2018-06-06, 07:29 PM
2018-06-06, 11:39 PM
Jak nie wiesz to lepiej tam nie wchodź, a tak na poważnie to m.in. można tam wyszukać błędy.
2018-06-07, 07:46 AM
W DIAGu masz informacje diagnostyczne - błędy, położenia przepustnic, możesz sprawdzić czujniki itd.
Jeśli chodzi o CO to tak na prawdę nikt nie wie jak to działa.
Jeśli chodzi o CO to tak na prawdę nikt nie wie jak to działa.
2018-06-07, 08:42 AM
(2018-06-07, 07:46 AM)Kamool napisał(a): [ -> ]W DIAGu masz informacje diagnostyczne - błędy, położenia przepustnic, możesz sprawdzić czujniki itd.--
Jeśli chodzi o CO to tak na prawdę nikt nie wie jak to działa.
Kamool odnośnie CO, manual np. dla RN22 8-84 strona 471 przy błędzie 44, tyle tylko aby zmieniać CO dla poszczególnych
cylindrów trza hamować silnik, z tego co kaś tam doczytałem ino za bardzo już nie pamiętam kaj chyba forum R1 usa, to jak mocno przesadzisz z regulacjami to ten błąd 44 wywali, i trzeba korygować, wygląda na to że jest to korekta CO dla poszczególnego garka, więc pewnie korekta czasu wtrysku i zwrotka z sondy, ale w jakich wartościach to ciort wie....
2018-06-08, 10:04 AM
Zasadniczo problem był wyjaśniany na szkoleniu z Larssona we współpracy z TEXA ..
To czy regulujemy CYLINDRY czy zakresy obrotów zależy od softu w moto i od rynku na jaki szedł ..
Regulacja ta jest prosta i stosowana regularnie NA PRZEGLĄDACH okresowych w krajach gdzie "normy" spalin nie są jakimś abstrakcyjnym wymysłem i martwymi przepisami ..
Regulacja ta służy właśnie do ZMNIEJSZANIA ilości toksycznych związków w spalinach ... nie do dodawanie extra mocy czy ustawiania wyścigowego AFR-a
To czy regulujemy CYLINDRY czy zakresy obrotów zależy od softu w moto i od rynku na jaki szedł ..
Regulacja ta jest prosta i stosowana regularnie NA PRZEGLĄDACH okresowych w krajach gdzie "normy" spalin nie są jakimś abstrakcyjnym wymysłem i martwymi przepisami ..
Regulacja ta służy właśnie do ZMNIEJSZANIA ilości toksycznych związków w spalinach ... nie do dodawanie extra mocy czy ustawiania wyścigowego AFR-a