Yamaha R1 Forum PL

Pełna wersja: RN22 - 2012
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Heheh .. pokaż co było po 0:52 .... Obsrał się ? Red_icon_smile
No raczej. W zeszłym roku skasował horneta 600 przy 150 km/h. Ale po nawróceniu dalej dawał na koło, więc tylko chwilowo spanikował Red_icon_wink
Częściej pozyczaj mu moto, to kosz będziesz robił wcześniej niż Ci się wydaje.
Żeby tylko kosz. Po tych sztuczkach lewa laga zaczęła cieknąć, łańcuch wyciągnęło jak szmatę i łożyska na główce ramy się poluzowały. Efekty uboczne gumowania =]
I nie szkoda Ci tego nowego kosza do strzelania z klamy...?
Dałem kumplowi raz polatać i to wszystko. Sam tak nie potrafię i nie zamierzam ćwiczyć na R1.
Ja tam nie daje prawie nikomu bo się boję że coś się stanie
A ja to nawet z przekonania nikomu nie daję .. inna orientacja Red_icon_wink .. wolę jak mi jakaś daje .. ;P ..
Asior Ty Erosomanie  Red_icon_LOL
Udało mi się dostać tydzień urlopu i od razu po przyjeździe do kraju zaatakowałem moto.

Kupiłem fajny badziew do wymiany łańcucha. Bardzo przydatna rzecz typu 3 w 1. Rozkuwarka do nitów, zaciskarka do skuwek i zaciskarka do nitów.
[Obrazek: bikepics-2816210-984.jpg]

[Obrazek: bikepics-2816212-984.jpg]



Taki mam patent na walkę z przednim zawieszeniem.
[Obrazek: bikepics-2816214-984.jpg]

[Obrazek: bikepics-2816215-984.jpg]



A takie cudo ukazało się po rozłożeniu lewej lagi.
[Obrazek: bikepics-2816217-984.jpg]
Nie mam pojęcia skąd to się wzięło, bo na złożonym zawiasie siedzi to wgniecenie pod "outer tube". Może ci kozojebcy we Francji, jak mi zawiechę robili, to sobie poprzekładali. HGW.



Po raz kolejny podziękowania za pomoc należą się użytkownikowi Robot. Namówił mnie na zakup takiego
[Obrazek: s-l300.jpg]
klucza, bez którego byłbym w czarnej dupie. Podpowiedział też jak mają iść simeringi, bo internety twierdzą, że sprężynką do góry, a moje miały sprężynki z obu stron. No i okazało się, że oznaczeniami (ze 3 cyfry na krzyż) w stronę "dust seal".
Po 27 tys. km zaczął mi hałasować rozrząd. Czytając tematy o RN22 wiedziałem, że trzeba będzie wymienić napinacz, więc miałem kupiony już wcześniej. Wczoraj wymieniłem na manuala i nadal słychać stuki (prawie jak w suzuki). Oprócz łańcucha co jeszcze jest do zrobienia? Zawory i synchro przepustnic? Coś jeszcze?
zybex opisz jak go zmieniałeś? krok po kroku...
Ja osobiscie jestem przeciwnikiem tych napinaczy manualnych, bo jaka siła napiac ten napinacz, ile niuta użyć??? Ktos kiedys napisał ze palcami do oporu...a jak ktos ma duzo siły w palcach i cos uszkodzi???
https://youtu.be/fB_adm42NXU

Tak jak na tym filmie. Zanim wykręciłem napinacz, zdjąłem tą klapę, gdzie jest dostęp do wału korbowego. Przytrzymałem śrubokrętem łańcuch, żeby miał napięcie i wtedy wymieniłem napinacz. Dokręciłem później na wyczucie ręką i jak nie dałem rady dalej, to dojebałem jeszcze pół obrotu kluczem. Łańcuch i tak nadal miał lekki luz względem ślizgu.
No to cienko to widzę jak łańcuch miał luz .... Hydrauliczny jak napnie to jak beton ...
Dlaczego? Na filmie typ mówił, że dokręca palcami do oporu i później 1/4 obrotu kluczem i to mu zawsze działa. Ja dałem wincyj bo po ćwiartce był luz i mnie się to nie podobało. Dokręciłem kolejną ćwiartkę i było mniej luzu, no ale zostawiłem. Huj. Co dalej?
ZYBEX Bez urazy, ale dalej !! to bym kupił taki jak fabryka nakazała i dał komuś co się na tym zna ( a nie metoda prób i błędów z filmików YT ) bo później płacz i lament i ze jeba....na Yamaha to złom.
pany ja mam APE, lata już półtora sezonu.....
sam zmieniałem uwierzcie, ręczny napinacz jak ktoś ma czucie go regulować jest o niebo lepszy od automatu, bo działa od pierwszego przekręcenia, a nie jak zrobi się ciśnienie w układzie.....
tyle że cza go ustawić
jego należy robić jak na tym filmie
czyli pierw dociągamy go na max w palcach, następnie kręcimy pomału wałem
najlepiej w dwie osoby, jeden kręci drugi cały czas dokręca w palcach, w ten sposób
przejdziemy przez cały łańcuszek, i jeśli jest gdzieś przeciągnięty to zniwelujemy to,
jak zrobimy pełen obrót z jednoczesnym dociąganiem,
to następmnie wracamy 1/4 obrotu i kontrujemy
i po sprawie
https://www.youtube.com/watch?v=mpc_Ow5gWis
(2019-10-01, 08:19 PM)pajak72 napisał(a): [ -> ]ZYBEX Bez urazy,  (...)
Non taken. Wolę sam spierdolić niż dać tutejszym francuskim specjalistom. Przynajmniej się czegoś nauczę, nawet jeśli cały silnik będzie do remontu.



Dzięki Simon. Będę działał i się zobaczy.
(2019-10-01, 09:01 PM)zybex napisał(a): [ -> ]
(2019-10-01, 08:19 PM)pajak72 napisał(a): [ -> ]ZYBEX Bez urazy,  (...)



Dzięki Simon. Będę działał i się zobaczy.

dasz radę, 
ogólnie znam 4 sztuki RN22 na napinaczu APE, z czego sam dwie robiłem...
jeździć obserwować  Red_icon_cheesygrin Red_icon_cheesygrin
Kyniek np. też ma, sam zmieniał a on jest anty talent techniczny,  Red_icon_tongue2
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9