wydechu Red_icon_cheesygrin
hehe... ostatnio robiłem przegląd RR'ki z pełnym akrapem i nikt mi nic nie mówił Red_icon_tongue
(tak się kurna 'znają')

ale wydech rzeczywiście może być już nie street-legal...

poza tym troszkę myślałem nad BAZZAZ z racji możliwości kontroli trakcji, ale czy będę często bywał na torze z R1... czas pokaże Red_icon_tongue

no i quick shifter obowiązkowo, co by kolesie na S1000RR mogli tylko wąchać moje spaliny Red_icon_cheesygrin

tak czy inaczej przy BAZZAZ i YEC ECU trzeba dokupić jeszcze kable... $350 ... Matko Boska!
(ale może ktoś tu niedługo będzie miał "zniżki"? Red_icon_wink i może jeszcze mi wystawi fakturę vat - hihi, ciekaw jak na to będzie patrzył urząd skarbowy - motocykl miejski, z sprzętem torowym - przecież muszę szybko dojeżdżać do kontrahentów Red_icon_cheesygrin)
BAZZAZ est plug n play jak PC V. A YEC mozna hacowac i podlaczyc bez kupowania okablowania, ale czy do RN22 to trzeba by sprawdzic.
(2010-10-13, 01:44 PM)nowak napisał(a): [ -> ]BAZZAZ est plug n play jak PC V. A YEC mozna hacowac i podlaczyc bez kupowania okablowania, ale czy do RN22 to trzeba by sprawdzic.

hmm..., z informacji o YEC czytamy:

Racing wire harness is required

źródło: Y-E-C-Racing-ECU-Set-Yamaha-R1-2009

ale może źle czytam? Red_icon_tongue
dobrze czytasz, ale mozna tak przerobic instalacje zeby podlaczyc bez kupowania nowej wiazki Red_icon_tongue heheh pan Henio z Wieśkiem wszystko zrobia Red_icon_mad3

a tak na powaznie, to zastanow sie nad tymi wydechami najpierw... USD/PLN 2.76 Red_icon_cheesygrin









http://aratausacom.host-manager.com/prod...tid=221093
1999$ * 2.76 = .... Red_icon_tongue
kupiłem R1 z 2005 z power commanderem pełnym akrapem i K&N na hamowni bez power commandera pokazało chyba 160 koni na kole, postaram sie wrzucic wydruk Red_icon_wink
no no no... sympatycznie upiększona maszyna Red_icon_smile

XoXo

tyle, że te 160 koni to moc na tylnym kole, defakto moc silnika (którą podają producenci) wynosi więcej Red_icon_smile
moc na kole racja jest mniejsza od mocy silnika, do ktorej musimy doliczyć straty które są na minusieRed_icon_tongue do 10 % mocy silnika, pzdr

Trimix

Kurcze trochę mi nie wypada , ale za namową ? jednego z forumowiczów się tu u Was zalogowałem .
Jeśli macie jakiekolwiek pytania odnośnie jednostek sterujących Bazzaz piszczcie śmiało i pytajcie , unikniemy w ten sposób wielu niedomówień i kolorowanek Red_icon_mad3
oki-doki... czas na zakupy... plan:

Bazzaz Z-Fi TC to dla mnie podstawa Red_icon_smile
Czy warto kupić Z-AFC?

Czy oprócz tego potrzebuję jeszcze do RN22 jakiegoś specjalnego okablowania/osprzętu (przełączniki, czy "cuś" by np. wyłączyć TC lub zmienić mapę "w locie")?
hehehe Red_icon_bggrin

ja tez jestem ciekaw sporo dot Bazzaz. Trimix masz jakies porownanie PC V vs BAZZAZ z modulem samokalibrujacym?
co to Bazzaz Z-FI TC ?Red_icon_cheesygrin
Stron: 1 2 3 4