2018-03-20, 10:46 AM
2018-03-20, 12:00 PM
Klucz pneumatyczny, serwisówka, klucz dynamometryczny i to tyle ..
Zasadniczo masz dwie upierdliwe kwestie ( jeśli pokonasz odkręcenie głównej śruby mocującej kosz ) :
1. Pompa oleju jest napędzana zębatką za koszem - dość trudno trafić na nacięcia - takie na krzyż - do tego trzeba wpasować tam tą tulejkę po której lata łożysko i dopiero próbować zapiąć na te "nacięcia" ..
2. Ten dynks od linki sprzęgła .. masakra się to składa .. lepiej zdjąć seger, poskładać i dopiero włożyć mocowanie linki na wieloklin, ustawiając na kropkę i dopiero seger założyć .. będzie szybciej i prościej niż bawienie się w kapą całą ...
>>> oczywiście tarcze i przekładki NIE POMIESZAJ .. odkładaj po kolei jak lecą i potem tak samo w kosz
Zasadniczo masz dwie upierdliwe kwestie ( jeśli pokonasz odkręcenie głównej śruby mocującej kosz ) :
1. Pompa oleju jest napędzana zębatką za koszem - dość trudno trafić na nacięcia - takie na krzyż - do tego trzeba wpasować tam tą tulejkę po której lata łożysko i dopiero próbować zapiąć na te "nacięcia" ..
2. Ten dynks od linki sprzęgła .. masakra się to składa .. lepiej zdjąć seger, poskładać i dopiero włożyć mocowanie linki na wieloklin, ustawiając na kropkę i dopiero seger założyć .. będzie szybciej i prościej niż bawienie się w kapą całą ...
>>> oczywiście tarcze i przekładki NIE POMIESZAJ .. odkładaj po kolei jak lecą i potem tak samo w kosz
2018-03-20, 12:01 PM
Na Twoją odp.liczylem dzięki będę ogarniał
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
2018-03-20, 12:16 PM
Zębatką od pompy oleju bym się nie przejmował jedna z łatwiejszych części roboty. Trudniej dokręcić wewnętrzną część kosza momentem jeśli nie ma się czym jej przytrzymać
2018-03-20, 01:40 PM
Niestety .. jak ktoś robi pierwszy raz to może nie do końca dobrze to poskładać .. OCZYWIŚCIE, kosz wystaje i wprawne oko od razu zakuma co nie jest jak trzeba ... ale to jest mega ważna rzecz i dla początkującego dość upierdliwa ..
Odkręcanie i zakręcanie to tylko pneumat ... są tam Nm odpowiednie, jak wszędzie .. ale zakręcenie to wszyscy walą z klucza może jeden na 200 zakręca to odpowiednim momentem stosując ten chwytak za "żeberka" ..
Odkręcanie i zakręcanie to tylko pneumat ... są tam Nm odpowiednie, jak wszędzie .. ale zakręcenie to wszyscy walą z klucza może jeden na 200 zakręca to odpowiednim momentem stosując ten chwytak za "żeberka" ..
2018-03-20, 03:38 PM
Ja taki chwytak sobie podspawałem generalnie bałbym się dokrecać to na pałe bo to łożysko itd jest dość delikatne.
Co do łańcuszka pompy oleju to długi płaski wkretak, lub palcami (mam cienkie ale długie ) łapiesz łańcuszek lub wkrętakiem płaskim naciskasz na ogniwko góra czy dół, dociskając kosz. Łańcuszek powoduje ruch tego kółka za koszem i usłyszysz/zobaczysz jak wskakuje na te dwa zęby
Co do łańcuszka pompy oleju to długi płaski wkretak, lub palcami (mam cienkie ale długie ) łapiesz łańcuszek lub wkrętakiem płaskim naciskasz na ogniwko góra czy dół, dociskając kosz. Łańcuszek powoduje ruch tego kółka za koszem i usłyszysz/zobaczysz jak wskakuje na te dwa zęby
2018-03-20, 03:44 PM
(2018-03-20, 01:40 PM)A.S. napisał(a): [ -> ]Odkręcanie i zakręcanie to tylko pneumat ...
Nie zgodzę się, potrzebny udarowy klucz może być elektryczny
2018-03-20, 07:36 PM
Grzegorz >> Spoko .. oczywiście .. np. z Makity są takie fajne wkrętaki udarowe do 170Nm ...
Małe to ale wariat .. dostałem ostatnio taki komplet :
http://allegro.pl/makita-combo-ddf459-dt...12326.html
Niebieski >> ja to robię tak że wsuwam tulejkę, pierścień/zębatka się centruje, potem łożysko a kosz ustawiam mniej więcej na "znaki" .. jest to dość spasowane ( tuleja-łożyko-kosz ) więc czasem kosz się ciężko zakłada ale idzie to ładnie wsunąć .. potem lekki ruch prawo lewo i siedzi .. Głównie chodziło mi o to żeby właśnie zębatka nie opadła ( bez tulei wsadzonej do końca tak żeby na niej obsadziła się zębatka ) no ale wiemy o co koman ..
Małe to ale wariat .. dostałem ostatnio taki komplet :
http://allegro.pl/makita-combo-ddf459-dt...12326.html
Niebieski >> ja to robię tak że wsuwam tulejkę, pierścień/zębatka się centruje, potem łożysko a kosz ustawiam mniej więcej na "znaki" .. jest to dość spasowane ( tuleja-łożyko-kosz ) więc czasem kosz się ciężko zakłada ale idzie to ładnie wsunąć .. potem lekki ruch prawo lewo i siedzi .. Głównie chodziło mi o to żeby właśnie zębatka nie opadła ( bez tulei wsadzonej do końca tak żeby na niej obsadziła się zębatka ) no ale wiemy o co koman ..
2018-03-20, 11:23 PM
Jak by Wam jaka śrubka nie szła, to mam takie precyzyjne ... Master 35 ... 1,8 tys. Nm
2018-03-21, 06:05 AM
(2018-03-20, 11:23 PM)shogun_zag napisał(a): [ -> ]Jak by Wam jaka śrubka nie szła, to mam takie precyzyjne ... Master 35 ... 1,8 tys. Nm
Piotruś ino zapomniałeś pedzieć że do kryncynia śfagier do pomocy jest wymagany
2018-03-21, 10:01 AM
Tutaj akurat obsługo jedno osonowa, ok. 30 kg waży, ale mam też kluczyki dla Cienie i śwagra
Milvith
2018-03-21, 11:24 AM
A potem będzie :
2018-03-21, 01:41 PM
Kosz zawsze można zablokować hamulcem
2018-03-21, 02:06 PM
Próbowałem ... dość to kiepskie rozwiązanie przepuszczać tą całą siłę przez skrzynię .. ale może coś źle robiłem ..
2018-03-22, 09:05 AM
No więc koszyk jest i zaczynamy działać
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
2018-03-22, 09:11 AM
Pamiętaj żeby nie składać tego na sucho
2018-03-22, 09:11 AM
Obejrzę YT i jakoś ogarnę...
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
2018-03-22, 09:23 AM
Na YT dużo cięć i g... widać
Najlepiej z serwisówką są obrazki
Najlepiej z serwisówką są obrazki